Zehra Balaban
En sonunda diğerleri ile buluşmuştuk ve onların bir şey demesine izin vermeden konuştum.
" Bunu yapmak zorundaydım zaten oyunmuş ortada panter falan yok buradan bir an önce çıkmamız lazım sıkılmaya başladım "
Hepsi rahat bir nefes aldılar ve bütün odaları geçtik. En sonunda çıkışa ulaştık ve karargaha geldik.
Biraz dinledik ve aklıma takılan şeyler vardı.
Lilya direk neden o yatağa gitti ve bir yere bastığı zaman kapı açıldı bunu nereden biliyordu.
Gölge ne demek istedi.
Kafamım içinde bu cümleler dolaşıyor ama cevap yoktu.
Ama şunu çok iyi biliyordum birisi benimle uğraşıyordu çünkü kız kardeşimin resmi ile Lilya'nın olayları bana bakara anlatması çok garipti ama emin olmam lazım.
Gölge'yi yakalamaya çalışıyorduk ama adam her seferinde bizden yine kaçıyordu ve bu durum canımı sıkmaya başlamıştı. Her seferinde ona yaklaşıyorduk ama yine bizden kaçıyordu ve elimiz kolumuz bağlıydı.
Hepimiz sessizce ormanda yavaş yavaş ilerliyorduk ve birden burnuma bir şey tutuldu.
Gözlerimi yavaşça açtım ve karşımda tanımadığım yüzünde maskeli olan birisi vardı.
" Sen de kimsin "
" Sadece beni dinle aranızda hain var bu hain senin peşinde dikkatli ol çünkü onun tek amacı birisini kendine aşk etmek ama o bunu takıntılı hala getirdi seni düşman olarak gösterecek dikkatli ol Zehra Balaban "
Birden bayıldım. Gözlerimi açtığım zaman ormanda olduğumu anladık ve bizimkileri aramaya başladım.
En sonunda Ömer ile karşılaştık.
" Kim o "
" Anlamadım "
" Birileri seni kaçırdı gördüm ve yarım saatir yoktun aradım bulamadım birden bire ortaya çıktık sana bir şey yapmadılar demi kimdi onlar "
" Bilmiyorum kaçırdılar yüzlerini göremedim bayıltmışlar sondada buraya gelmişim hatırlamıyorum görmedim "
İnanmamıştı ama sorgulamadan başını salladı ve birlikte diğerlerini aramaya başladık. Bulduğumuz zaman elimiz boştu ve ormandan çıktık.
Bu adam her seferinde bizimle uğraşıyordu ama nerdi neydi ve neden bizimle oyun oynuyordu.
" Gölge'ye çalışan birisini bulduk şuan saklanıyor ve biz yerini bulduk adamı alabilirsek belki yerini bulabiliriz "
Uzay'ın bunları demesi ile hepimiz adamı yakalamaya başladık ve plan yaptık.
Sessizce adamları halle ettik ve Aslı Bahar Liza Lilya Eylül ile içeriye girdik. Hepimiz sessizce odalara bakındık ama adam yoktu ve hepimiz bahçeye çıktık.
" Adam kaçmış "
" Nasıl kaçmış "
" Birisi haber vermiş olmalı ama bizden başkası operasyonu bilmiyordu "
Eylül'ün sinir demesinden sonra Kuzey kaşlarını çatmış cevap vermişti ve onun sorusunu Lilya cevap vermişti.
" Bu ne demek "
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bir Hikayenin Başlangıcı / Teşkilat ( TAMAMLAMDI )
AçãoYol Arkadaşım. Hiç beklenmedik bir zamanda ve beklenmedik bir yerde sürpiz birileri çıkar. İkisi için bu durum sürpiz olur ve birbirleri ile uğraşmaktan bıkmayan bu iki kişi. Onca yıl sonra karşılaşmaları tesadüf olan Zehra ile Ömer'in bir ekip ola...