3

110 10 1
                                    

Фелікс сидів в кріслі навпроти Хьонджіна. Розмова не одразу розпочалася, але Фелікс все ж почав трохи говорити про себе.
-А що до тебе? - веселіше запитав Лі.
-А я.. не можу тобі щось розповісти. Тобі буде не цікаво.
-Чому?
Хьонджін лише з дивною усмішкою подивився на Фелікса.
-М? Щось приховуєш?
-Можливо....Знаєш, Фелікс, я не люблю людей і уникаю їх. Але ти мені до вподоби. Є в тобі те, що притягує мене.
Фелікса це вже трохи злякало. Хьонджін так швидко змінив своє ставлення до нього. А його хитра усмішка і хижий погляд просто збивали з думок. Хлопець навіть злякався, що Хван якийсь маніяк і, що він колись його вб'є.
-Ти мене боїшся? - Хьонджін встав і підійшов до Фелікса. - Я не бажаю тобі зла..- він нахилився до Феліксового вушка й тихо сказав. - ..Поки що..
Хван подивився на зляканого Лі і засміявся.
-Я жартую, - знову засміявся Джін. - Розслабся!
Дуже смішно!
-Ти такий милий, я не зможу тебе образити.

.....................Тим часом.................

-Я чую цей запах. З'ясуйте звідки він! І приведіть до мене! Я хочу поповнити наше братство, - Венесса вийшла на вулицю.
Цей солодкий аромат вона, як і будь хто інший, теж прекрасно чула.
-Я можу тобі допомогти знайти його, - до неї підійшов Реджинальд.
-Його? Ти вже знаєш хто це?
-Так. І навіть знаю же він живе і хто з ним знайомий.
-Тоді хто це?
-Фелікс. Його сусід Хьонджін, тому підібратися до нього буде важко.
-Нічого. Скоро повний місяць.

***
-Чому ти вчора виходив вночі на вулицю? - запитав Хван.
-Просто це виття мене лякає. Але ж то просто сусідський пес.
-Помиляєшся! Це аж ніякий не пес.
-Тоді хто? Вовки? Хіба саме тут вони є?
-Є. Але тобі про це не треба знати. Ти ж звідси поїдеш?
-Напевно, - відповів Лі.
-Тікай звідси чим швидше! Вже шукай того кому продасиш будинок!
-Ти мене виганяєш з країни?
-Так. Ти не маєш знати того, що тут відбувається. Тебе ж попереджали, що це небезпечний район?
-Так.
-І не тільки цей. Краще нікуди не виходь і ні з ким не знайомся. Особливо з дівчатами.
-Чому? - це прозвучало трохи дивно для Фелікса.
-Якщо ти перестрінеш її, вороття не буде. Тебе ніщо не вбереже від її лап. Навряд вона тебе вб'є, але ти її вже привабив.
-Хто вона?
-Цього я тобі не скажу...Я думаю, ти в мене вже засидівся. Тому можеш йти додому, - Хьонджін взяв Фелікса за руку і пртягнув до дверей. - Маєш час до повного місяця, щоб поїхати звідси.
-А якщо не поїду?
-Тоді, надійся, що тебе ніхто не зачепить.

Фелікс пішов додому. Якби Хьонджін не наговорив цього Феліксові, то можливо він би поїхав звідси. А тепер все пропало! Він тут точно ще трохи залишиться.
А Хьонджін тим часом шукав потрібні інгредієнти для антидоту. Легко передбачити, що Венесса захоче забрати Фелікса в свою зграю. Тим паче запах Фелікса рознісся ледь не на кілометр. Будь хто захоче його собі. Тепер навколо його будинку будить чатувати перевертні - посланці Венесси і вампіри. І те, і те страшно. Якщо хтось з вовків укусить Фелікса, то створиться дуже сильний самець. А от якщо справа дійде до вампірів, то вони просто вип'ють його кров. Ймовірність, що його укусять 2 зі 100.
Хьонджін готує антидот тільки від укусу перевертнів. Адже найближчими днями саме Венесса захоче вкусити Фелікса.
Територія на цій вулиці підвладна Хьонджінові. На цю територію не має права ступати жоден вампір. Такі закони встановив Хван.

Заплутана історіяWhere stories live. Discover now