Devran Fisher ve peşlerinde olan kişileri yakalamıştık. Ait oldukları yere göndermiştik ve görevimizi tamamlamıştık. Şuan ise görev gelene kadar serbestik ve kendi hayatımıza bakıyorduk.
Serdar ile birlikte şehir dışına tatile çıkmıştık ve 2 hafta Londra'da kalmıştık. Daha sonra Türkiye'ye gelmiştik ve biraz ailesiyle zaman geçirmiştim. Defne teyze sürekli burada kalmamı istiyordu ve Yağmur ile tanışmak istiyordu.
Onlara yük olmak istemediğim için kalamayacağımı söyledim ve Yağmur ile birlikte Serdar'ın ailesi ile yemek yedik.
Defne teyze Yağmur'u çok sevmişti ve daha sık görmek istediğini söylemişti. Yağmur onları da çok sevmişti ve iyi anlaştıklarına sevdim.
Yağmur'u okuluna bıraktım ve eve geldim. Televizyonu açtım ve boş boş kanalları gezmeye başladım.
Kapının çalmasıyla kaşlarım çatıldı ve kapının deliğinden baktığım zaman Serdar'ın olduğunu gördüm.
Kapıyı açtım ve elinde ki poşetle gülümseyerek bana bakıyordu.
" Rahatsız etmiyorum ya "
" Yok geç içeriye "
Serdar içeriye geçti ve poşetle birlikte mutfağa doğru ilerlemesi ile bende peşinden gittim. Poşeti merakla açtım ve tatlı çıkmıştı.
" Zahmet etmeseydin "
" Bir öpücük alabilirsem rahat etmemiş olurum "
Gülerek dudağını öpmem ile karşılık verdi ve nefes nefese kalama kadar öpüştük. Ayrıldık ve tatlıları tabağa koyduk ve salona geldik. Koltuğa oturduk ve tatlıları afiyetle yemeye başladık. Daha sonra Serdar'ın göğüsüne uzandım ve saçlarımı okşadı.
" Bu anı uzun zamandır hayal ediyordum "
" Hayalin gerçek oldu "
" Sanırım öyle oldu "
" Başka ne hayallerin var "
" Süpriz bekleyeceksiniz "
" Öylemi "
" Öyle "
" Annenler ne yapıyor "
" İyi sana selamlar var "
" Sen de selam söyle "
" Yarın sabah kahvaltıya çağırıyorlar Yağmur ile "
" Saat kaçta "
" 08.00 ben sizi alırım "
" Peki "
Daha sonra başka konulardan konuştuk ve Serdar sürekli beni öpmesi ile ondan kaçmaya çalıştım ama yakalayarak öpüştük uzunca.
Akşama kadar birlikte zaman geçirdik ve Yağmur ile Serdar konuştular. Daha sonra yemeğe geçtik ve yemeğimizi yedikten sonra Yağmur ödevlerini yapmaya gitti. Serdar ile birlikte bulaşıkları yıkadık ve yerleştirdik. Daha sonra çay koydum ve çay olunca bardaklara koydum.
Bahçeye çıktık ve minderlerin üstüne oturduk. Konuşarak çaylarımızı içtik ve Yağmur'un yanımıza gelmesiyle ona baktım.
" Ödevler bitti "
" Hepsi bitti "
" Ben sana süt getireyim "
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bir Hikayenin Başlangıcı / Teşkilat ( TAMAMLAMDI )
ActionYol Arkadaşım. Hiç beklenmedik bir zamanda ve beklenmedik bir yerde sürpiz birileri çıkar. İkisi için bu durum sürpiz olur ve birbirleri ile uğraşmaktan bıkmayan bu iki kişi. Onca yıl sonra karşılaşmaları tesadüf olan Zehra ile Ömer'in bir ekip ola...