Medya: Afra
🍒
Eve doğru yürümeye devam ederken hayranlık dolu bakışlarım etraftaydı. Zengin oldukları belliydi tamam ama, böyle bir ev de beklemiyordum.
Ebru hanım ve Melih bey gülerek bana bakıyorlardı. Ebru hanımın gözleri yine dolu dolu olmuştu.
Bir şey söyleyeyim mi? Bu kadın gerçekten beni çok seviyor galiba. Gözlerinden belli.
Kapının tam önünde durduk. Melih bey kapıyı bir kaç kez tıkladı. Şurada zil var ya işte, niye basmıyor. Ama belki bozuktur.
Kapıyı siyah kalem etek ve beyaz bir gömlek giymiş, orta yaşlarda bir kadın açmıştı. Sanırım hizmetliydi.
"İnci, şu bavulu üst katta ki odaya çıkar. Dün çarşafları değiştirmiştin, değil mi?" diye sordu Ebru hanım.
İnci denen kadın gülümseyerek başını salladı.
"Elbette Ebru hanım. Biz herşeyi ayarladık, küçük hanımın odası hazır." dedi ve gülerek bana döndü. "Evinize hoşgeldiniz küçük hanım." dedi.
Çok güzel gülümsüyordu. Dişleri kar gibi beyazdı.
Gülümseyerek, "Hoşbuldum." dedim.
Ebru hanım elimi tuttu.
"Haydi içeri geçelim, kızım." dedi ve içeriye girdik.
Adım attıkça şaşkınlığım daha da artıyordu. Ev kocamandı. Kocaman bir oturma takımı, bebe mavisi koltuklar ve krem rengi sehpalar eve çok hoş bir görünüm vermişti. Ebru hanım gerçekten çok zevkliydi.
Oturma gurubunun yanına geldik. Melih bey eliyle oturmamı işaret etti, kendisi de koltuğa otururken. Çekinerek koltuğa oturdum.
2 dakikalık bir gergin sessizlikten sonra merak ettiğim herşeyi sormaya karar verdim.
"Beni nasıl buldunuz?" diye sordum. Ebru hanım başını sallayarak bana döndü.
"Kızım sana yurtta da anlatmıştık. Yıllar önce bir kadın gelip senin öldüğünü söylemişti. İlk başta inanmamıştık fakat elinde delil vardı. Senin yaşarken çekilmiş bir fotoğrafın vardı. " dedi.
Sözün burasında yutkundu. Gözleri dolmuştu. Onu anlamaya çalıştım. Kızı küçük yaşta kaybolmuştu ve öldüğü ortaya çıkmıştı.
"Sonra öldüğünü gerçekten kabullendik. O sıralar annen senin üzüntünden şeker hastalığına yakalandı." dedi Melih bey.
(Arkadaşlar belki linçleyenler olur diye söylemek istiyorum, farklı tipleri bulunan şeker hastalığını tetikleyen unsurlardan biri de stres faktörüdür. Kişinin stres altında kan şekerinin yükselmesi biçiminde ortaya çıkar.)
Başımı öne eğdim. Ebru hanımın yaşadıkları şeyler hiç kolay şeyler değildi, ama o o kadar güçlü bir kadındı ki, tüm bu zorluklara göğüs germişti. Üstelik şeker hastalığına da benim yüzümden yakalanmıştı. Koca, aptal bir yalan yüzünden.
"Sonra Arda doğdu. Onun doğmasıyla senin acın biraz olsun hafifledi. Abilerin o sırada yurt dışında yengelerinin yanındaydılar. Ve en küçük abin Kıvanç, seni ne zaman bize sorsa biz ona cevap veremedik."
Demek abim beni soruyordu. Gerçekten bir abim olmasını çocukluğumdan beri istiyordum. 3 tane fazla olabilirdi ama olsun, fazla mal göz çıkarmaz.
"Sonra geçen ay Arda bana Instagram hesabı açtı zorla. Oradaki hesaplardan biri de senin hesabındı. Sana istek gönderen kişi bendim. Sonra seni bulduğundan emin oldum ve annene haber verdim. Biraz araştırma yaptıktan sonra senin yurtta kaldığını öğrendik, ve yurdunu bulup seni oradan aldık."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Abi Terörü
Acción17 yaşında, ailesi olmasına rağmen bir yalanın mahkumu olan ve hayatını yetim hanede geçiren Afra, ailesi bir anda hayatına girerse ne olur? Yeni ailesi, abileri ve kardeşine hemen alışabilir mi? Ya abileri Afra'nın deyişiyle terörist olursa? Afra...