-Kicsit morbid a csapattársam hangjára kelni, de azt hiszem meg tudom szokni egy ilyen szépség mellett...
-Neked is jó reggelt Dominik!
-Nem is lehetne jobb... -szorítja ki ölelésével belőlem az összes szuszt. -Hogy aludtál? Este nagyon gatya voltál...
-Öööömmm, nem emlékszem... túúúl fáradt voltam.
-Azt vettem észre. -neveti el magát velem együtt a focista.
-Amúúgy... Te hogy hogy itt??? Érted...
-Hogy erre se emlékszel? Akkor elmondom... "Domii? Ittmaraadsz??" -nyávogta. Nem is ilyen a hangom!!!
-Ohh... Akkor jó...
-Azt hitted, valami hülyeséget csináltál és azért vagyok itt.
-Pontosan. -vallom be. Reggel és este túl őszinte vagyok. -Baszki, készülődnöm kell. -nézek a telefonomra. Na szép, miatta fogok elkésni.
-Muszááááj??? -váltott át egy hároméves kisfiúba.
-Igen! Ha máskor is itt szeretnél főzőcskézni, ahhoz be kell vásárolni, amihez pénzt kell keresni, amit általában munkával szoktak.
-Majd bevásárlok!
-Dominiiik, kelnem kell!
-Hát jó...
Mire végeztem a fürdőszobában, és a fél órán át tartó ruhakiválasztással, már a konyhában várt a kávém. Na meg egy Szoboszlai... El fogok késni. Asszem neki kell állnom gyakorolni a sprintet a kávézóba vezető úton.
-Na vééégre!!! Milyen volt a hétvége? Mindent tudni akarok!!!
-Szia Elena. Kérnék kettő percet, és utána kezdem a mesét.
-Uuuuhhaaaa!!!!
-Na ezt nem gondoltam volna. -próbálta feldolgozni az imént hallottakat drága munkatársam.
-Hát igen, és most is épp abban reménykedem, hogy nem kutatja végig az egész lakást, hanem a saját otthonában pihen rá a mai edzésére.
-Hidd el, Dominik jó gyerek. Tényleg nagyon komolyan gondolhatja, mivel senkivel se "jött össze" így. -hangsúlyozta, mivel nem hivatalos még a dolgunk. -Donatellával is egy kalandos éjszaka után alakult a helyzet. Nem dobta ki egyből, hanem csak cirka egy év után. Ráadásul róla sose zengett ódákat. Még a csajnak se.
Nem igazán tudtam, mit gondoljak. Megint csak a lényeget fogtam meg. Olyan jó volt a szex, hogy kicsit talán beleképzelte, hogy ebből szerelem lehet. De inkább csak a gondolatba volt szerelmes, nem pedig a lányba Elena elmondása szerint. Itt is látszik, miért dobta azonnal, amikor kiderült a Nándis dolog. Nem is szerette igazán Donatellát. Mi van, ha velem is ezt fogja csinálni?
-Amúgy a mezes sztorira visszatérve... Mikor még csak "ismerkedtünk" a tipikus sablon témákat említettük. Én a fociról kérdezgettem, milyen itt meg otthon. Sokat mesélt a válogatottról, meg a magyar szurkolókról. Az itteniek se semmik, na de a tieitek... Fhuuu! Nagyon menő! És innen jött, hogy az izland elleni meccsen, mint mostmár akkor tudjuk, neked adta a mezét. Emlékszem, milyen szomorú volt, mert reménytelennek érezte, hogy valaha is beszélhessen "azzal" a lánnyal.
YOU ARE READING
ᴍᴇʀᴛÜɴᴋ ɴᴀɢʏᴏᴛ Áʟᴍᴏᴅɴɪ~ ꜱᴢᴏʙᴏꜱᴢʟᴀɪ ᴅᴏᴍɪɴɪᴋ ꜰꜰ.
RomanceAnna és Zita iskolás koruk óta legjobb barátnők. Sok akadállyal kellett megküzdeniük kiskorukban, melyek következtében úgy döntöttek, kiköltöznek Lipcsébe az újrakezdés reményében. Azonban az első lehetőségnél belebotlottak egy nehezítő tényezőbe, a...