3.bölüm

134 27 0
                                    

Zehra Balaban

Defne teyze Harun amca ve Sanem hastaneden çıkmışlardı. Onlar ile tanışmıştım ve üçüde dost canlılarıydı.

Efsa Fisher'i takip etmeye başladım ve birden çantasını almaya çalıştım.

" Bırak çantamı yardım edin "

Kızın bağırması ile zorlukla çantayı aldım ve tam uzaklaşırken birisi önüme çıktı.

" Ver çantayı "

" Vermiyorum "

" Kendim alırsam acamam "

" Hadi aç bakalım "

Dövüşmeye başladık ve çantayı boşaltıp hızlıca oradan uzaklaştım.

Ömer Atmaca

Yerdeki çantayı eğildim ve oda eğildi. Eşyalarını topladım ve ayağı kalkarak ona verdim.

" İyimisiniz "

" İyim sadece aniden geldiği için şoktaydım ve teşekkür ederim "

" Önemli değil ama bir dahakine dikkatli olun bunların nereden çıkacağı belli olmaz "

" Merak etmeyin daha dikkatli olacağım "

" Görüşürüz bayan "

" Efsa "

" Anlamadım "

" Adım Efsa ve görüşürüz şey "

" Adım Ömer "

" Görüşürüz Ömer "

O giderken arkasından baktım ve yanıma gelen arabaya bindim.

" Atmaca neden onu tek bıraktın saati almamız lazımdı elimizde ki iletişim yolumuzu kaybettin "

Karargaha geldim ve Uzay Gürcan Serdar Halit Başkan bize bakıyorlar.

" Ben size dedim ben gideyim diye al işte elimde tek seçeneği kaybettik işte "

Elimi Zehra'ya uzattığım zaman cebinden saati çıkardı ve bana verdi.

" Al sana saat "

Uzay'a attığım zaman şaşkınlıkla saati yakaladı.

" Ama nasıl Ömer'in alması gerekmiyordu "

Gürcan anlamayarak sorduğu şeyle Zehra cevap verdi.

" Saati o alsaydı dikkat çekerdi ama ben aldığım için kız 2 dakika sonra onu arayacak "

Herkes anlamayarak Zehra'ya bakarlar.

" Telefon numarası yok nasıl arayacak "

" Çantasının içine kattım "

" Ya aramazsa "

Serdar'ın sorusu ile telefonumun çalmasıyla telefonuma baktım ve arayan Efsa'ydı. Telefonu hopörlere verdim.

" Alo "

" Şey Ömer ben Efsa Fisher hani çantamı kurtarmıştın ya kapkaçıdan garip bir şekilde çantamı kurcalarken içinden numaran çıktı ya benim saatim yok o saat benim için çok değerli "

" Benim aldığımdan mı şüpheleniyorsun "

" Yok yok yanlış anladın sen beni kamera kayıtlarına baktık o hırsız almıştım açaba sen onu yakalan mı diye soracaktım "

Bir Hikayenin Başlangıcı / Teşkilat ( TAMAMLAMDI )Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin