Tujuh belas

405 1 1
                                    

Kali ini dia membawa Kyra ke Tasik Mewangi. Keretanya di parkir di tempat parkir. Enjin tidak dimatikan. Beberapa ketika, tangan Kyra ditarik untuk merapatkan tubuh Kyra dengannya. Bibir Kyra dikucupnya lagi. kali ini Kyra mengucup kembali walaupun masih kekok. Degupan jantung masing-masing makin melaju. 

Tangan Mirul mula merayap di peha Kyra. Kyra menegah. Berhenti seketika, kemudian Mirul mencuba nasib lagi, peha Kyra digelus kecil. Kali ini tangannya hanya dipegang, tiada lagi tegahan.Mulut mereka masih bercantum, Mirul menghulur lidahnya mnyucuk-nyucuk ke dalam mulut Kyra, menjilat apa sahaja tercapai lidahnya.

'Urmmmm' degus kecil Kyra kegelian digelus peha. Mirul mencuba lagi, kali ini di cuba menyentuh tetek Kyra dari luar baju. 

'Urghhh' Kyra mengeluh sambil menegah tangan Mirul. Namun Mirul masih berdegil, dia tetap meramas-ramas tetek Kyra. Lama kelamaan genggaman tangan Kyra yang menegah makin melemah. 

Tangan Mirul merayap ke dalam baju Kyra. Sekali lagi Kyra menegah. 

'Jangan Mirul' rengek Kyra, biarpun dia hampir hanyut dalam ramasan tangan Mirul, dia masih mampu mengawal nafsunya. 

'Shhhh, Mirul pegang sikit je, janji Mirul tak buat apa-apa pada Kyra' bisik Mirul merayu. Tangannya masih di dalam baju Kyra, meramas tetek namun kini tiada lagi pelapik antara kulitnya dengan kulit tetek Kyra. Puting Kyra digentel lembut.

'Ahhhhh Mirullll'rengek Kyra, tiba-tiba kekejangan. Mirul masih belum berhenti menggentel puting Kyra hingga kekejangan berakhir.

'Sedap Kyra?' soal Mirul nada berbisik. Mirul berhenti seketika dari melakukan apa-apa, memberi ruang Kyra bernafas. 

Beberapa ketika Kyra membetulkan tudung dan bajunya. Dia malu untuk memandang Mirul. 

Mirul sekali lagi menarik Kyra merapat, Kyra menurut. Bibirnya di kucup lagi. Nafasnya kembali berkecamuk, kini pehanya digelus lagi, tapi kali ini tidak ditegah. Degup jantung mereka kembali melaju. Mirul menyelak kain baju kebaya Kyra.

'Mirulll' Kyra menggeleng kepala. Tangan Mirul disekat dari terus menyelak.

'Sikit je, Mirul pegang sikit macam tadi je' kali ini pujukanannya tidak berjaya. Mirul mengucup bibir Kyra, menggigit-gigit bibir Kyra. 

'Please Kyra, sikit je'rayu Mirul lagi sambil menolak tangannya masuk ke dalam kain Kyra. Kyra masih menegah.

'Taknak malu' Kyra merengek manja membuatkan Mirul lebih berazam. 

'Mirul janji tak tengok, Mirul pegang je,' pujuk Mirul lagi.

'Ok, janji?' 

'Janji' tanpa melengahkan masa Mirul terus meramas peha Kyra di dalam kain. Kain Kyra hanya di angkat sedikit tidak mendedahkan pehanya. Mirul makin geram. Dia menyentuh alur pantat Kyra. Seluar dalam Kyra kebasahan,lencun. Batang Mirul meradang di dalam seluar.

'Mirul' tegah Kyra sekali lagi.

'Mirul janji sentuh je kan. Mirul tak tengok pun' Mirul memberi hujah. Kyra akur. Mirul terus mengelus alur pantat Kyra.

'Kyra tanggalkan seluar dalam Kyra boleh?'rayu Mirul. Kyra menggeleng.

'Pleaseeee' sambil menyelak seluar dalam Kyra dan menyentuh kelentitnya.

'Urmmmmphhh' Kyra merengus keenakan. Dia akur sekali lagi menanggalkan seluar dalamnya dan memasukkan di dalam tas tangannya. Kainnya hanya terselak hingga paras lutut. 

'Thank you' Mirul mengucup sekali lagi bibir Kyra sambil mengelus peha Kyra untuk ke alur pantatnya.

'Ahhhh Mirulll' rengek Kyra lagi bila kelentitnya disentuh Mirul. Mirul meneruskan tugasan tangannya. Dia menggosok memusingkan biji kelentit Kyra yang basah lencun itu. Sesekali dia menggosok bibit pantat Kyra.

Urmmm...Ahhhhhhhh' rengek manja Kyra

'Ahhhhhhhhhhhhhhhh' panjang rengekan Kyra kali ini diikuti dengan kekejangan. Kyra klimaks, matanya terpejam rapat menikmati sensasi sentuhan tangan Mirul.

'Ermmmphh' Mirul berdehem, membetulkan kedudukannya, mengawal tegang batangnya. Dia tidak mahu kelihatan gelojoh. Malam ini dia akan tugaskan tangannya menyelesaikan radangan batangnya. Esok dia akan menjamah Sarah. Dia tidak mahu Kyra nampaknya terlalu sanggap inginkan tubuhnya.


Yours, Her, MineWhere stories live. Discover now