Her gece o patlama anını görerek uyanmak çok zor ve sevdiğim adamı kendi ellerimle öldürmek daha zor benim için. Hulki Pınar Hakkı Dayı ve Serdar. Onlar benim ailemdi ve ben ailemi kendi ellerimle öldürdüm. Kendi ellerimle istemeyerek sırf şirketi yok etmek için arkadaşlarımla aşık olduğum adamı öldürdüm.
Başardım ama dostlarımı da feda etmek zorunda kaldım ve her gece o anı görmekten uyuyamaz oldum.
Haplara bağımlı oldum ve ağır bir hap kullanıyorum. Bu hap beni ölüme bile sürükler ve ölmek için bundan daha güzel bir seçenek yoktur.
Teşkilat'tan ayrıldım ve görevimi tamamladım. Artık orada yapacak bir işim yok ve orada durmanın bir anlamı yoktu. Kendi hayatımı kurmaya başladım ve kızımla zaman geçirmeye başladık. Yağmur ile güzel zamanlar geçirdik ve çok eğlendik. Tokat'ın her tarafını gezdik ve güzel yemeklerinden yedik. Ama pek fazla dışarıya çıkamadığım için sadece bir seferlik yaptık ve bir daha yapmadık.
Yağmur okula başladı ve her şey onun için güzel gidiyordu ama benim için öyle değil.
Derin bir nefes aldım ve Yağmur'u okuldan almak için okulun önüne geldim. Zilin çalmasıyla herkes çıkmaya başladı ve Yağmur'u beklemeye başladım.
" Anne "
Yağmur yanıma gelerek bana sarıldı ve bende ona sıkıca sarıldım. Onun çantasını aldım ve elimi tutarak eve doğru yürümeye başladık.
" Nasıl geçti okul bakalım "
" Her zaman ki gibi dersler ve etkinlikler ile geçti "
" Eğlendin mi bakalım "
" Çok eğlendim "
Gülümsedim ve eve geldiğimiz zaman Yağmur üstünü değiştirmek için odasına gitti ve bende yemek hazırladım.
Bakıcı tutmadık ve artık kimseye güvenmiyordum.
Peşimde birilerinin olduğundan şüpheleniyorum ve kızımı tehlikeye atamazdım.
Yağmur'un gelmesiyle yemeğe başladık ve yedikten sonra masayı birlikte topladık.
Yağmur ödevlerini yaparken odaya gittim ve dolabı ittirdim. Gizli bölmeye girdim ve dolabı geri ittirdim. Örtüyü açtım ve onların fotoğraflarına baktım.
" Size bunu yapanlardan hesabını tek tek soracağım ve intikamınızı alacağım size söz veriyorum "
Serdar'ın fotoğrafını elime aldım ve titreyen parmaklarımla onun yüzünü okşadım. Geri yerine koydum ve örtüyü geri örterek bölmden çıktım. Yağmur'un yanına vardım ve yanına oturdum.
" Bitti mi bakalım ödevlerin "
" Hepsi bitti şimdi topluyorum "
" Afferim benim kızıma "
Saçlarını öptüm ve çantasına koymasına yardım ettim. Birlikte benim odama geldik ve yattık.
Yine uyku tutmamıştı ve kahvaltıyı hazırlamaya karar verdim. Güzel bir kahvaltı hazırladım ve Yağmur'u uyandırdım. O lavaboya giderken bende kahvaltının son eksiklerini hazırlandım.
" Günaydın anne "
" Günaydın kızım hadi geç otur bakalım "
Burnumu öpmesiyle bende onun burnunu öptüm ve yerine geçti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bir Hikayenin Başlangıcı / Teşkilat ( TAMAMLAMDI )
ActionYol Arkadaşım. Hiç beklenmedik bir zamanda ve beklenmedik bir yerde sürpiz birileri çıkar. İkisi için bu durum sürpiz olur ve birbirleri ile uğraşmaktan bıkmayan bu iki kişi. Onca yıl sonra karşılaşmaları tesadüf olan Zehra ile Ömer'in bir ekip ola...