Dua puluh empat

348 4 0
                                    

Kedatangan Dini kali ini cukup mendamaikan, Fida sendiri tertanya-tanya apa tujuan kedatangan Dini, namun tidak terluah kerana takut menjadi permulaan pergaduhan. Cuma dia mengambil berat keadaan Dini kerana tidak ke kerja.

'Lama Dini apply cuti?' soal Fida penuh rasa ingin tahu.

'2 hari lagi Dini balik, Fida rimas Dini kat sini?' soal Dini kembali.

'Eh tak... ingat Dini nak tukar keje, itu yang Fida tanya' risau Fida, takut tersalah tutur.

'Nak Dini balik ke?soal Dini semberono.

'Tak la Dini, Fida suka je Dini dengan Fida, cuma kalau Dini nak pindah keje sini lagi Fida suka. tapi.. kita cari rumah sewa la'

'Fida nak Dini pidah sini?' suara Dini berubah nada. Dia teruja.

'Kan dari dulu Fida minta Dini duduk dekat dengan Fida, tak la Fida teruk merindu' sengih Fida. Dia tahu umpannya mengena. Namun dia masih tidak tahu agenda sebenar Dini ke tempatnya.

Setelah terus berbincang akhirnya Dini setuju untuk berpindah ke situ, dan lagi beberapa bulan setelah masuk semester tiga, Fida akan duduk bersamanya.

Malam itu amat mendamaikan, Fida rasakan dia kembali punya Dini yang dicintai dan dikasihinya. Pada Fida dia sanggup memaafkan Dini dan melupakan segala sengketa lama asalkan Dini balik ke pangkuannya.

Effa tidak pulang ke bilik hari ni, mesej Effa di pesanan ringkasnya tadi. Fida tahu Effa memberi peluang padanya untuk berkasih sayang dengan Dini.

Selesai makan nasi bungkus, Dini mengemas tempat makan mereka di ruang tamu. Reka bentuk kolej kediaman Fida seperti sebuah pangsapuri sederhana. Punya ruang tamu dan ada tiga bilik. Fida jarang berbual dengan penghuni bilik lain. Jadual mereka agak berbeza dengannya sebab fakulti yang berbeza. Malam ini mereka tiada di rumah mungkin masih di cafe atau di perpustakaan. Fida merenung Dini dengan perasaan kasih. Betul, dia memang mabuk cinta pada wanita itu. Dini mencubit pinggang Fida bila dia perasan diperhatikan.

'Auchhh sakit sayang..' Fida beraduh.

'Fida nak minta sesuatu boleh?' Fida mengumpan sambil menarik tangan Dini. Dini hanya membuat isyarat wajah menyetujui.

'Dini buatkan kopi untuk Fida, Fida tunggu di bilik, boleh? Dini tersenyum mengangguk.

Beberapa ketika Dini masuk ke bilik dengan secawan kopi panas. Fida merapat ke tubuh Dini. menutup pintu dan mengunci. Fida mencium pipi dan telinga Dini.

'Panas ni, tumpah nanti' marah manja Dini.

'Letak sini dulu, Fida nak study Dini dulu, janji jangan bising ye' Fida mencapai kopi meletakkan cawan di meja studynya. Dini mengangguk setuju. Dia faham maksud 'bising' yang dikatakan Fida.

'Meh bahan study, duduk atas meja.' arah Fida. Sungguh, dia memang rindu berasmara dengan Dini. Dini menurut, naik duduk di meja study Fida.

Fida merapat, menanggalkan baju-t Dini. Dia mencium bahu Dini,menggaru-garu belakang badan Dini. Dini terliuk-liuk keenakan ciuman dan sentuhan Fida. Fida mencium bahagian dada Dini sambil meramas-ramas rambut Dini. Dini mengeliat lagi.

Fida menanggalkan bajunya dan bra Dini. Tetek Dini diramas mesra sambil menggentel putingnya.

'Urmmmm' rengek Dini.

'Shhhh' tegur Fida sambil mencium bibir Dini.

Lama meramas tetek, Fida melurut tangannya di peha Dini. Terkangkang-kangkang Dini melawan kegelian. Seluar pendek Dini ditanggal Fida. Fida mencari kelentit Dini, membuat putaran dan menekan -nekan kelentit Dini.

'Uhhhh' desah Dini tidak tertahan namun dengan suara yang perlahan.

Fida melajukan gosokan di kelentit Dini sambil dia menjilat dan menghisap puting Dini. Nafas Dini makin tak menentu. Jantungnya berdegup lebih laju. Nikmat di pantat dan teteknya menyelubungi seluruh badan.

Fida menarik kerusi, duduk di kerusi. Dini masih di atas meja. Kaki Dini di bengkokkan dan diletakkan di tepi meja. Terserlah pantat Dini di muka Fida. Fida menyembamkan muka ke pantat Dini. Fida mula menjilat kelentit Dini sambil menjolok dua jarinya ke lubang pantat Dini. Sesekali dia mencabut jarinya dan dimasukkan ke dalam mulut Dini. Dini menghisap jarinya yang bersalut air pantatnya sendiri.

Jantung Dini makin melaju, selaju jilatan dan jolokan Fida dipantatnya. Dini tak keruan dia menggosok-gosok kepala Fida Kusut masai rambut Fida jadinya.

'Urmpphhh' erang Dini dengan suara tertahan-tahan. Dia klimaks. Menggeletar seluruh badannya menahan kenikmatan.

Fida bangun menanggalkan semua pakaiannya. Dia menarik Dini ke katil bujangnya. Giliran Dini menjamah tubuh Fida. Dini meramas tetek Fida. Dia memanjat naik ke atas Fida. Dia menekan tundun pantatnya ke biji kelentit Fida. Fida telan liur keenakan. Tekan lepas tekan lepas buat Fida makin tak keruan.

Jari tengah kiri Dini di masukkan ke dalam pantat Fida, manakala jari tangan kanannya sibuk menggosok kelentit Fida.

'Ummmmm' Fida mengeluh kesedapan mengemut jari Dini. Dia klimaks juga.

Setelah beberapa ketika,mereka menyarung pakaian dan kopi panas tadi telah pun sejuk dihirup Fida. Ketika Fida sedang menikmati kopinya, Dini awal lagi telah ketiduran.

Yours, Her, MineWhere stories live. Discover now