Sarah mengikut masuk ke bilik Mirul. Malam itu mereka bermain satu permainan mengikut idea Sarah. Syarat permainan tak boleh berfikir, jawapan yang dijawab mestilah spontan, tidak boleh teragak-agak menjawab. Siapa yang teragak-agak perlu lucutkan apa-apa aksesori atau pakaian dan siapa yang terawal bogel perlu memberi layanan seks sepenuhnya kepada pihak lawan seperti yang diarahkan oleh pihak lawan. Soalan juga tidak boleh diciplak. Persetujuan syarat pertandingan dimeterai. Kedua-dua mereka menyarungkan dua lapis pakaian dan tiga jenis aksesori ditubuh masing-masing sebagai permulaan permainan.
Syiling dilambung dan memihak pada Sarah untuk mengajukan soalan pembuka permainan.
'Awak dah mandi?'soal Sarah- 'belum'ujar Mirul sambil mengeleng, berdebar juga permainan itu.
'Awak lapar?'-'tidak' juga berdebar.
'Awak suka saya?' -'suka' sambil mengangguk.
'Awak mengantuk?'-'tidak'
'Awak sayang saya?' -'Errr sayang' pecah ketawa mereka, cermin mata Mirul ditanggalkan.
'Awak nak isap saya?' -'Errr nak' ketawa lagi. Sarah menanggalkan jam tangan.
Permainan diteruskan. Sarah hampir kalah, yang tinggal ditubuhnya hanya panties. Berbeza dengan Mirul, dia masih berbaju dan berseluar pendek. Kini giliran Mirul.
'Nak try threesome tak?' - 'Errr nak' ketawa besar Mirul bila Sarah kalah.
'Ok yang kalah sila berdiri sambil buat pole dance 5 minit before turunkan spender. Lepas turunkan spender menari lagi letak pantat di mulut king(sambil menunjukkan jari telunjuk ke arah dirinya sendiri), lepas tu hisap batang king sampai King kata stop dan malam ni King boleh jolok ketiga-tiga lubang, dan king boleh rakam buat simpanan, faham?' Mirul memberi arahan lengkap sambil ketawa kepuasan.
Sarah mencebik, tak sangka permainan yang diilhamkannya memakan diri. Ada kelemahan pada syarat permainannya.Namun setelah berbalah tidak setuju dengan arahan Mirul., akhirnya dia akur. Sarah bangun memasang lagu 'Toxic' dari Britney Spear. Dia berdiri dihujung katil meliang liuk di dinding kamar, menggantikan tiang yang tiada. Dia mengikut rentak. Merangkak di atas katil, membuat pameran teteknya sambil mengoyang-goyang di depan muka Mirul. Batang Mirul mencanak di dalam seluar pendeknya.
Sarah memusingkan kedudukannya. Kini punggungnya mengadap muka Mirul.
'Pappp' satu tamparan dari tangan Mirul hinggap ke punggung Sarah.
'Ahhhh sakittt' rengekan Sarah buat Mirul bertambah geram. Dan satu lagi tamparan singgah ke punggung Sarah. Kali ini lebih kuat dari tadi.
'Auuuuu sakitttt' Mirul kegeraman mahu saja dia terus menjolok Sarah tapi dia masih bertahan. Sarah menanggalkan pantiesnya perlahan-lahan, menyerlahkan alur pantatnya di muka Mirul. Mirul dibaringkan, dia kini mencangkung di muka Mirul. Pantatnya diletakkan di mulut Mirul. Sarah menggoyangkan punggung. Mirul menjelirkan lidah menjilat air pantat Sarah dan mengigit-gigit apa sahaja yang dicapai mulutnya.
'Ermmmm sedap' rengek Sarah lagi.
Mirul menanggalkan seluar pendeknya, tegak batangnya mahu dilayan. Sarah kini dalam tugasan seterusnya. Batang kote Mirul digosok-gosok dijilat jilat, digigit kecil dan dihisap-hisap. Beberapa ketika Mirul meminta Sarah memasukkan batangnya sambil posisi Sarah di atas. Sarah berkerja keras malam ini. Dia mengoyang-goyangkan punggung untuk memberi sensasi sorong tarik di pantatnya.
'Sssstttt' Mirul menahan air maninya yang hampir penuh di kepala kotenya.
Mirul mengarahkan agar Sarah dalam posisi berbaring, dia membasahkan lubang jubur Sarah dengan liurnya dan perlahan-lahan dia menujah lubang punggung Sarah.
'Ahhhh Mirulll, sakittt' rengek Sarah.
'Shhhh tahan sikit ya, sedap nanti' pujuk
'Urghhh' erang Sarah bila batang kote Mirul hampir ke pangkal. Perlahan-lahan Mirul menarik keluar. Terasa bagai ingin terburai isi perutnya. Dirodok masuk semula. Dia pejam mata menahan kesakitan. Beberapa ketika setelah lubang punggungnya telah mengadaptasi perubahan itu Sarah mula bertenang dan menikmati sensasi batang di dalam juburnya. Jarinya sibuk menggosok kelentit menambah rasa enak.
'Mirulllll..ermmphhhh' Sarah klimaks dan
'Sarahhhhh' Mirul melimpahkan laharnya tanpa perlu mencabut keluar.
Masing-masing terjelepok kepenatan dan melayani sisa kenikmatan. Jam menghampiri pukul 3pagi , Sarah berpakaian semula dan pulang ke kamarnya.
YOU ARE READING
Yours, Her, Mine
RomanceCinta itu perlu dipupuk dari hati yang tulus,bukan dari rasa simpati