11.bölüm

63 16 0
                                    

Zehra Balaban

Akbaba'yı konuşurduk ama adam sadece emirleri uyguluyor ve bilgileri kimin verdiğini bilmiyordu. Elimiz boştu yani ve o kadar tehlike atlamıştık ama elimiz boştu.

Yeni bir gelişme olmuştu ve hazırlıklar başlamıştı. Gizli bir kurul toplanacakmış ve bu kurulun atmacanı bilmiyoruz. Doğa garson kılığına girip adamlara içecek verdi ve masanın altına dinleme cihazı yerleştirmişti.

" Türklerin sonun getirmemiz lazım Akbaba'yı yakalamışlar ama bir şey bilmediği için rahatız yine de dikkatli olmayız "

" Plana başlayalım madem "

" Gölge'den talimat geldi başlayalım "

" Ne planı bu "

Bahar'ın sorusu ile Uzay cevap verdi.

" Bilmiyoruz ama tahminlerime göre eylem veya daha farklı bir şey olmalı araştırmaya başladık "

Orada işimiz olmadığı için karargaha geldik ve Gürcan bize baktı.

" Kamera kayıtlarına baktık adamların kimliklerini tesbit edemedik ama planlarını biliyoruz geçmiş kayıtlarda konuşmuşlar petrollerine zarar verecek bu bizim için büyük bir zarar olacak "

" Engellememiz lazım hemen harakete geçmemiz lazım "

Benim konuşmam ile plan yapmaya başladık ve uyguladık.

Adamların yerini öğrendik ve içlerine girerek adamların konuşmasını bekledik ama kimse konuşmadı sanki birisini bekliyorlar gibiydi. Birden kapı açıldı ve bir adam içeriye girerek baş köşeye oturdu.

" Planımız devam ediyor İstihbarat'tın kafasını karıştırdık onlar petrolleri durdurmaya çalışırken biz de küçük planımızı devreye sokacağız "

Birden bir adam geldi ve o adamın kulağına bir şeyler söyledi ve adamın bakışları bize döndü.

" İSTİHBARAT BURADA HERKES DİKKATLİ OLSUN "

Hepimiz adamlara ateş etmeye başladık ve buradan kaçmaya çalışıyorduk ama etrafımız fazla kalabalıktı. Birden etraf dumanla kaplandı ve birisi kolumdan yakalayarak boynuma bir şey batırdı. Gözlerimi açtığım zaman tanımadığım bir yerdeydim ve etrafıma baktığım zaman herkesin burada olduğunu gördüm. Kapıya vardığım zaman kilitli olduğunu gördüm ve etrafıma dikkatlice baktım. Bizi kim kurtarmıştı ve burası neresiydi.

" Burası neresi ve adamlar nerede Zehra kapı açılmıyor mu "

Eylül'ün sorusu ile ona baktım.

" Bilmiyorum ve kapı kilitli "

Herkes uyanmıştı ve buradan nasıl kurtulacağımızı düşünüyorduk.

Birden kapı açıldı ve içeriye bir kız girdi.

" Uyanmışsınız sonunda "

" Sen de kimsin "

Sıraç kaşlarını çatmış kıza bakıyordu.

" Lilya adım ve sizi oradan ben kurtardım neden bir teşekkür etmiyorsunuz ben olmasam hepiniz ölmüştünüz şuan "

" Halit Başkana haber vermemiz lazım "

Ediz'in konuşması ile Aslı bize baktı.

" Hadin gidelim zaman kaybediyoruz burada "

Bir Hikayenin Başlangıcı / Teşkilat ( TAMAMLAMDI )Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin