15.bölüm

84 9 0
                                    

Yine bir iz bulmuştuk ve hepimiz dağya gelmiştik. Gölge birisini kaçırmıştı ve teröristlerin bulunduğu yerde saklıyordur.

Hepimiz sessizce dağda giriyorduk ve bulunduğumuz yerlere dikkatli basıyorduk. Mayın olma ihtimali çok yüksekti ve attığımız adımlara dikkatli basmamız lazımdı.

Sonunda varış yerine varmıştık ve etraf adam kaynıyordu.

" Buradan sağ çıkamayız "

Lilya'nın sesini duymazdan geldim ve sessizce bekledim.

" Harekete geçiyoruz "

Adamlara saldırdık ve hızlıca içerde ki kişiyi hızlıca kurtardık.

Son haftalarda yine operasyonlar ve planlarım kötüye gidiyordur.

Yine Gölge'den bir iz bulmuştuk ve sessizce depoya girdik ama depo boştu. Anlamayarak birbirimize baktık ve karargaha gelerek Halit Başkana durum raporu verdik.

Elimizde bilgilere göre terör devleti yine silahlar ile ülkemize girmenize çalışacak ve eylem yapmayı planladıklarını öğrendik.

Hepimiz örgütün içine girdik ve gerçek planlarını öğrenmek için beklemeye başladık.

Adamlarda bir gariplik vardı ve bir tuhaf davranıyorlardı. Bu adamlar Gölge'nin yerini bilen kişiler ve belki bizi Gölge'ye götürürler.

Kamyonlara bindik ve yola çıktık.

Yolda durduk yere durmamız ile anlamayarak yanımda ki adama baktığım zaman silahını bana doğrultmuş olduğunu gördüm.

" Ne oluyor "

" İn ve anı hareket yaparsan kafana sıkarım "

" Tamam "

Arabadan indim ve diğerleride arabadan inmişler yanımıza geldiler.

" Bunları öldürelim "

Hepimiz birden adamlara silah çektik ve adamları öldürdük ama tırlarda olan adamlar kaçmıştı.

" Ha yine kaçtı adamlar "

Eylül sinirle demişti ve Lilya bana baktı.

" Hepsi senin yüzünden planların eliminde patlıyor adamlar senin yüzünden kaçtı bunun suçlusu sensin Zehra "

Öfkeyle demişti ve sakince ona baktım.

" Adamların bizden nasıl haberi olduğumu bilmiyorum benim nasıl suçum oluyor "

" Aramızda bir hain olabilir "

" Anlamadım "

" Bütün operasyonlar ve planlar nedense bozuluyor adamlar önceden geleceğimizi biliyor bizden başka kimse yerlerini bilmiyor bana biraz garip geliyor her zaman bizim elimiz boş dönüyor "

" Bunların suçlusu ben mi oluyorum yani "

" Hayır yanlış anladın beni "

" Lilya lafı daha fazla batırma ve dolandırmadan anlat direk "

" Aramızda bir hain olabileceğinden şüpheleniyorum çünkü senin bütün planlarını ve operasyonlarını önceden biliyor belki Gölge içimize bir hain yerleştirmiş olabilir "

" O hain benmiyim yani "

" Hayır sen değilsin ama bütün bunlardan bunu çıkarttım "

Bir Hikayenin Başlangıcı / Teşkilat ( TAMAMLAMDI )Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin