6.bölüm

85 20 0
                                    

Hava almak için dışarıya çıktım ve Melis mesaj atmıştı. Hava alacağımı söylediğim zaman nerede olduğumu söylemişti ve konum attım. Melis yanıma gelerek birlikte konuşarak yürüyorduk ve kafam dağılıyordu. Melis ile birlikte bir şeyler yemek için bir yere girdik ve yemeklerimizi yerken konuşuyorduk. Melis'in acil bir işi çıkması ile ayrıldık ve kahve söyledim. Kahvem gelince telefonumla ilgilenerek kahvemi içmeye başladım ve haber durumlarını takip ediyordum. Şuan ortalık sakindi ve fazla hareketlilik yoktu. Sıradan olaylar ve sıradan insanlar yine bildiklerini yapıyorlar.

Sessizce sokakta yürüyordum ve yanımda birisinin yürümesi ile sessizce yürüdük.

" Canını sıkan şey ne "

" Hani benden nefret ediyordun durduk yere bu soruyu hangi hakla soruyorsun "

" Nefret ediyorum ama o konu ayrı bu konu ayrı "

" Bence ikiside konuda aynı "

" Zehra adam gibi soru soruyordum adam gibi söyle işte "

" Kötüyüm "

Ömer durduğu zaman bende durdum ve birbirimize bakıyorduk.

" İlaçların faydası yok sürekli geçmişim peşimi bırakmıyor ben geceleri uyuyamıyorum gözümü kapattığım an o olaylar geliyor sanki tekrar yaşıyormuşum gibi hissediyorum Yağmur sorduğu zaman uykusuzluktan diyorum "

" Bu durumdan pek hoşlanmayacaksın ama lunapark gitmek ister misin "

" Şakanın sırası değil "

" Şaka yapmıyorum ciddiyim "

" Olur "

Yazar

Ömer ile Zehra lunapark gelirler ve eğlenirler. Zehra kahkaha atarak çocukluk duygusunu tekrardan yaşaması ile bütün oyuncaklara tek tek bindi. Ömer ise istem dışı gülümseme ile Zehra'yı izliyordu ve Zehra onun gelmesini isteyince oda oyuncaklara biner.

İkili akşama kadar lunaparkta eğlenirler ve pamuk şeker yerler.

Zehra rahatlamış hissediyordu ve sanki çocukluk anıları gitmiş gibi hissediyordu.

" Şimdi nasıl hissediyorsun "

Ömer'in sorusu ile Zehra kocaman bir gülümsemeyle ona baktı.

" Küçük kız çocuğu gibi mutlu ve özgür hissediyorum bunu duymak belki garip gelecek ama teşekkür ederim Ömer "

" Rica ederim hadi seni eve bırakayım tek gitme "

" Yağmur'u Serdar'ın oradan almam lazım sen boşuna yolunu uzatma "

" Yağmur'u alır öyle gideriz "

" Hayır demeyi ne zaman anlayacaksın açaba çok merak ediyorum "

" Düşmanlık bitince "

Zehra cevap vermeyerek ilerlemesi ile Ömer'de sessizce arkasından ilerler. Serdar'ın evine gelen Zehra hızlı adımlar ile onun kapına varır ve zile çalarak beklemeye başlar.

Serdar kapıyı açar ve Zehra'yı görür.

" Hoş geldin geç içeriye yemek yiyecektik yemeği yedikten sonra gidersin "

" Biz evde yeriz zaten çok geç oldu daha fazla zahmet vermeyelim "

" Z- "

" Serdar Yağmur'u getir lütfen eve gideceğiz "

Bir Hikayenin Başlangıcı / Teşkilat ( TAMAMLAMDI )Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin