Hastanede 1 hafta kalmıştım, arada fenalaşmıştım ve çıkalı 1 hafta olmuştu. Bu sürede Aidan hiç yanımdan ayrılmamıştı, sınırsız destek olmuştu, Onun hakkında çok şey öğrenmiştim, benden 1 yaş büyüktü, sarılmayı seviyordu kerdeşi yoktu, Kanada'da gerçekten arkadaş çevresi geniş biriydi ve daha çok şey...
Burada sadece ben ve Elina'yla konuşuyordu, aslında geniş bir kız çevresi olabilirdi, özellikle okuldaki kızlar Aidan kendini belli etse üstüne yapışırlardı. Düşünmesi bile sinir bozucu! Ama o bizi tercih etmişti, Aidan'a küçük bir crush'ım vardı ve Elina yanımızdayken tabiki bunu fark ediyordu. Aidan'a da belli etmemeye çalışıyordum ama elim ayağım birbirine dolaşınca gülümsüyordu, anlıyor muydu emin değildim.
Bugün cumartesiydi ve Marco'yla buluşucaktım. Marco eskilerden bir arkadaşımdı, beni çok seviyordu ve buraya taşındığından beri ilk defa evime gelecekti. Bir süre sonra kapı zaten çaldı. Kapıyı açtım.
— Y/N
+ MARCO
— HİÇ ARAMIYOSUN ŞEREFSİZ
+ YA SEN ARADIN MI??
— öhm, ORALARA GİRMEÜstüme uçarcasına bana sarıldı, güldüm ve ben de ona sarıldım. Marco, Elina'yla daha önce tanışmıştı, hatta Elina ondan hoşlanıyordu ama haberi yoktu. Aidan'dan hiç bahsetmemiştim. "Elina burda mıı?!" diye sordu. "hayır değil ama çağırırım istersen." dedim. Sırıttım çünkü Elina'yı daha önceden çağırmıştım ama güzel olmak için zibilyon saat hazırlanacağını biliyordum. " SORUYOR MUSUN!! CAĞIIIRRRR" dedi ve Elina'yı aradım.
— Eliiii! Marco geldiii
+ GELİYORUM UÇUYORUM Y/N CANIM KARDEŞİM KAPIYI AC BEŞ SANİYEYE ORDAYIM GELDİM!yüzüme kapadı. "Ne kadar ayıp yüzüme kapadı." Bir süre sonra Elina da geldi. Abim evde yoktu o yüzden salonda konuşmaya başladık.
Kör, sağır ve dilsiz rolleriyle kek yapmaya karar verdik. Ben bu kararımızı desteklemiyordum çünkü ortaya çok kötü bir şey çıkacak!
Marco: BEN KÖR OLMAK İSTİYORUM!
Y/N: HAYIR SEN MUTFAĞI BATIRIRSIN!
Elina: Marco dilsiz olsun az rahatlarız aaaa
Marco: BEN KÖR OLUCAM HER ZAMAN NASI BİŞİ MERAK ETMİŞİMDİR!Marco tepinmeye başladığında kör olmasına izin verdik. Ben sağır, Elina dilsiz oldu.
Marco: GÖREMİYORUM BANA YUMUTA VERİN
Elina, Marco'nun kafasına vurdu.
Y/n: AAAA ŞİDDET
Marco: YARDIM EDİN
Elina zıplamaya başladı ve bizi durdurmaya çalıştı. Hiçbir şey duyamadığım için Marcoya bağırıyordum.
Y/N: ŞU KEKİ YAP
Marco: SEN YAP BEN KÖRÜM
diye bağırıyordu ama hem ben arkasındaydım hem de onu duyamıyordum. Elina bizim kavgamıza gülüyordu!Marco: ALLAH CEZANIZI VERSİN!
Elina, Marco'nun kafasına yumutra fırlattı.
Marco: HANGİ SEREFSİZ YAPTI ONU!
Elina'yla ben gülmekten yerlerdeyken Marco elindeki sütü etrafa saçıyordu! En son sütü benim kafamdan aşağı döktü! Ben de Elina da kirlensin diye yüzüne un fırlattım! Bu kavga uzun süre devam etti, bir süre sonra Marco da yere düştü ve elimizde ne varsa birbirimize fırlattık!Kapı çaldı... Kapıya doğru gittik. Elina, yolu bulabilsin diye Marco'nun elinden tuttu ama Marco açtığım kapıya çarptı. Ben donup kalmıştım çünkü bakımdan aşşağı süt dökülüyordu, un tozları vardı, Marco yerdeydi ve kafasında 3 tane yumurta kırılmıştı, Elina'nın yüzü un içindeydi ve karşımda Aidan vardı. O da aynı şokla bana bakıyordu. " Ben Y/N değil ikiz kardeşiyim desem inanır mısın?" Aidan birkaç saniye şok içinde baktı. "Y/n bu ne?" dedi. Migena
Elina gülmesini zor tutuyordu ve o an Marco'dan bir ses geldi... " OHA ERKEK SESİ, YAKIŞIKLI MISIN?" Ben utançtan Marcoyu ağayımın ucuyla tekmeledim, Elina daha fazla gülmesini tutamadı ve bi kahkaha patlattı. Ben utançtan ölüyordum ama bir yandan da gülmemek için kendimi zor tutuyordum.
" Öhm Aidan bu Marco, benim yakın bir arkadaşım türkiyeye bir iki ay önce geldi. Marco bu Aidan-"
derken Marco "SEVGİLİN Mİ!" dedi. Utançtan kızardım ama yüzüm un ve sütlü bir hamur olduğu için görünmedi bile, Elina gülmekten yerlere yatacaktı ve gülüşünü sessizleştirmeye çalışıyordu.
Aidan'ın bana olan bakışlarını fark etmemiştim bile ama Marco sevgilisi olup olmadığımı sorunca yüzüne bir gülümseme yerleşmişti. Aidan halimize gülmeye başladı çünkü gercekten rezil görünüyorduk. Bir yandan yüzümün önüne gelen tutam saçları çekti. "Böyle bile güzelsin" diye fısıldadı ama çok hafif duymuştum. Umarım Marco duymamıştır çünkü alay konusu olurdum.SELAAMMM Marco karekterini kitapta daha fazla görmek ister misiniz?? Eğer istiyorsanız yorum bırakabilirsiniz. Teşekkürlerr. Aidan ile Y/N sahnelerini zamanla çoğaltıcam. Daha nerdeyse yeni tanıştıkları için büyük bir sahne yapamıyorum üzgünüm ama Elina Marco Y/N ve Aidan'ı beraber görmek isterseniz yazıınn. Görüşürüüzz.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Birbirinden uzak (Aidan Ryan Gallagher)
FanfictionY/N ve Aidan Ryan Gallagher'ın hikayesi