'Dini! Kau dah kenapa?' pekik Fida menggila.
Fida menghempas pintu, rasa benci membuak-buak. Benci, marah, sakit hati semuanya bercampur aduk. Rasa mahu tercabut jantungnya berdebar-debar dengan situasi tadi.
Fida menghidupkan enjin motosikalnya, enjinnya menderu meninggalkan perkarangan rumah sewa mereka. Fida ke rumah Sarah, namun Sarah tiada di rumah. Dia ke rumah Pn Huda. Pn Huda tersenyum menerima kedatangan Fida, namun ada saudara-maranya di rumah. Sarah kecewa. Rasa remuk rendam hatinya amat menyesakkan. Fida minta diri dari Pn. Huda, dia segera beredar.
Dia menelefon Effa, Effa mengajaknya ke rumah Bryan, Bryan sedang mengadakan keraian sempena hari jadinya. Tanpa berlengah, Fida memecut ke rumah Bryan.
'Hey Fida, thank you for coming, come inside' Bryan gembira melihat Fida di rumahnya.
Fida masuk ke dalam rumah Bryan, matanya melilau mencari Effa. Sampai di satu sudut nampak Effa sedang berbual. Fida merapat.
'Hai Fida' Effa menyapa mesra. Effa memberi sesuatu di tangan Fida.
'Take this not more than one, you'll be okay honey' Fida membuka tapak tangannya, sebiji pil pink dalam genggaman. Fida memasukkan pil itu ke hujung tekaknya dan menelan. Dia mencari air untuk menghilangkan rasa pil itu di tekaknya.
Tiada apa yang berlaku setelah itu, Effa menarik tangan Fida supaya duduk di sebelahnya. Fida hanya menurut. Beberapa ketika rasa sakit hatinya makin menghilang, Fida makin bertenang. Fida bangun ingin meninggalkan rumah itu. Dia kini lebih tenang, rasa bahagia tidak terhinggga. Effa menarik tangannya lagi.
'Thank you, I panas la, I cari angin di luar' Fida mendesak Effa melepaskan tangannya, dia menapak berkecamuk menuju ke pintu.
'Hye Fida, kenapa ni?' Bryan menghampiri Fida yang nampak tidak stabil.
'Bryan, I panas, I nak balik' Fida mula mengibas-ngibas bajunya.
'Hey, hey, you nak balik naik motor macam ni? Jangan harap I nak lepaskan'
'Bryan please, panas ni'Fida merayu.
'Dah jom, you masuk tido di bilik I dulu, nanti I hantar you balik' Bryan memapah bahu Fida.
Bryan membaringkan Fida di katil sambil mencari pengawal suhu pendingin hawa biliknya. Tidak semena-mena Fida bingkas menanggalkan baju dan seluarnya. Bryan menelan liur, dia tahu itu bukan Fida, Fida pasti mengambil sesuatu hingga dia jadi begitu. Dia membaringkan Fida sekali lagi dan menyelimuti Fida. Fida menarik Bryan jatuh di tepinya, dan dia mula mencium bibir Bryan rakus.
'Fida!' Bryan cuba memberhentikan tindakan Fida. Namun Fida terus rakus,dia mula mencium tubuh Bryan. Dia menanggalkan butang kemeja Bryan. Bryan menggengam kedua pergelangan tangan Fida. Dia menindih Fida. Fida meliuk-liuk meminta untuk dilepaskan.
'Bryannn pleaseeee sakittt' rengek Fida.
'Shhh...Fida, I like you, I memang nak main dengan you, tapi bukan dengan keadaan you macam ni' Bryan mencari seluar panjangnya yang tersepuk di sebelah katil sedari mula tadi. Dia mengikat tangan, kaki Fida. Mulutnya juga diikat. Bryan keluar dari biliknya setelah pasti keadaan Fida terkawal.
Nampak Bryan mendekati Effa, seperti pertengkaran kecil berlaku. Effa nampak seperti tidak berpuas hati, dia meninggalkan Bryan dan terus memeluk teman lelakinya yang sedang sibuk bermain permainan video. Bryan melihat dengan rasa tidak senang.
*****
Fida terpisat-pisat membuka matanya. Rasa pening masih bersisa. Tangan dan kaki dan mulutnya masih terikat, badannya diselimuti kain namun dia tahu dia tidak berpakaian.Dia cuba mengingati apa yang telah berlaku namun dia gagal.
Pintu bilik dikuak sesorang Bryan masuk membawa segelas air kosong. Bryan meminta Fida bertenang, dia menceritakan segala yang berlaku.Fida tampak menyesal. Bryan melonggarkan ikatan di tangan, kaki dan mulut Fida. Belum sempat Bryan menyerahkan pakaian pada Fida, Fida menerkam dan memeluk erat Bryan.
'Thank you' Fida bersuara.
'It's ok, dah,pakai baju, nanti ada yang lain bangun, you yang susah nanti' tegur Bryan. Fida melepaskan pelukannya serta merta. Bryan tersengih.
Selesai mandi Fida meminta diri. Bryan memeluk Fida, Fida membalas pelukan. Bryan mencium leher Fida. Bahu Fida sedikit terjungkit kegelian. Bryan masih mencium.
'Urmphh' keluh Fida bersama rembesan air di pantatnya.
Mata mereka bertentangan, tangan Bryan masuk ke dalam baju Fida, meramas teteknya.
'Ummm' keluh Fida lagi, tidak membantah.
Tangan Bryan masih meliar masuk ke dalam panties Fida, menyentuh tundun dan kelentit.
'Urghhh Bryan' Fida memeluk erat Bryan.
Bryan menanggalkan seluar Fida. Fida di bongkokkan. Bryan melurut seluar pendeknya, batangnya di hala ke lubang pantat Fida.
'Ahhhhhhhh' keluh panjang Fida bila batang kote Bryan membenam di dalam pantatnya.Bryan memejam mata kesedapan panas lubang pantat Fida. Dia mula menyorong tarik.
'Ummm ahhhhh ummmm' desah Fida pertama kali diterjah batang asli.
'Urgghhhhh' Bryan menahan kesedapan.
Ceplash ceplosh bunyi pantat Fida disentak Bryan.
'Ahhhhhhh' Fida klimaks setelah Bryan melajukan sentakan. Tidak lama selepas Fida klimaks, Bryan memancut maninya ke dalam mulut Fida.
Baju dikenakan semula, Fida sekali lagi meminta diri untuk pulang.
Sedang dia menunggang motosikal, setibanya di persimpangan sebuah kereta keluar dan terlanggar motor yang di tunggang Fida.
'Bammmm!' melambung Fida di atas kereta tersebut. Kemudian dia tidak sedarkan diri.
YOU ARE READING
Yours, Her, Mine
RomanceCinta itu perlu dipupuk dari hati yang tulus,bukan dari rasa simpati