Sembilan

470 5 1
                                    

Pn Huda masih belum lelap, tiba-tiba pintu bilik anak bujangnya terkuak perlahan-lahan. Dia juga bangun mengintai dari kamarnya. Berdebar-debar dadanya bila melihat susuk tubuh Sarah di bawah limpahan lampu dari porch kereta luar. Kelibat itu nampak berhati-hati mengatur langkah ke ruang tamu dan akhirnya behenti di sofa tempat Mirul berbaring, aksi nakal kedua anak remaja itu diperhatikan hingga kelibat mereka menghilang ke kamar sang teruna.

Apabila pintu kamar ditutup, dia lekas-lekas menghampiri depan pintu mereka. Dia menekup telinga ke pintu. Desah keluh remaja berdua itu kedengaran sayup-sayup. Dia ada hak untuk menyerbu mereka, tapi dibiarkan mereka bermadu asmara. Dia masuk semula ke bilik.

Cuba melelapkan mata semula, tapi sayup suara anak muda di bilik sebelahnya itu membuatkan dia cuba membayangkan apa yang sedang berlaku di dalam kamar itu. Nafas Pn Huda makin berkecamuk ketika membayangkan aksi teruna dan dara di bilik sebelah. Tangannya mula merayap masuk ke dalam seluar, menyentuh lurah pantatnya yang kebasahan.

'Urmphhhh' nafas yang memberat dilemparkan. Nyaman sentuhan jari tengahnya di kelentit membuatkannya tidak mengendahkan lagi suara keluh-kesah anak remaja di sebelah. 10 tahun dia kegersangan setelah kematian suaminya. Masih tiada pengganti. Seringkali dia memuaskan kehendak batinnya dengan jari jemarinya sendiri sahaja.

Kelentitnya digosok laju, nafasnya naik turun semakin melaju. Teteknya diramas dengan tangan sebelah lagi. Dia bangun membuka laci di sebelah katilnya mengeluarkan batang getah berbentuk kote. Dimasukkan dildo itu ke mulutnya, dihisap dilancap sambil tangannya sibuk mengosok kelentit.

Puas melancap batang dildo itu, dia masukkannya ke lubang pantatnya. Dia mengeluh kesedapan membayangkan Mirul menjolok Sarah. Dia terkemut-kemut batang getah itu. Disorong tarik batang dildo itu ke dalam pantatnya.

'Urggghhhh...Urmphhh' Pn Huda mengerang kesedapan.

Dan...

'Ahhhhhhhhhh' panjang erangannya, melepaskan air nikmatnya sambil terkemut-kemut batang dildo itu.

Urghhhhhhh' terdengar sayup-sayup erangan Mirul lebih kuat dari suara sebelum itu. Pn Huda tersenyum. Dia tidak ambil pusing lagi. Dia keletihan dalam kesedapan, akhirnya ketiduran.

Yours, Her, MineWhere stories live. Discover now