SELAMLAR EĞER BÖLÜMLER KISA GELİYORSA, HİKAYE HIZLI YADA YAVAŞ İLERLİYORSA VEYA EKLEMEMİ İSTEDİĞİNİZ BİR ŞEY VARSA YAZABİLİRSİNİZ LÜTFEN YORUM YAPMAYA ÇALIŞIN ŞİMDİ DEVAM EDELİM.
Aidan: Y/N dondun.
Y/N: Aidan ben...yüzümü göğüsünden kaldırıp birkaç saniye yüzüne baktım, tekrar sordu
Aidan: Y/N, partide partnerim olur musun?
Y/N: Evet! EVET! Olurum yani. O vıcık 12'lerden de iyiyimdir. Zaten manyak hasta gibi üstüne de yapışmam doğru tercih Gallagher. Ben sandım ki-
Güldü ve başını hafifçe salladı.
Aidan:Ama yanımda çok kısa durucaksın yaa onu napıcaz?
Y/N: bacaklarından biraz kesersek bişey olmaz.
Gıcıkça sırıttım. Oturduğumuz koltukta zaten kollarının arasındaydım o yüzden başımı göğüsüne geri yasladım. Gözlerimi kapadım.
Saat çok geç değildi ama orda uyumuştum. Uyandığımda aynı yerdeydim Aidan da başını koltuğun kenarına yaslayıp uyumuştu ve elleri saçlarımdaydı. Sabah olmuştu, sabaha kadar böyle uyumuştuk ve hayatımda aldığım en huzurlu uyku olabilirdi.Markete gitmem gerekiyordu, evde yiyecek hiçbir şey yoktu, Aidan'a bir not bıraktım ve evden çıktım, Markete girdiğimde boştu, sabahın erken saatleriydi, yeni açılmıştı. Alışverişimi yapıp çıktım. Yollar da boştu. Peşimden birinin geldiğini hissettim ama çok umursamadım. Ayak sesleri yaklaştıkça stresim arttı çünkü tenha yollardı.
Telefonuma baktım, şarjı bitmişti. Omzumda bir el hissettim! Beni kendisine çevirdi. "Burda ne işin var güzel kız" dedi, sadece ağzını ve gözlerimi görebiliyordum. İğrenç bir gülüş attı. "Uzak dur benden." dedim ve yoluma devam etmeye çalıştım ama kolumu bırakmadı. Belimden tuttu ve beni götürmeye çalıştı. "Güzel vicudunu güzel işler için kullanmalısın." dedi. Tiksindim ve anice kolumu çekip yumruk atıcaktım ki bir mermi sesi duydum. Adam yere düştü. Kafasından kanlar akıyordu. Çığlık attım ve eve doğru koşmaya başladım.
Eve vardığımda Aidan kapıdaydı, uyanmıştı. Beni panik ve korku içinde ağlayarak görünce hemen yanıma geldi, sarıldı, ne olduğunu sordu. "B-Be-n
g-gördüm s-si-s-sila-lah s-sıktı-lar" diyebildim, ağlamaya başladım. "Y/N ne diyosun ne silahı sana bir şey oldu mu!?" Kucağına alıp koltuğa götürdü bir yerimde bir şey var mı diye bakarken kafamı hayır anlamında salladım. Derin bir nefes verdi ve sakinleşmem için bana biraz sarıldı. Yüzüme baktı, durmayan gözyaşlarımı sildi.Başımı göğüsüne yasladı, ben sakinleşene kadar saçlarımı okşadı.Biraz daha sakinleşince beni karşısına aldı.
Aidan: Y/N şimdi tam olarak ne oldu, anlatabilir misin?
Başımı salladım, elimden tuttu.
Y/N: Ben gittim şimdi markete, sonra marketten çıktım yolda dönerken bir tane adam...
Ağlamaya devam ettim, Aidan gözyaşlarımı sildi.
Y/N: Adam vardı bir tane, bana dokumnaya çalıştı. Bişeyler söyledi. Ben de yumruk atıcakken adam kanlar içinde yere düştü silah sesi geldi vuruldu...
Aidan bana sarıldı.
Aidan: Geçti güzelim bak sana bir şey olmamış, o pezevenk hak ettiğini bulmuş. Sen iyisin, tek önemli şey o.
Bir yandan sinirliydi, çok sinirliydi, o adama, bana bunu yaşatan kişiye, ama bana kibar davramaya çalışıyordu, sakince saçlarımı okşuyor, beni bırakmıyordu. Ağlamam durdu, bana neden bu kadar şevkatli yaklaşıyordu? " Market poşedini yoklda düşürdüm..." dedim. Panikten aklıma bile gelmemişti. "Sorun değil bebeğim, sipariş ederiz." dedi. Bugün evden çıkmak istemiyordum, evden yalnız çıkmak hiç istemiyordum. Aidan'la kalmak istyordum. Abim eve dönmüyordu. Onu merak etmiştim, Nerdeydi?
Bir süre sonra kalktım. Aidan yiyecek bir şeyler sipariş verdi Abimi aradım. İş için yurt dışına çıkacağını şuanda da bir arkadaşında kaldığını söyledi. Bir şeyi de yapmadan önce bana haber verse ölürdü çünkü dimi.
Kahvaltı yaptık, yarın parti vardı! Elbise seçmek zorundaydım. Dolabıma baktım. Güzel elbiselerim vardı, yeni bir elbise almaya da zamanım yoktu. Siyah kısa bir elbise seçtim. Tülden kolları vardı, miniydi, bence uygundu. Üzerine de biraz uzun bir ceket alsam güzel olurdu. Takılarımı seçtim, Saçlarıma fön çektim. Aidan da biraz yardım etti. Yarına kadar bozulucaktı ama nasıl duruyor görmek istedim.
İşler bitince Aidan'ın da hazırlanması gerekiyordu, beraber onun evine gittik, bugünkü olaydan dolayı beni yalnız bırakmak istemedi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Birbirinden uzak (Aidan Ryan Gallagher)
FanfictionY/N ve Aidan Ryan Gallagher'ın hikayesi