16.bölüm Final

184 7 2
                                    

Zehra Balaban

O olayın üstünden kısa bir süre geçti ve sessizce görevlere odaklanıyordum.

Şuan ise başarısız bir görev ile sonuçlandı ve benim yüzümden Eylül ile Bahar hastanedeler.

Görev sırasında riskli bir görevdi ve Gölge yine bizi tuzağa düşürmüştü.

Gölge'nin yerini bulmuş sandık ve planı yapıp harekete geçtik.

Eve geldik ve tuzaklı bombaya basmam ile son andan kurtulduk ve Eylül ile Bahar hastanedeler.

Ciddi bir şeyleri yoktu ama benim yüzümden hastanedelerdi ve Aslı Liza Yağız Cem Kuzey Lilya bana kötü bakışlar atıyorlar.

Sanırım beni suçluyorlar ve benim yüzümden olduğunu düşünüyorlar.

Yine Fevzi Özkan ile buluşup şu nişanın hemen olması gerektiğini söyledi ve itiraz etsem birisine zarar gelirdir.

Şuan bir seçim yapmak zorundayım ve yaptığım seçim kendimden nefret etmeme sebep oluyordur.

Serdar ile birlikte sahile geldik ve Serdar gülümseyerek bana baktı.

" Seni dinliyorum neymiş bu kadar önemli olan "

" Ayrılalım "

" Ne "

Serdar şok olmuş bir şekilde bana bakıyordu.

" Duydun işte ben seni sevmiyorum sadece saçma bir his o kadar ben başkasını seviyorum ve bu ilişkiyi bitirmek istiyorum "

Üzgünüm sevgilim bunu yapmak zorundayım. Çünkü hepiniz zarar göreceksiniz ve ben bunu izlemek istemiyorum. Ben bu acıyı bir kez daha yaşamak istemiyorum.

" Ne demek başka birisini seviyorum Zehra şakanın sırası değil "

" Şaka falan değil ben başkasını seviyorum ve her zaman onu sevdim sen sadece basit bir hoşlandıydı onca yaşadığımız şeyden asla hiç bir şey hissetmedim ve şuan bile hissetmiyorum "

Serdar birden benim dudağımı öper ama ona karşılık vermedim ve Serdar benden ayrıldığı zaman dudağımı sildim.

" Hiç bir şey hissetmedim bitiriyorum bu ilişkiyi kendine yeni bir hayat kur çünkü ben aynısını yapacağım sadece ekip arkadaşıyız bundan sonra başka hiç bir şey değiliz Serdar "

Cevap beklemeden hızlıca oradan uzaklaştım ve eve vardığım zaman göz yaşlarım akmaya başladı.

Son günlerde yaşadığım olaylar o kadar üstüme gelmeye başlada ki göreve bile odaklanamıyorum ve başarısız olmak zorunda kalıyorum.

Dikkatimi toplamam lazım ve göreve odaklanmam lazım.

Deryak adınında bir teröris Gölge ile bağlantısı olduğunu öğrendik ve hepimiz ona ulaşmaya çalıştık.

Saklandığı yeri bulduk ve saklandığı yerden çıkarmamız lazım.

Plan yine başarısız oldu ve benim yüzümden adam kaçmıştı.

Karargaha geldiğimiz zaman Lilya sinirle üstüme yürüdü.

" Hepsi senin yüzünden adamı elimizden senin aptal planın sayesinde kaçırdık sen bu ekibe zarar veriyorsun yardımdan fazla hepimizin hayatını tehlikeye atıyorsun bir gün birimize bir şey olacak bunun suçlusu sen olacak planlarının ve operasyonların sonuçu işe yaramaz "

Bir Hikayenin Başlangıcı / Teşkilat ( TAMAMLAMDI )Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin