Tiga belas

454 4 1
                                    

Dini tidur disebelahnya, Fida memeluk Dini erat. Dia terlalu rindukan pelukan hangat Dini. Harum bau rambut Dini menyentuh deria bau Fida. Fida merapatkan hidungnya ke telinga Dini. Dini mengeliat kegelian. Fida makin geram, tangannya mula merayap masuk ke dalam baju Dini, mencari bukit indah yang sedap diramas. Baju Dini diselak ke atas. Nafas Dini makin berkecamuk bila mana teteknya diramas dan putingnya digentel Fida. 

Fida menindih Dini, bibir mereka bersatu. Ciumannya berbalas. Masing-masing dalam keghairahan. Mulut Fida beralih ke puting Dini. Dini mengeliat kesedapan.

'Fidaaa' rengek Dini. 

Fida membuka mata, suara Dini tak seperti suaranya. Alangkah terperanjatnya dia bila tubuh yang diratahnya adalah tubuh Pn Huda. Fida bangkit duduk, mamai, katil Sarah masih kosong. Dia mengambil telefon, tertera jam baru 1:08 pagi. Pn Huda juga bangun duduk, terperanjat dengan tindakan Fida yang bingkas bangun tidak semena-mena.

'Maafkan Fida makcik' nada Fida penuh rasa takut dan bersalah.

'Tak apa sayang, ibu dah lama tak disentuh begitu, sedap. Sini sayang, habiskan apa yang Fida mulakan tadi' Pn Huda menarik tangan Fida meletakkan di teteknya. Fida kaku.

'Tak apa sayang, ramaslah, hisaplah, ibu rindu' rayu Pn Huda.

'Makcik' nada Fida masih bersalah.

'Panggil ibu sayang, sini ke dada ibu' arah Pn Huda dan Fida hanya menurut. 

Mulutnya dirapat ke puting Pn Huda. Dia telan liur, besar puting orang yang dah beranak ni tak seperti puting Dini.

'Hisap sayang' arah Pn Huda lagi. Kali ini dia tidak teragak-agak lagi. Puting Pn Huda yang mengeras disedut ke dalam mulutnya, dinyotnyotkan berkali-kali.

'Urggghhh Fida sayang, sedapnya mulut Fidaaa' rengek Pn Huda. 

Fida lebih berani kali ini, dia bergerak ke perut Pn Huda mencium segala yang disentuh mulutnya. Badan Pn Huda terangkat-angkat kesedapan ciuman Fida. Fida beralih ke peha Pn Huda, seluarnya ditanggalkan. Peha Pn Huda digelus-gelus menaikkan romanya. Kakinya dikangkang seluasnya, tidak sabar disentuh Fida.

Fida ke kelentit Pn Huda yang lencun kebasahan. Fida menggigit gigit kecil biji kelentit Pn Huda.

'Ahhhhhh Fidaaaa, gigit lagiii, ibu tak tahannnn' rengekan Pn Huda menjadi-jadi.

Fida memasukkan dua jarinya di dalam lubang pantat Pn Huda.

'Ahhhh sedaapnya sayanggg' erang Pn Huda.

Fida melucutkan seluarnya dan meneruskan aksi sorong tarik jarinya di lubang pantat Pn Huda. Sementara itu, dia menarik tangan Pn Huda meletakkan jarinya di kelentit. Fida memandu Pn Huda untuk menggosok biji kelentitnya. Masing-masing keenakan, kenikmatan dimainkan pantat.

Fida bangun menyilangkan kakinya. Pantat bertemu pantat, biji ke biji. Punggungnya diayunkan ke depan ke belakang.

'Ahhhhhh...sedapnya' Pn Huda meraung.

'Lagi sayang' arah Pn Huda. Fida terus menyatukan bibir pantatnya dengan bibir pantat Pn Huda. ayunan demi ayunan 

Dan...

'Ahhhhhhhhhhhh' erangan Pn Huda lebih kuat dari sebelumnya. Seketika kemudian, Fida mengubah kedudukan sambil menggosok biji kelentitnya sendiri. Dia juga bagai kerasukan. Pn Huda yang baru klimaks bergerak menuju ke tetek Fida, menghisap tetek Fida. 

'Makcikkk...' erang Fida.

'Panggil ibu sayang' Pn Huda betulkan sebutan Fida.

'Ibuuu...ahhhhhhhh' Fida klimaks dikala Pn Huda sedang menghisap putingnya sewaktu dia menggosoknya bijinya sendiri.

'Urmmmmm' Pn Huda terbaring di sebelah Fida. kepalanya dilandaskan ke bahu Fida.

'Tak sangka sedap macam ni, terima kasih Fida.' ujar Pn Huda.

Fida tersenyum kepuasan, dia mengucup dahi Pn Huda dan bangun mengutip dan menyerahkan pakaian pada Pn Huda. Mereka kembali berpakaian dan tidur berpelukan hingga Sarah pulang.

Yours, Her, MineWhere stories live. Discover now