A N N A
-Mikor indulunk??? -kérdezi Dóra, teli szájjal. Timi gofrija a világ legjobb dolga, főleg elég másnaposan és késői reggeli gyanánt. Muszáj lesz összekapnunk magunkat, nem kéne beégetnünk. Nagyobb a teher rajtunk, mint a hazai csapaton.
-Itthonról legkésőbb negyed háromkor. Vagyis kettőre késznek kell lennünk. Szóval kapjátok össze magatokat! -ismertettem a haditervet. Szerencsére már épp a mosogatásnak próbáltunk nekiállni, így mivel ezt max csak ketten tudtuk csinálni, a dupla fürdőszobának hála, azonnal neki is állhattak a többiek készülődni.
A lakás a magyar zenéktől volt hangos. Retro, rap, alter, pop... volt itt minden. De valljuk meg az őszintét, egy focimeccsre nyíílvááán a Fradi Nagylemez dalaival lehet csak hangolódni.
-NA NA NA NA NA NAA NAAAA, NANAAA, NA NAAAA!!!!! -üvöltöttük köntöseinkben a jól ismert dallamot, vizes hajjal a nappali közepén. Muszáj kicsit felzárkóztatnom őket, nagyon cink lenne, ha egy szurkolói szöveget se tudnának.
A nagy elosztóból kihúztuk az összes telefontöltőt, majd egyszerre elindítottuk mind a hat hajszárítót. Ez van akkor, ha mindenki hajasbaba... Videóra kellett volna venni, ahogy a nagy zajban próbáltunk beszélgetni. Nem megy a szájról olvasás... Ehhez már túl józanok vagyunk. Ahhoz, hogy gyorsabban teljen a nagy hangzavarban töltött idő, valami karaoke szarságot indítottunk. Nem zavart senki, hogy nem halljuk a zenét. Az ének a lényeg! Vagyis hogy, bocsi minden környéken lakónak!!!
-Mit vegyek feeeeel???? Valaki adjon már valami ruhát! Az enyém mind gagyi. -kezdi Bibi. Sose volt annyira ráizgulva az ilyen dolgokra, de mivel most a focival volt kapcsolatos a dolog, leállíthatatlan volt.
-Ez jóóó leeessszz??? -ugrik ki a szobámból Eszter.
-Megmondtuk, hogy normálisan öltözz fel! -küldtem vissza azonnal. -Lehet bő gatya, de akkor legalább vedd fel a farmeromat. ÉS NE TÚRD ÁT AZ EGÉSZ SZEKRÉÉÉÉNYT!!!!
-Valaki segítsen mááár!!! -próbálkozott Zita eltűzni a haját.
-Így jó leszek??? -kérdezi Timi, már a konyhából érkezve -Rendeltem salátát, mindjárt jön a futár.
-AZTAKURVAAAAA!!!
-Most mi bajotok vaaan??? -egybehangzó volt a sokk, és nem amiatt, mert rendelt kaját.
-Nagyon szar???
-Kisanyám, hova készülsz??? Schafer megkéri a kezed? - buligyilkos poénjaim vannak, amiket hála az égnek, midig díjaznak ezek a bolondok.
-Haha, nagyon vicces Szoboszlainé. -auch. ez most fájt.
-Szerintem megjött a kaja Timi. -mutat az ajtó felé Zita -Te meg gyere ide és csináld már meg a hajaaam!!!
-Majd a Dóra megcsinálja! -böktem oda idegesen. -Eszter kész vagy mááár???????
Kezdett eluralkodni rajtam a káosz. Talán, ha nem lett volna előbb ez a kis "poénkodásunk", -amit tényleg nem rosszból vágtunk egymáshoz- akkor rá se jöttem volna, mire is ez a nagy sürgés-forgás a hatodik emeleti lakásunkban. Örülök, hogy itthon akadtam ki, és nem épp a stadionban, befelé menet. Kicsit se lett volna gáz.
Miután Eszter bevágtatott a fürdőbe, hogy megcsinálja a "rohadt bonyolult" sminkjét, addig én csak a szekrény előtt álltam, mint Dóczban Szent Ferenc. Fogalmam sincs, mit vegyek fel. Máskor már hetekkel előtte tudom, mit fogok felvenni az adott alkalomra.
Miután meguntam a sokadik hisztirohamom öt percen belül, az egyszerű, de nagyszerű farmer-blézer kombóra esett a választásom. Eszterrel majdnem ugyanúgy néztünk ki, de mégsem. Mindig is így volt, amióta világ a világ. Amennyire hasonlítottunk, annyira nem is. Mikor kimentem a szobámból, a kis lighti sminkemmel, -mert balfasz is vagyok, meg nem is nagyon szeretek sminkelni- tudták a lányok, hogy jobb, ha nem is szólnak hozzám. Telefonomat bújva, a kanapé egyik sarkában ettem meg a salátát, ami nem is volt annyira "zöld ízű".
YOU ARE READING
ᴍᴇʀᴛÜɴᴋ ɴᴀɢʏᴏᴛ Áʟᴍᴏᴅɴɪ~ ꜱᴢᴏʙᴏꜱᴢʟᴀɪ ᴅᴏᴍɪɴɪᴋ ꜰꜰ.
RomanceAnna és Zita iskolás koruk óta legjobb barátnők. Sok akadállyal kellett megküzdeniük kiskorukban, melyek következtében úgy döntöttek, kiköltöznek Lipcsébe az újrakezdés reményében. Azonban az első lehetőségnél belebotlottak egy nehezítő tényezőbe, a...