minek vetted elő a legnagyobb hangfalakat?

623 14 0
                                    

Fasiszta szekta🦋

10:12

Szoboszlainé ittvagyuunk! D34

Csütök többiek, ti merre???

Szekta B6

Szempilla ti gyertek ide

FoCiStA eszter a bőröndökön ül,
és próbál észhez térni az alvásból

Szekta úgy kb fél órája, mióta leszálltunk

Szepcselényiné B kijáratnál várlak titetek!!!

Na hát szia Olaszország! Megérkezett a Fasiszta szekta, úgyhogy rettegj tőlünk Palermo! Kemény hétvége elé nézünk. Dupla meglepi szülinap, ivás masszívan, pletykálás, átkozódás...


hrgr_annaaa egytől egyig, mindenki itt van🤍

hrgr_annaaa fényképet küldött

szoboszlaidominik fényképet küldött

szoboszlaidominik itt is. most indulunk🤍


-Ciaoo Bellááák!!! Végre itt vagytok. -rohantunk oda Timihez és a kisbuszához, ami a "miénk". Ez az igazi party busz kategória. Semmi extra, de együtt utazni a úticélig... a legjobb.

-Tenkjuverimáccs, bonászérász itáliánóóóó!!! -zengett tőlünk a parkoló. Nem szeretünk, sőt, utálunk feltűnők lenni, viszont mindig sikerül. 

-Kaja kész otthon, úgyhogy pakoljatok már, aztán mehet a mesedélután ebéd közben.

-Lesz mit! -kezd bele Zita. Egy kicsit leverte Timit a víz, de miután eléggé rám gübbedtek ki a szemei, így tudtam, hogy azokra a dolgokra gondol, amik akkor történtek, mikor hazament.

-Hát az úúúgy vooolt.... -kezdtem bele, miközben mindenkit baszkodott az ideg, mekkora butaságot csináltam... -majd otthon elmondom, itt sok az ember.

-Ez rég rosszul kezdődik! -csapott a homlokára Eszter.



-HOGY MIIIII??? -akadt meg mindenki torkán az isteni ebéd, mikor odamutattam legújabb "fuxomat" a történet végén.

-Azt hittem, megint nem bírtad megállni, hogy ne vásárold szét a fejed! -kezdte Timi. Mivel apróságként a lányokkal általában ékszert szoktunk adni ajándékba egymásnak, előszeretettel veszünk olyankor magunknak is amolyan "túléltük az év első két hónapját, már csak tíz van hátra" okból itt az év elején.

-Kivételesen nem. 

-Most ezt komolyan Tőle kaptad???

-Nem Eszter, a szomszédtól! -istenem, de gyenge a felfogása.

-Most megcsalod a másik focistával? Mindig azt mondtuk, hogy mi ketten kétkapura játszunk, de azt nem gondoltam volna, hogy Te tényleg...

-Istenem Eszter, húzz vissza az oviba! -akad ki Timi.

-Ennyire még az én felfogásom se kicsi... -suttogja Dóra, de már majd' megfulladt a röhögéstől.

-Fhuhhaaa... Jólvan Eszter, nem változol. -konstatálta Bibi a helyzetet.

-Sejtettem, hogy ez lesz. -nevetett fel Zita végleg. 

-Valahogy Én is. Szóval, -kezdtem bele ismét -nyugi Eszter, nem játszok két kapura, se nem szegem meg a tízparancsolatot. Igaz, hogy a szomszédban is lakik egy focista, de nem tőle kaptam, hanem Dominiktól. 

ᴍᴇʀᴛÜɴᴋ ɴᴀɢʏᴏᴛ Áʟᴍᴏᴅɴɪ~ ꜱᴢᴏʙᴏꜱᴢʟᴀɪ ᴅᴏᴍɪɴɪᴋ ꜰꜰ.Nơi câu chuyện tồn tại. Hãy khám phá bây giờ