Sarah membantu Fida menanggalkan baju untuk mandi, memang padanya Fida agak malu dengan Sarah, tapi dia hanya mampu menahan malu kerana dia perlu membersihkan diri. Rasa malu itu lama-kelamaan semakin pudar.
3 minggu lamanya tangan Fida berbalut, namun dia tetap mahu ke kelas. Semakin lama dia bersendiri semakin terbayang sikap Dini yang menjengkelkan. Dia benar-benar tidak sangka Dini tergamak melakukan kecurangan ketika mereka masih dalam keadaan yang berbaik-baik, tiada masalah.
'Hey you, dah sampai, nak pergi kelas ke tak?' Bryan menegur, dia kini menjadi 'pemandu' sementara untuk Fida.
'Oh ok, thank you Bryan' Fida tersenyum sipu, dia tidak tahu berapa lama Bryan sedar dia mengelamun. Kelas hari ni, tidak bersama Sarah, selalunya dia akan pergi dengan Sarah sekiraya waktu kelas mereka sama. Namun tidak hari ini, sebab itu dia terpaksa meminta bantuan Bryan.
Selesai kuliah, Fida keluar melilau di sekitar Anjung Siswa, sementara menanti kelas seterusnya. Tiba-tiba satu kelibat yang dikenalinya duduk di sebelahnya.
'Effaaaa, long time no see'Fida teruja, mereka berpelukan seketika.
'Fida, aku nak minta maaf malam tu, aku tak sepatutnya bagi benda tu kat kau, kalau tak mesti kau tak accident'
'Effa, apa yang kau merepek ni? Aku accident bukan tengah high la, dah dah kau jangan nak merepek, eh kau ada kelas kat sini ke hari ni? tetiba muncul area sini?' soal Fida menguah topik.
'Aku kelas dah habis hari ni, aku memang sengaja cari kau, Bryan bagitau' mereka terus berbual dari topik serius hingga topik yang menggelikan hati. Satu kelegaan dihati Effa, Fida tidak menyalahkannya.
'Kau dengan Dini...' tiba-tiba soalan Effa terberhenti di situ, dia tau dia telah tersalah kata, serba salah lagi.
'Dah takde apa-apa, oh ya, bila kau free? nanti bila aku dah buka simem, jom temankan aku pergi ambil kereta ibu aku dengan barang-barang aku kat rumah sewa aku? Sarah tak boleh bawa kereta'
'Kau nak pindah mana?'
'Entah' Fida tersengih.
*********
6 minggu telah berlalu, masa untuk membuka simen tangannya. Dia tidak sabar untuk berpindah keluar dari rumah Sarah, dia tahu mereka tidak selesa dengan kehadirannya di situ, namun atas sikap berperikemanusiaan, dia masih disitu.
Simen dibuka, nampak kecut tangannya sebelah itu, mungkin otot-otot yang tidak digunakan menyebabkan tangannya mengecil, dia tidak tahu, tapi dia sangat yakin dia selesa tanpa simen di tangannya.
Hari ini Pn Huda menemaninya ke temujanji hospital. Selesai pemotongan cast, terus berbual dengan doktor, doktor nasihatkan Fida untuk menjalani rehabilitasi tangan. Fida hanya mengangguk faham dengan semua penerangan.
'Fida, malam ni tidur rumah ibu ya?' kata Pn Huda ketika mereka sedang menjamah makanan tengahari.
'Ok' Fida tersenyum manis, dia tahu Pn Huda rindukannya. Dia juga tersenyum kerana gembira boleh memberi privasi pada Sarah dan Kyra. Dia juga tersenyum kerana selesa tangannya tidak lagi bersimen. Fida nampak ceria.
Sesampai di rumah, Mirul dan Sarah menyambut mereka dengan keterujaan. Mereka terus berbual ramah berempat.
'Fida tinggal di sini ya Mirul?' Pn Huda mengemukakan cadangan.
'Tapi rumah kita cuma ada dua bilik ibu?' Mirul nampak kurang senang dengan cadangan ibunya.
Eh takperlulah... Fida cari rumah lain nanti' Fida jugak tidak senang dengan cadangan Pn Huda.
'Mirul duduk bilik Mirul la, Fida sebilik dengan ibu' Pn Huda masih tegas dengan keputusannya.
'Itu pun kalau Fida setuju, ibu tak paksa' kata Pn Huda lagi.
Semua mata bertumpu pada Fida, menantikan jawapan.
'Errr.. kalau ibu tak kisah, Fida ok je'Fida akur dengan cadangan Pn Huda, dia terasa seperti dimanipulasi.
Selesai makan malam, Mirul dan Sarah hilang keluar dari rumah, tinggal Fida dan Pn Huda.
Fida masih menonton televisyen.
Pn Huda menggelus tangan yang baru lepas dibuka simennya, nampak lain tangan itu, Fida membiarkan, dia menelan liur dengan kenakalan Pn Huda. Kini tangan Pn Huda di peha Fida. Fida semakin faham maksud sentuhan Pn Huda. Dia menggenggam tangan Pn Huda. dan menariknya ke dada. Mereka berpelukan, Fida merapatkan mulutnya ke telinga Pn Huda. Dia menjilat-jilat cuping telinga Pn Huda.
'Urgghhhh' keluh Pn Huda dengan jilatan Fida. Dia meramas-ramas rambut Fida, dadanya berombak kencang. Kegeliannya memuncak, Pn Huda menarik dagu Fida dan menyucup mulut Fida. Bibir mereka bertaut, lidah Fida menyucuk-nyucuk mulut Pn Huda. Tangan Fida merayap masuk ke dalam baju Pn Huda. Kancing bra Pn Huda ditanggalkan. Baju Pn Huda diselak menampakkan tetek dan putingnya yang mengiurkan. Fida menyembam mukanya ke dada Pn Huda. Kedua-dua tetek Pn Huda diramas rakus.
'Hmmmm' rengek Pn Huda sambil turut meramas tetek Fida.
Nafas mereka makin hilang rentak. Fida menerkam puting kanan Pn Huda. Menghisap mengjilat dan mengigit puting Pn Huda. Meramas-ramas tetek kirinya.
Fidaaaa' rengek Pn Huda.
Fida menyeluk tangannya ke dalam seluar Pn Huda. Lencun kebasahan pantat Pn Huda. Fida melurut seluar Pn Huda dan duduk dicelahan kangkang Pn Huda. Fida mula mengigit kelentit Pn Huda.
'Urmppphhh' terangkat punggung Pn Huda, kesedapan dijilat kelentit. Pn Huda menolak Fida. Dia menggila, seluar Fida ditanggalkannya. Dia juga turut menggigit kelentit Fida.
Ohhhh ibuuuuu, sedap' racau Fida.
'Urmmmmmm' dengusan kasar Fida bila Pn Huda memasukkan dua jari ke dalam lubang pantatnya. Fida mencabut jari Pn Huda dari lubang pantatnya. Dia dudukmengangkang di depan Pn Huda. Jari Pn Huda yang ditarik keluar tadi ditolak semula ke dalam pantatnya. Kini jarinya juga dijolok masuk ke dalam lubang pantat Pn Huda.
'Urggghhh' Pn Huda mengeluh kesedapan. Matanya merenung mata kuyu Fida yang sedang keenakan.
Lama mereka merenung sambil menyorong tarik jari masing-masing di dalam lubang pantat berlawanan, bibir mereka bertaut semula. Rakus dari mula tadi.
Ayunan tangan masing-masing makin melaju.
'Uhhhhh' 'Ahhhhhh' mereka bertukar keluh kesah dan Fida mula mengelejat kesedapan, diikuti Pn Huda.
Masing-masing menghela nafas kepenatan. Terjelepuk di atas sofa di depan tv. Mereka ketiduran sehingga salah seorang terjaga mengajak masuk ke bilik.
Di bilik, sekali lagi aksi ranjang mereka terhasil. Beberapa kali hingga masing-masing keletihan.
Pagi itu, mereka bangun agak lewat, Mereka keluar makan pagi di luar.
'Fida, sudi tak Fida jadi partner ibu selama-lamanya?' Pn Huda menggenggam kedua-dua tangan Fida.
Fida terkesima, dia memandang wajah Pn Huda. Dia cuba bertanya diri, adakah hatinya telah bersedia.
Fida tersenyum mengangguk, hatinya memang telah lama menerima Pn Huda.
'Terima kasih sayang' Pn Huda mencabut salah satu cincinnya dan menyarungkan ke jari manis Fida. Mereka bahagia.
YOU ARE READING
Yours, Her, Mine
RomanceCinta itu perlu dipupuk dari hati yang tulus,bukan dari rasa simpati