Tepebaş'ın yerini bulmuştuk ve almaya gidiyoruz. Gizli bir evde saklanıyordu ve içeriye girmemiz oldukça zor olacaktı.
" Plan lazım "
Doğa'nın sesiyle Aslı'nın sesini duydum.
" Evin çatısından girebilirim "
" Nasıl gireceksin "
Bahar'ın sesiyle Aslı bilmiş bir şekilde konuştu.
" Görürsün "
Aslı hızlıca duvara kedi gibi atladı ve çatıya çıktı.
" İçerisi adam kaynıyor başka bir plan lazım "
" Aslı geri gel yakalanma ihtimalin yüksek "
Eylül'ün sesiyle Aslı yanımıza geldi ve Bahar bana baktı.
" Ne yapacağız Zehra "
" Ateş edersek Tepebaş tekrardan kaçar adamları sessizce etkisiz hala getirmeyiz ve sessizce yakalamayız "
Hepimiz sessizce adamları halle ettik ve içeriye girip orada ki adamları halle ettik. Tepebaş'ın olduğu odayı bulduk ve odaya dalmamız ile Ömer ile Yağız adamın üstüne atladılar. Ediz kelepçeyi hemen taktı ve hepimiz karargaha geldik.
Tepebaş'ın sorgusundan önemli bilgiler edindik ve Gölge'nin yerini bulmuştuk. Almanya'da güvenli bir yerde saklanıyormuş ve sınıra girdiğimiz an haber olurmuş.
Alman vatandaşı gibi oraya girdik ve Gölge'yi bulmaya başladık.
Almanya'nın her tarafını aradık ama Gölge sanki yer yarıldı içine girdi ve adamdan tek bir iz bile yoktu.
Sağlam bir elemandan öğrendiğime göre yer altında saklanıyormuş ve oranın girişi varmış ama çıkışı yokmuş.
Burası labirent gibiydi ve bir yerden başladık ama her seferinde başladığımız yere geri dönüyorduk.
" Bu işte bir gariplik var başladığımız noktaya geri döndük ve daire çizip duruyoruz başka bir çıkışı olmalı ama nerede "
Herkes anlamayarak bana baktılar ama onları umursamadan duvarları ellemeye başladım ve bir yere değmem ile hepimizin aşağı düşmesi bir oldu.
" Herkes iyimi "
" İyiz "
Ömer'in sesiyle hepimiz aynı anda demiştik ve karanlık bir odaya gelmiştik.
Birbirimizi göremiyorduk ve Ediz'in sesini duydum.
" Biriniz de ışık varsa açabilir mi karanlıktan bir yeri göremiyoruz nasıl hararet edeceğiz "
" Ben de fener vardı "
Lilya feneri açması ile birbirimizi daha rahat gördük ve etrafımıza bakındık. Bir odadaydık ve sadece kapı vardı. Hepimiz kapıya vardık ve Aslı kapıyı açması ile hepimiz girdik. Önümüzde iskeleti görmemiz ile herkesin bağırması bir oldu ve Ömer Serdar ile ben soğukkanlılığımızı koruduk.
" Hadin gidelim "
Ömer önden ilerlemesi ile peşinden gittim ve diğerleri peşimizden geliyordu.
" Kaç tane kapıdan geçtik ama hala Gölge'ye ulaşamadık burası ne biçim yer labirent cidden giren çıkamıyormuş "
Aslı sinirle demişti ve önünde ki kapıyı sinirle açarak içeriye girmiştik. Bu sefer kapı falan yoktu ve karşımızda büyük bir ayna vardı. Odada aynadan başka bir şey yoktu ve ayda bir yansıma belirdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bir Hikayenin Başlangıcı / Teşkilat ( TAMAMLAMDI )
ActionYol Arkadaşım. Hiç beklenmedik bir zamanda ve beklenmedik bir yerde sürpiz birileri çıkar. İkisi için bu durum sürpiz olur ve birbirleri ile uğraşmaktan bıkmayan bu iki kişi. Onca yıl sonra karşılaşmaları tesadüf olan Zehra ile Ömer'in bir ekip ola...