Zehra Balaban
Serdar'ın nerede olduğunu öğrenip hemen yanına gittim ve onunla uzun uzun konuştuk.
Uzun bir süre hasret giderdik ve uzun bir süre öpüştük.
Halit Başkan bir seçim yapmamızı istemişti ve uzun bir konuştuk.
Teşkilat'a geri döndük ve testlerden geçtik.
Artık resmi olarak Teşkilat Mensubu olarak çalışıyorduk ve İstabul'da yeni bir ev bulduk.
Yağmur'un okul kaydını burada aldırdık ve bakıcı konusunu henüz düşünmedim çünkü kimseye güvenmiyordum hala.
2 ay olmuştu ve Serdar ile güzel gidiyorduk.
Devran Fisher uluslar arası suçlara bulamış ve terör devletinin başında bu adam varmış. İki kızı varmış ve Mila Fisher gazeteci diğeri Efsa Fisher kendi halide birisi ama Mila gazeteci kimliği ile babasına yardım ediyor. Birde korumaları Alex var ve pis işlerine yardım ediyor.
Dışarıdan bakıldığı zaman normal bir aile olabilirler ama kesinlikle terör örgütüne yardım ediyorlar ve ülkemizi bitirmek için ellerinden geleni yapacaklar ama biz buna izin vermeyeceğiz.
Yazar
Zehra elindeki kitabı bakar ve içindeki yazanları tercümen edecek birisine götür. Kitap kötü ellere geçerse dünyanın sonu olacağını ve büyük bir felaketten bahseder. Tercüman bu kitabı canı pahasına korumasını ve asla kötülerin ellerine geçmemesini söyler.
Serdar babasının nerede olduğunu öğrenmek için araştırmaya başlar ve öğrendikleri bilgilerin ufak tefek ipucu olduğunu anlar. Bu izlerden yola çıkacak nerede olduğunu öğrenmeye çalışıyordur ve annesinin kardeşinin yaşadığını da öğrenir bu arada.
Serdar ailesinin nerede olduğunu öğrenmeye çalışır ve Suriye sınırında olduğunu öğrenir. Bu bilgiyi Halit Başkan ile paylaşarak izin ister ve Halit başkan Zehra'nın gelmesi şartı ile kabul eder. Zehra ile Serdar hazırlanarak yola çıkarlar ve Suriye'nin dağlarına doğru yol alırlar.
Zehra'nın dikkatini aşağıda bir hareketlilik çeker ve dürbün ile aşağıya bakar. Bir sürü kabalalık bir yere toplanmış ve birisini bekliyormuş gibiydi. Dağ aşağıya yakın olduğu için rahatça görebiliyor ve Zehra'nın içine bir şüphe düşer.
" Operatör burada bir terslik var "
" Ne gibi terslik "
" Aşağıda bir hareketlilik var "
Gürcan kamera kayıtlarına bakar ve araştırmaya başlar.
" Eylem yapacaklar ve bizi suçlu gösterecekler "
" Ben aşağı iniyorum engellemek için bir şeyler yapmanız lazım "
Zehra hızlıca aşağı iner ve bir evin penceresine varır. O sırada gözü birilerine takılır ve Mila Fisher ile Alex'i görür. O sırada birisi konuşan kişinin anlından vurması ile çığlıklar yükselir ve Zehra etrafına bakır. Tam o sırada karşı pencereden birisi Zehra'yı görmesi ile Zehra'da o yöne bakar.
" Zehra "
" Ömer "
İkiside aynı anda demişlerdi ve şok olmuş bir şekilde birbirlerine bakıyorlar.
Birisinin geldiğini duyan Zehra hızlıca oradan uzaklaştır ve Ömer silahını alarak olay yerinden uzaklaşır. Ömer'in arkasından iki kişi çıkar ve Zehra onları etkisiz hale getirir.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bir Hikayenin Başlangıcı / Teşkilat ( TAMAMLAMDI )
AcciónYol Arkadaşım. Hiç beklenmedik bir zamanda ve beklenmedik bir yerde sürpiz birileri çıkar. İkisi için bu durum sürpiz olur ve birbirleri ile uğraşmaktan bıkmayan bu iki kişi. Onca yıl sonra karşılaşmaları tesadüf olan Zehra ile Ömer'in bir ekip ola...