5.bölüm

115 25 5
                                    

Korkut ile biraz daha konuştuktan sonra vedalaştık ve sessizce denizi izledim.

" Anne "

Yağmur'un sesiyle ona döndüm ve elma şekerini alayarak bir tanesini bana uzattı.

" Tadı çok güzel "

" Belli oluyor sen mi onu yedin yoksa onu mu seni yedi belli değil gel yüzünü temizleyelim elma şekeri canavarı "

Yüzünü güzelce temizledim ve akşama kadar sahilde dolaştık.

Melis ile eve geldik ve güzelce yemeğimizi yedik daha sonra film izledik. Yağmur'u yatağına yatırdım ve uyuyana kadar bekledim. Daha sonra Melis ile kahve yaptık ve koltuğa oturduk.

" Serdar'a sorular sordum seni  seviyor gerçekten peki sen onu gerçekten seviyor musun Kemal ile durumunuzu anlatmıştın "

" Seviyorum ve daha fazla uzatma Melis lütfen "

" Tamam "

Kahvelerimizi içerek başka konulardan konuştuk ve daha sonra yattık.

Melis ailesinin yanına gitti ve onlarla hasret giderdiler. Yağmur'u okula bıraktım ve biraz İstanbul sokaklarında dolaştım. Temiz havayı ciğerlerime çektim ve biraz olsun rahatladığımı hissettim.

Akşama kadar sokakta dolaştım ve Yağmur'u alarak eve geldik. Yemek yaptım ve yemeğimizi yedikten sonra Yağmur ödevlerini yapmaya gitti. Televizyonu açtım ve bir kanalda durdum. Dalgıcın televizyona bakıyordum ve Yağmur'un gelmesiyle televizyonu kapattım.

" Ne yapmak istersen "

" Kurabiye yapalım "

" Koş bakalım mutfağa "

Yağmur ile mutfağa geldik ve kurabiye yapmaya başladık.

Kurabiyeleri fırından çıkarttık ve soğumasını bekledik. Süt ile kurabiyemizi yedik ve yatağa yattık.

Serdar ile kahvaltı yapıyorduk ve o bir şeyler konuşuyordu ama ben dinlemiyordum. Dün gece uyuyamadığım için gözlerim mosmor olmuştu ve Serdar sorduğu zaman uyuyamadığımı söyledim.

" Zehra beni dinliyormusun "

Serdar'ın sesiyle düşüncelerimden kurtuldum ve ona baktım.

" Dalmışım ne diyordun "

" Eminmisin iyi olduğuna sürekli dalıyorsun başka şeylere canını sıkan bir şey olmadığına eminsin demi bana anlatabilirsin birlikte çözmeye çalışırız "

" İyim sadece yorgunum o kadar uykusuzluktan dolayı canımı bir şey sıkmıyor merak etme ve bir şey olsa sana anlatırım "

Peki dercesine başımı salladı ve kahvaltıya devam ettik.

Serdar'ın telefonu çalmasıyla telefona baktı ve açtı.

" Efendim Gürcan "

Serdar kaşlarını çatarak Gürcan'ı dinledikten sonra geliyoruz diyip telefonu kapattı ve ban döndü.

" Karargaha gitmemiz nedenini bilmiyorum Gürcan gelmemizi istedi "

Başımı salladım ve hesabı ödeyip karargaha geldik. Serdar Uzay ile Gürcan'a sordu ama bilmediklerini söyledi ve Halit Başkan emir vermiş. Ömer sessizce bana bakıyordu ve sanırım Korkut ona söylemişti. Halit Başkanın gelmesiyle hepimiz ona baktık.

" Masaya oturun "

Hepimiz masaya oturduk ve Halit Başkan'da oturdu.

Kapının açılmasıyla hepimizin bakışları o tarafa döndü ve şok olmuş bir şekilde karşımızda ki kişiye bakıyorduk. Yanımıza gelerek her birimize baktı ve baş köşeye oturdu.

" Merhaba evlatlarım "

Şoktan ilk çıkan Gürcan olmuştu.

" Baba "

" Mete Başkan "

Hepimiz aynı anda demiştik ve Uzay hepimizin sormak istediği soruyu sormuştu.

" Siz ölmüştünüz ama "

" Evet ölmüştüm ama gizli görev için öldü gösterildim Halit dahil kimsenin bundan haberi yok sizi uzaktan hep izledim ve yaptıklarınızı gördüm sizinle gurur duydum görevim gitti geri döndüm artık sizlerleyim "

" Ömer Atmaca Ahmetoğlu "

" Evet Başkanım "

" Ekibe hoş geldin "

" Hoş bulduk Başkanım "

" Şimdilik çıkabilirsiniz acil bir durum olmadıkça kendi halinizde takılın "

" Emredersiniz Başkanım "

Hepimiz ayaklandık.

" Zehra sen kal "

Bunu demesiyle yerime oturdum ve diğerleri çıktı.

" Kabusların hala devam ediyor uyku düzenim sıfır psikoloğla bir konuşmayı denesen belki rahatlaya bilirsin "

" Başkanım sizinle açık konuşacağım kaç tane hap içtim kaç tane doktora gittim ama hiç biris hiç birisi fayda etmedi etmezde bana bu durumla yüzleştim gerçeklerle yüzleştim başardım geçti sandım ama geçmemiş ben kendim halle ederim bu duruma kimsenin karışmasını istemiyorum Başkanım "

" Peki kızım ama konuşmak istersen yardım istersen dertleşmek istersen ben buradayım yanıma gelebilirsin "

" Sağolun Başkanım "

Karargahtan çıktım ve eve geldim.

Yağmur ile birlikte resim yaptık ve boyadık. O film izlerken mutfak kahve yapıyorum. Kahve hazır olunca yağan yağmuru izleyerek kahvemi içiyordum ve düşünmemeye çalışıyordum.








Bölümüm çok kısa olduğunu biliyorum ama yazmakta zorluk çektiğim kısa attım

Zehra hakkında neler düşünüyorsunuz

Serdar hakkında neler düşünüyorsunuz

Ömer hakkında neler düşünüyorsunuz

Melis hakkında neler düşünüyorsunuz

Halit Başkan hakkında neler düşünüyorsunuz

Mete Başkan hakkında neler düşünüyorsunuz

Gürcan hakkında neler düşünüyorsunuz

Uzay hakkında neler düşünüyorsunuz

Zehra'nın geçmişi hakkında neler düşünüyorsunuz

Oy ve yorum yapmaya unutmayın lütfen

Bir Hikayenin Başlangıcı / Teşkilat ( TAMAMLAMDI )Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin