Gang 🤘🤙

138 9 13
                                    

Aidan içeri geçmişti, Marco gözlerini açmıştı, koltuğa oturmuştuk ve uzun bir süre sessizlikten sonra Aidan konuştu.

Aidan: Yani hepiniz kek yapıyordunuz
Elina: evet...
Aidan: sonra savaş çıkardınız
Marco: EVEET yani öhm evet
Aidan: ve kapıyı çalmasam ne olucaktı
Y/N: evet
Aidan:Evet ne?
Y/N: ya herkes evet filan dedi ya ben de dicek bisi bulamadım.

Hafifçe sırıttım, ben sırıtınca Aidan'ın yüz ifadesi değişti, daha sakin ve tatlı bir hal aldı ama uzun sürmedi, kendini toparladı.

Aidan: Peki bunu kim başlattı

Elina: Marco
Y/N: Elina
Marco: GÖRMÜYODUM Kİ!

Elina: BEN BAŞLATMADIM MARCO YÜZÜNDEN

Y/N: ÇÜNKÜ KAFASINA YUMUTRA ATAN EBEMDİ

Marco: NOLUYO BAĞIRMAYIN AAAAA

Aidan iç çekti, yanıma geldi. "Güzelim, neden böyle yapıyosun, lütfen temizlenip şu mutfağı toplar mısınız? Çünkü başka biri görse 3. dünya savaşı çıktı sanıcak." dedi. Sakin ve kibarca söyledi ve iki lafa kanan bi salak olduğum için güzelim dedi ve ben kalbimden vurulmuşa döndüm. Elina ve Marco gülerek bise bakıyordu. Marco "DEMİŞTİM SEVGİLİ OLCAKLAR DİYE!" diye anırmasaydı kendime gelemeyebilirdim! Sevgili değildik ki!

Bir anda yerimde sıçradım ve başımı salladım, ayağa kalkıp mutfağı toplamaya gittik. Aidan da bir süre sonra yardıma geldi. Mutfak bittikten sonra herkes temizlendi ve tüm işlerin bitmesi 3 saat sürdü. Hepsi Marco ve Elina yüzünden! Harcandım burda gül gibi kız ya. Biraz sohbet ettik ve Marco evine döndü, Elina da bir süre sonra kalktı. Onları yolcu ettikten sonra Aidan yanıma geldi, boyu benimkine göre uzun kalıyordu, fazlasıyla. Uzaktan bakınca benden bu kadar uzun olduğunu fark etmemiştim.

Aidan: Pazartesi günü okulun açılış partisi var.

Y/N: nasıl yani nasıl bi parti?

Aidan: Tanışan herkesin arkadaşlığını ilerletmesi için, beraber gidenler olucakmış.

Aidan benden 1 yaş büyük olmasına rağmen 12. sınıftı benle tabiki gelmezdi, zaten teklif etse kabul edecek yüzlerce kız vardı...

Y/N: sen kimle gidiyorsun?

Aidan: Bilmiyorum ama aklımdaki kız kabul ederse de yanımda biraz fazla kısa duracak.

Gülümsedi, moralim bozulmuştu, aklında biri vardı, aklında tabiki biri olucaktı. Yüzüm biraz olsa da düştü. Belli etmemeye çalıştım. Aklıma 11 yada 12lerden güzel kızlar gelmeye başladı... Bir sürü vardı. Yanına da gayet yakışırlardı...

Aidan: Y/N sen iyi misin?

Y/N: Neden iyi olmiyim ki (güldüm) kimle gitmek istiyorsun, bence erkenden sor ki hatta belki çok güzeldir gideceği biri olur pazartesiye kadar. Hadi sen davet edersin onu artık.

Koltuktan kalkmaya çalıştım ama elimden tutum geri çekti!

Aidan: (güldü) Y/N, sen iyi misin?

Y/N: Neden iyi olmiyim?! İyi olmamamı gerektiren bir durum mu var? Git sor işte kıza gelir zaten seni görünce üstüne de yapışır bırakmaz onla takılırsınız artık siz de.

Aidan: Soriyim mi emin misin?

Y/N: Sor! Sor! Evet sor eminim zaten 12. sınıf kızlarının bakışları bi farklı sana da belli sor kabul ederler onlar!

Kırıldığımı anlaması zor muydu bu kadar! neden böyle yapmak zorundaydı! Belki de beni kardeşi olarak bile görüyo olabilirdi. Güzelim dedi ama bana bugün, o niye?? Off ikna etmek için demiştir ne için olucak başka. Gözlerim dolmaya başlamıştı, gülerek koltukta yanıma yaklaştı. Başımı kendi göğüsüne yasladı ve belimden sarıldı. Bu pozisyonda ömrümün sonuna kadar durabilirdim, huzur veriyordu. Gülümsedim ama aklımdan başka bir kızla yakınlaşacakları durumu çıkmıyordu!

Aidan: Y/N partide partnerim olur musun?

Ne dedi o daha demin?

Birbirinden uzak (Aidan Ryan Gallagher)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin