Dua puluh tujuh

339 5 0
                                    

Pagi itu, Dini mencelik matanya yang masih memberat. Dini menghadap Fida yang masih lena diulit mimpi. Dia menyelak rambut Fida dan menyangkut di telinga Fida. Masih nyenyak. Dia mencapai telefon.

'Maafkan I' pesanan ringkas dari nombor yang dikenalinya. Cepat-cepat dia memadam mesej tersebut. Dini memaling pada Fida, lega Fida masih nyenyak.

Asyraf kekasih gelapnya tempoh hari sering menghubunginya semula. Dini serba salah, dia sayangkan Asyraf lebih dari sayangnya pada Fida. Namun dengan Fida dia seperti terikat dengan kebaikan Fida kepadanya, dia rasa tersepit, dilema antara keduanya. Asyraf seperti cuba memujuknya semula, namun penerimaan Fida yang sentiasa terbuka hati menerimanya buatnya keliru.

Beberapa hari kebelakangan ini, sikap Dini seperti dingin, Fida fikir mungkin Dini keletihan. Hakikatnya, Dini kebuntuan bila mana Asyraf meminta untuk menyambung semula hubungan mereka yang telah terputus akibat ego masing-masing dan cemburu buta Dini padanya. Beberapa hari kebelakangan ini, dia sibuk mencuri-curi berbalas mesej dengan Asyraf.

Minggu ini Fida pulang ke kampung, Dini meminta Asyraf untuk datang ke situ. Asyraf ditumpangkan di rumahnya.

Sungguh hari pertama bersua muka dengan Asyraf, dia rasa terlalu kasih pada Asyraf, Dini memeluk Asyraf, tika itu dia nekad untuk memberitahu Fida tentang hubungannya dengan Asyraf. Dia berharap Fida akan faham situasinya.

Asyraf memeluk erat Dini. Dia juga rindukan Dini. Harum rambut Dini mengkhayalkan. Asyraf meraba-raba punggung Dini, Dia cuba mencium pipi telinga Dini. Debar dada Dini membuak-buak. Dia merindui sentuhan hangat Asyraf.

Asyraf menyeluk tangannya ke dalam baju Dini, mencari kancing bra Dini. Kancing dibuka. Asyraf meramas-ramas buah dada Dini.

'Ummmphhh' desah Dini kesedapan.

Asyraf menanggalkan baju Dini. Dini separuh bogel. Asyraf menanggalkan bajunya pula. Dini di peluk tanpa lapik ke dadanya. Asyraf menggaru-garu, menggosok-gosok belakang badan Dini. Sesekali dia meramas-ramas punggung Dini. Kotenya mengeras.

Dini membuka zip seluar Asyraf, menanggalkan seluar dan seluar dalamnya. Mencanak batangnya kepingin di sentuh. Dini menggosok batang Asyraf, sesekali dia memasukkam ke dalam mulutnya.

'Urghhh' Asyraf mengeluh, kesedapan batangnya dibelai dihisap Dini.

Dini di tolak rapat ke dinding, kini dia pula mengambil alih peranan. Seluar Dini di tanggalkan, dia membenamkan mulutnya di pantat Dini. Dini merengek keenakan sentuhan lidah dan bibir Asyraf.

Asyraf bangun, dia meramas-ramas tetek Dini. Geram kemontokan tetek Dini. Putingnya digentel-gentel dan di hisap-hisap. Kaki Dini di angkat sebelah. Dini bertongkat dinding dan kepala kotenya dihalakan ke lubang pantat Dini.

'Ahhhhhh' keluh Dini bila lubang pantatnya ditujah.

Sambil berdiri aksi sorong tarik terjadi.

'Uhhhh ahhhh uhhhh ahhhh' erang Dini disentak pantatnya.

Hayunan pinggang Asyraf makin melaju. Airnya berkumpul di kepala, Asyraf menahan nafasnya, dia cuba untuk terus menghenjut. Namun dia tidak berjaya.

'Ahhhhhhhhh' erang Asyraf, sambil melaharkan air maninya di dalam pantat Dini.

'Urgggghhhh' Asyraf terus menghenjut Dini biarpun dia kegelian.

Nafas Dini makin tidak keruan, lubang pantatnya telah lencun disirami air mani Asyraf, dia juga tidak tertahan-tahan. Segala kenikmatan sedang berkumpul di lubang pantatnya yang masih dihenjut Asyraf.

'Urmmphhhh ahhhhhhhhhhhh' panjang keluhan Dini. Kepuasan dihenjut batang Asyraf.

******

Minggu berganti minggu, bulan berganti bulan. Dini masih belum kuat untuk memberitahu Fida tentang Asyraf. Hujung minggu itu, Asyraf akan datang lagi, Dini bertekad untuk menceritakan segala-galanya kepada Fida kali ini. Dia mahu kenalkan Asyraf kepada Fida. Dini mahu berdamai dengan kedua-duanya.

Fida memandu pulang kereta yang dipinjam ibunya dari kampung. Penuh rasa keterujaan kerana bulan hadapan dia bercadang ingin bercuti bersama Dini. Cuti hujung minggu yang panjang. Mungkin satu kejutan buat Dini. Namun tidak semena-mena dia yang diberi kejutan.

Sesampai di rumah, ada kelainan di ruang kasut hadapan pintu. Kasut lelaki dan langsung tidak dikenali. Debar dada Fida melihat kehadiran kasut itu. Dia membuka pintu perlahan-lahan. Masih tiada sesiapa di ruang tamu. Sunyi. Fida ke bilik mereka. Masih sunyi, pintu bilik dikuak, satu kelibat asing sedang tidur di katil mereka, dibantal Fida. Hampir berhambur air mata Fida bila melihat pemilik tubuh itu adalah lelaki yang terserempak dengannya tempoh hari. Rupa-rupanya Dini masih berhubung dengan lelaki itu. Fida benar-benar terkilan, selama ini dia sangkakan Dini telah berubah, rupa-rupanya Dini dulu masih sama. Kecewa bukan kepalang.

Fida menguatkan kaki mengejut Dini. Alangkah terkejutnya Dini melihat Fida berada di depannya. Dia sangkakan Fida akan balik malam nanti.

'Dini! Kau dah kenapa?' pekik Fida menggila.

Fida menghempas pintu, rasa benci membuak-buak. Benci, marah, sakit hati semuanya bercampur aduk. Rasa mahu tercabut jantungnya berdebar-debar dengan situasi itu.

Fida meninggalkan kereta ibunya di rumah, dia memilih bermotosikal untuk meninggalkan kedua-dua mereka. Dini yang terkejut disergah Fida, bangkit terkulat-kulat. Asyraf juga bangun tidak faham dengan situasi.

Dini menangis, bukan seperti itu caranya untuk memberitahu Fida. Namun salah dia juga kerana membenarkan Asyraf berada di rumahnya hingga ke pagi. Dini berserabut memikirkan kesalahannya dan tindakan Fida. Fida tidak pernah semarah itu, mukanya sangat bengis ketika dia meningggalkan Dini. Dini sangat berharap Fida dalam keadaan baik sahaja.

Yours, Her, MineWhere stories live. Discover now