Medya: Alya Soydan
🍒
İSTANBUL, 1 YIL ÖNCE:
AFRA'dan:
"Afra hazır değil misin hâlâ? Millet uyanacak gidelim."
Alya'nın sabırsız sesini duyunca aynanın karşısından ayrılmadan önce son kez kahverengi dalgalı saçımı düzelttim.
Altımda siyah deri pantolonum, üzerimde ise beyaz t-shirt im vardı. Tam olarak yurttan kaçıp gece kulübüne gidecektik!
Tuvaletin kapısını açıp dışarıya çıktığımda Alya'nın ve tüm kızların bakışları bana döndü.
Kendimi çok iyi bir şey yapmışım gibi gururlu hissediyordum ama onlar bana çatık kaşlarla bakıyorlardı.
"Kanka neden hâlâ hazırlanmadın sen? Ne diyorum, millet uyanacak çabucak hazırlan da gidelim artık."
"Bence biz gidelim, bu arkamızdan sonra gelir."
Millet uyumasaydı seni baştan aşağıya çim biçer gibi biçerdim Ekim hanım.
"Şaçmalama. Hadi Afra, hazırlan da gidelim."
Neler oluyordu anlamadım, herhalde etraf karanlık diye tam olarak hazır olduğumu göremediler.
Tuvaletten çıkıp tam ortalarında durdum.
"Hazırım zaten, gidebiliriz." dedim.
Ekim kahkaha atınca Defne koluna bir tane vurdu.
"Ne bağırıyorsun mal?"
Ekim bir yandan gülerken bir yandan da anlatmaya çalıştı.
"Duymuyor musun Defne, hazırım diyor. Ahaha, hazırım diyor. Çöplüğe gitmiyoruz Afra hanım, gece...Gece kulübüne gidiyoruz, ahaha."
"Sen öncelikle o çeneni kapatıyorsun..."
Alya Ekim'i susturduğunda bana döndü.
"Sende saçmalama çıkar şunları üzerinden. Şaka yapıyorsan hiç hoş değil, hemen gitsek iyi olur. "
Bu gece benim sinirlerimle oynuyorlardı herhalde, biraz daha sinirlenirsem hiç üşenmeyip o Didar'ın odasına ben çıkıp onları şikayet edecektim.
"Ben zaten hazırım, görmüyor musunuz?"
Sinirle soluduğumda Alya'nın gözleri yuvalarından fırlayacak gibi oldu.
"Ben dedim sana bunu getirmeyelim diye, yanımızda getireceğiz bizim bir şeyimiz sanacaklar, rezil olacağız."
Ehhh, yeter be.
"Öyle mi? Siz gidin madem ben gelmiyorum. Şimdi gidip Didar'a her şeyi anlatacağım, ve her şey o Ekim denen zombi beyinli yaratıktan çıktı diyeceğim. Hadi güle güle."
Aralarından çekip gideceğim sırada Ekim kolumu tuttu.
"Ya Alya şu arkadaşına bir şey söylesene, fikir senden çıktı ama kabak benim başıma patlayacak." dedi Alya'ya bir bakış atarak.
Alya eliyle yüzünü sıvazladı.
"Afra üzerini değiştir. Bu halde gelemezsin üstelik şunu da kes lütfen. Kaça gidiyoruz biz, ilkokul 1. sınıfa mı?" diye sordu bana.
Diğer kızlar da durmuş bizi izliyorlardı. Biliyordum ki hepsi bir an önce gece kulübüne gitmek istiyorlardı. Ama ben ne yapayım? Her şey o Ekim mevsimi yüzünden.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Abi Terörü
Action17 yaşında, ailesi olmasına rağmen bir yalanın mahkumu olan ve hayatını yetim hanede geçiren Afra, ailesi bir anda hayatına girerse ne olur? Yeni ailesi, abileri ve kardeşine hemen alışabilir mi? Ya abileri Afra'nın deyişiyle terörist olursa? Afra...