10.bölüm

85 18 1
                                    

" Akbaba Suriye'de bir kampta saklıyor "

" Kamp teröris yuvası oraya girmeniz imkansız ve çıkmanız daha imkansız "

" O adamı almamız lazım Gölge denilen kişi ile bağlantısı olabilir veya bizim işimize yaracak şeyler söylenilir "

" Nasıl yapacağız onu "

Eylül merakla Zehra'ya bakıyordur ve Zehra'nın aklına bir fikir gelir.

" Terör örgütüne katılacağız ve adamı sessizce alacağız "

" Bu çok riskli fark edilebiliriz ve hepimizin sonu olur "

Cem'in konuşmasından sonra Aslı konuşur.

" Başka planın varsa onu yapalım çünkü elimizdeki tek plan bu bence deneyelim başka çaremiz yok "

" Herkes tamamsa başlayalım "

Zehra'nın sorusu ile herkesten cevap gelmez ve ekip operasyona başlar.

Terör kampına giderler ve kızlar adamı yakalamak için içeriye giderler. Erkekler ise atış yaparlar ve dikkat çekmeden etrafı kolacan ederler.

Eylül adamı bayıltır ve Bahar ile Aslı adamın koluna giderek kamptan çıkmaya başlarlar. Doğa ve Zehra etrafı kolacan ederler.

Birden bir teröris çıkar ve Zehra adamı bayılır. Herkes acele ile çıkmaya çalışırlar ve teröristlerden biris Akbaba'nın olmadığını fark eder. Hemem alarma geçer ve herkes içeriye gider.

" Alarma geçtiler herkes dikkat olsun ve kızlar oradan çıkmaya çalışın hemen "

Ediz'in konuşmasından sonra kızlar acele ile çıkışa doğru ilerler.

Çıkış adamlar ile doludur ve Zehra hızlıca diğer tarafa gider. Adamlar geliyor ve Zehra etrafına bakınır.

" Şuraya girin hemen "

Kapıyı göstererek demişti ve herkes içeriye girer.

" Burada işler karıştı destek lazım adamlar her tarafta Akbaba'yı arıyor "

" Madem öyle ortalığı alev etmenin lazımı geldi "

Ediz'in bunu demesi ile silahını çıkartarak havaya ateş etmesi bir oldu ve herkes dışarıya çıkar.

Serdar Ömer Sıraç Yağız Ediz hızlıca saklanırlar ve adamlar ile çatışmaya girerler. Kızlar odadan çıkar ve hızlıca oradan uzaklaşırlar. Arabaya binerler ve Serdar bombayı atarak hemen arabaya binler. Araba kamptan uzaklaşır ve Cem son kaz basatarak uzaklaşır.

" Operatör helikopter nerede "

" Bekleme noktasında bekliyor yaklaşır 3 kilometre var "

Tam o sırada silah sesi duyulur.

" Adamlar peşimizde kestirme yol lazım "

" Bildiğimiz en güvenli yol diğer yerler tuzaklı "

Gürcan'ın konuşması ile Aslı adamlara ateş eder ve herkes adamlara ateş etmeye başlarlar.

Kaçan kovalayan başlamışlar ve ekibin mermisi bitmişti.

" Mermi bitti ne kadar yolumuz kaldı "

" 1 kilometre kaldı "

" Başka yol lazım adamlar önümüzü kapatmışlar "

Bir Hikayenin Başlangıcı / Teşkilat ( TAMAMLAMDI )Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin