Pazartesi gelmişti, partiye hazırdım. Evden çıktım, bugün servisler yoktu, okul geç başlıyordu. Aidan'ın evine gidecektim ki o zaten kapıdaydı. Saçlarım düzdü, birkaç takı takmıştım, üzerimde siyah mini bir elbise vardı ve topuklu giymiştim. Makyajımı ilk defa bu kadar özenli yapmıştım. O smokin giymişti, saçları dağınık ama bi o kadar da güzeldi, mükemmel kokuyordu. Beraber okula gittik. Okuldaki parti başlamak üzereydi. Stres olmuştum. İçerisi nasıldı? Aidan'ın yanında kötü görünecek miydim? Dedikodular çıkar mıydı? Aidan stres yaptığımı fark etmişti, elimden tuttu. "Her şey güzel olacak..." dedi. İçeri yürüdük.İnsanların bakışlarını üzerimizde hissedebiliyordum. Gözlerim Elina'yı aradı ama yoktu.
Önümüze bir kız grubu geliyordu, okulun vıcık, popüler, makyajının anartısı eksik olmayan, salak kızlar. Aidan'a doğru yaklaşıyorlardı ama Aidan elimi bıraktı ve kolunu belime dokayıp beni kendine çekti ve bana bakarak yürümeye başaldı. Karnımda aşırı derecede kelebekler uçuşuyordu. Kızlar gıcık bakışlarla yanımızdan geçip gittiler. Aidan elimi geri tuttu. "Çok kısasın seni göremediler heralde." güldü. "Ahahahahağ komik şey seni" deyip gıcıkça gülümsedim.
Parti alanına gelmiştik, bir masaya oturduktan sonra yanınıza Elina da geldi. Biraz sohbet ettik, herkes dansa kalkıyordu ve ben dans etmekte inanılmaz kötüydüm.
Aidan beni dansa kaldırmak istedi, elimden tuttu ben kötüyüm diyemeden beni dans pistine çekti. "Ben dans edemem, en kötü olduğum şey." dedim. "o zaman ben de kötü dans ederim ve beraber rezil oluruz." Yemin ederim şu çocuğu yiycem. Hafifçe dans etmeye başladık.
Bir anda silah sesleri geldi. Yerimde şıçradım. Titremeye başladım. Aidan elimi tuttu. Pistten koşarak çıktık. Bir kolona sırtımızı dayadık. "Birazdan yapmam gerekicek şey için senden çok özür dilerim Y/N" dedi. Anlamamıştım. Beni yanağımdan öptü ve cebinden bir tabanca çıkardı. Önünde durduğumuz kolonu kendine siper alarak silahlı insanlara sıkmaya başladı! Gözlerim dönmüştü. HAYIR! BU OLMAZ HAYIR! KAFAMA VURUYORDUM. ŞU HAYATTA EN ÇOK KORKTUĞUM ŞEY SİLAHLARDI VE AİDAN ŞUAN PROFESYONEL BİR ŞEKİLDE SİLAH KULLANIYORDU! Yere çöktüm, ağlamaya başladım.
Mermi sesleri kulaklarımı dolduruyordu, en kötüsü de aşık olduğum adamın o seslerden birini çıkarıyor olmasıydı. Kulaklarımı kapadım. birkaç dakika sonra sesler kesildi. Aidan'a baktım, ona bir şey olmamıştı. Elina bir masanın altındaydı, iyiydi. Aidan yanıma çömeldi.
Aidan: Güzelim-
Y/N: duymak istemiyorum
Aidan: Y/N ben...
Y/N: NEDEN? NEDEN YA? NASIL! Sen benim tanıdığım en masum, en kibar insansın! Anlamıyorum! Sen bunu yapamazsın!
Aidan: Her şeyi anlatıcam, söz veriyorum her şeyi. Lütfen sakin ol.
Y/N: NASIL SAKİN OLMAMI İSTEYEBİLİRSİN! HAYATTA EN ÇOK KORKTUĞUM ŞEY! LANET SİLAHLARI GÖRMEYE BİLE DAYANAMIYORUM! BENİ TACİZ EDECEK ADAM VURULDUĞUNDA BİLE KAHROLDUM BEN! SİMDİ SEN, SEN YA SEN NASIL ONLARIN BİR PARÇASI OLABİLİRSİN!
Aidan: Ben kötü biri değilim, Y/N lütfen yapma böyle, seni korumak için her şeyi yaparım. Bak lütfen sakin ol ben sana her şeyi anlatıcam söz veriyorum.
Y/N: Hazır değilim, hazır değilim... Ben seni böyle tanımadım! Bu halini tanımak istemiyorum! Öldürüyorsun Aidan! İnsanları!
Bana sarılmaya çalıştı, iyi hissettirecekti biliyorum ama iyi hissetmek istemiyordum. Onun kollarında güvende hissediyordum ama güvende miydim?
Aidan: Y/N sen benim her şeyimsin, tanıştığımızdan beri sana yansıtmamaya çalıştım bu olayları ama olmadı, özür dilerim. Söz veriyorum, her şeyin bir açıklaması var. Lütfen gidelim burdan bak herkes çıktı bir tek biz varız.
Y/N: Söz verip durma, güvenmek istemiyorum yapma lütfen yapma... Aidan biz tanışalı en fazla 1 ay oldu, sevgili bile değiliz, evet seni çok seviyorum, ama nasıl bir anda her şeyin olabilirim!
Elimi tuttu
Aidan: Güven bana, lütfen güven, sana asla isteyerek zarar vermem. Biz tanışalı 1 ay oldu ama ben seni uzun süredir tanıyorum, onları da anlatıcam her şeyi anlatıcam, gel çıkalım burdan.
Güvenmem mi gerekiyordu, güvenmemem mi bilmiyordum. Aidan, beni güvende hissettiren tek kişinin masumluğundan şüphelenmek beni paramparça ediyordu! Korkuyorum. Onu seviyorum, yalnış kişiyi mi sevdim...
AĞAĞAĞAĞ SİZCE AİDAN'A GÜVENELİM Mİİ? YORUM YAPARSANIZ GERCEKTEN SEVİNİRİM LÜTFEENNN TEŞEKKÜR EDERİM GÖRÜŞÜRÜÜZZ <3
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Birbirinden uzak (Aidan Ryan Gallagher)
FanfictionY/N ve Aidan Ryan Gallagher'ın hikayesi