'Fida temankan ibu malam ni, boleh? Mirul keluar dengan kawan-kawan' teks dari Pn Huda pada Fida.
Fida serba salah,tapi untuk menolak dia tidak sampai hati, maka perlawaan Pn Huda masih dipenuhinya.
Seusai perbincangan kumpulan Fida terus ke rumah Pn Huda. Pn Huda nampak sangat gembira dengan kehadiran Fida, pelbagai masakan disediakannya. Selesai makan malam Fida mengusung pinggannya ke sinki. Sedang Fida membasuh pinggannya Pn Huda merapat.
'Nanti tolong cucikan ibu juga ya. Bersih-bersih macam Fida cuci pinggan ni' Fida berpaling memandang wajah Pn Huda. Dia tersenyum simpul, dia takut dia salah faham dengan maksud sebenar Pn Huda.
Siap mereka mengemas ruang makan dan dapur, Fida ke ruang tamu, Pn Huda menghilangkan diri ke dalam bilik. Seketika kemudian, dia keluar dari bilik dalam keadaan berkemban tuala sahaja separas dada dan peha sahaja. Fida malu-malu untuk membuang pandangannya pada dada berisi Pn Huda.
'Jom temankan ibu mandi' ringkas arahan Pn Huda sambil menarik tangan Fida. Fida bagaikan dipukau turut bangun membontoti Pn Huda ke biliknya.
Sampai di depan pintu bilik air, Pn Huda berhenti, berpaling pada Fida. Tualanya dilorot ke lantai, terpampang dada indah ibu, Fida jadi malu lagi tidak tahu untuk mendaratkan pandangannya ke mana. Pn Huda menanggalkan baju Fida, kemudian baju dalam Fida. Tiada sentuhan kulit ke kulit. Kini butang seluar Fida ditanggalkan.
'Tanggalkan sayang' arah Pn Huda. Fida masih seperti dipukau, menuruti sahaja kehendak Pn Huda. Mereka kini kedua-duanya telanjang bulat. Pn Huda menarik tangan Fida masuk ke dalam bilik air. Masih menurut.
Pn Huda bersandar di dinding bilik air yang punya cermin besar dari kepala hingga ke kaki. Fida ditarik merapat ke tubuhnya. Kemudian bibir mereka bersatu. Lama, penuh keasyikan. Tangan Fida dipandu lagi ke kedua-dua teteknya. Fida terus meramas tetek Pn Huda.Pn Huda mendengus kasar, keenakan ramasan tangan Fida. Bibir mereka masih bercantum diselang seli dengan mainan lidah.
Kepala Fida ditolak ke dada, maka mulutnya mencari puting besar Pn Huda, mengigit-gigit kecil, menjilat dan menghisap sepuas hatinya. Desah Pn Huda makin menggila. Fida bergerak ke bawah lagi, mencium dan menjilat perut Pn Huda dan dia turun lagi ke kelangkangan Pn Huda. Dia menyelak sedikit bulu Pn Huda yang agak melebat, dibenamkan bibirnya ke kelentit Pn Huda.
'Ahhhhhhh' erang Pn Huda kesedapan, tarian lidahnya hampir ke kemuncak, menggeletar kaki Pn Huda menahan kesedapan sambil berdiri. Tiba-tiba dia ditolak, berhenti seketika.
'Belum lagi, jom mandi' Pn Huda mengajak Fida bangun, dia kebingungan. Jarang tarian lidahnya pada biji kelentit akan menghampakan pasangannya. Namun Fida masih menurut. Dia berdiri memeluk Pn Huda. Badannya digosok sabun olen Pn Huda. Nyaman sekali gosokan Pn Huda di seluruh badannya. Gosokan dilamakan sekitar tetek, punggung dan pantat. Kemudian, keduanya bersiram dan mengelap satu sama lain.
Mereka keluar dari bilik air berbogel. Fida ditarik hingga di tepi katil, dibaringkan dengan kaki terjuntai ditepi katil. Kakinya diangkat, dia terkangkang didepan muka Pn Huda . Pn Huda pula sibuk menjilat kelentit Fida. Terangkat-angkat punggungnya menahan kesedapan. Tiba-tiba...
'Ahhhhhhhhh' Fida mengerang terkejut dan kesedapan bilamana Pn Huda membenam masuk batang dildo ke dalam lubang pantat Fida. Dia cuba untuk duduk namun dildo itu mengganggu pergerakannya, jadi dia baring semula.
Pn Huda mula menarik perlahan-lahan hingga separuh dildo kemudian ditolak laju-laju ke dalam semula.
'Urggggghhh' erang Fida dengan sentakan kedua. Sorong tarik mula melaju, nafas Fida makin tak keruan dan akhirnya
'Ibuuuuuuuu arghhhhhh' Fida klimaks terkemut-kemut batang dildo.
Seketika selepas dia berehat sejenak, Pn Huda mengangkang di mukanya dalam kedudukan 69 dengan dildo tadi telah berada di dalam lubang pantatnya. Fida tahu tugasnya kini. Dia mula menjilat dan mengawal batang dildo keluar masuk ke pantat Pn Huda. Kelajuannya berubah-berubah sekejap perlahan kemudian melaju. Sementara itu, biji kelentit Pn Huda di hisap dan dijilat Fida.
'Ahhhhh ermpphh ahhhhh erpmhhh' keluh kesah Pn Huda keenakan biji kelentitnya dan lubang pantatnya dijamah lidah Fida dan batang dildonya.
Aksi sorong tarik akhirnya memuncak, erang Pn Huda kesedapan bersama-sama badannya menggigil klimaks. Lembik. Setelah klimaks mereka berpakaian dan tidur berpelukan di katil Pn Huda.
'Ermmmm'keluh berat dilepaskan Fida dia teringatkan Dini waktu itu. Tiada lagi rasa bersalah pada Dini berbanding waktu pertama dulu. Dan akhirnya Fida ketiduran hingga ke pagi.
YOU ARE READING
Yours, Her, Mine
عاطفيةCinta itu perlu dipupuk dari hati yang tulus,bukan dari rasa simpati