Hát eljött a nagy nap. Hatkor a telefonom csörgésére ébredtem. Annyira buták szegények, hogy le se esett nekik, hogy minket is felhív a csoportbeszélgetés. Rájuk nyomtam a telefont, majd elolvastam azt a kismillió üzenetet, amit addig írtak.
Fasiszta szekta🦋
4:18
Szepcselényiné eszteeeeeer!!! ugye felkeltetek???
Szempilla ja
FoCiStA még lélekben alszik
Szekta ébresztőőőőő VÁR RÁNK LIPCSEEEE!!!
5:07
FoCiStA itt vagyunk gyertek máááár
Szepcselényiné NEM TALÁLOM AZ ÚTLEVELEEEM!!!
FoCiStA táska???
Szepcselényiné megvaaan, megyünk
6:47
Szekta hívást indított
Szekta bocs csak eszter eltűnt, de már megvan
Szoboszlainé mily' meglepő
Szoboszlainé mikor indultok?
Szempilla több mint fél óra, lassan menni kell a géphez
Szoboszlainé jó utat!!!
Szepcselényi neked meg jó munkát!!
Hahaaa, jó vicc. Nem is sejtitek, hogy én még itthon szunyálok, nem pedig kávézót nyitok. Alig várom a ledöbbent fejeiket. De előbb muszáj lesz még minimum egy órát aludnom.
8:17 Ez elég jól sikerült. Közel másfél órát szunyáltam még. Jól is esett. Na de induljon a hétvége. Hosszú lesz, úgy érzem. A konyhába vánszorogva egy vigyorgó Zitával találtam szemben magam.
-Csak neeem????
-Háááát... Megleheeet...
-Úristen, ez nagyon jooooo!!! -ugrottam nyakába.
-De a lányoknak még ne, jó?
-Így görbüljek meg. -töröm ki derekam jelezvén, hogy hallgatok.
-Tegnap nem is mondtam, Dominik is kijön a lányok elé.
-Akkor én megyek kocsival, ti pedig külön, jól gondolom?
-Nembaaaaj??? -kapom elő bociszemeim, amiket nagyon szarul tudok alkalmazni.
-Miért lenne? Úgyse fér be annyi cucc az autómba. Meg amúgy se férünk be egy kocsiba hatan.
-Szeretleeeeek!!!! -ölelem meg majd nekiállok valami kaja után kutatni a hűtőben.
-Ezt ne nekem mond -nevet fel telefonjából.
-Nagyon vicces, köszönöm -bújok vissza a hűtőajtó mögé elpirulva. Mi van velem komolyan???
Szerencsére, rossz szokásunkhoz híven, telefonjainkat nyomkodva fogyasztottuk el ötcsillagos reggelinket: a nutellás kenyeret. Köztudott dolog, hogy a német nutella a legfinomabb. Gyorsan összekaptuk magunkat, mivel kicsit megcsúsztunk az ébredéssel. Nem ebben a nagyjából két napban fogunk a legtöbbet pihenni úgy érzem. A lakásban való fel-alá járkálásból a csengő szakított ki minket.
VOCÊ ESTÁ LENDO
ᴍᴇʀᴛÜɴᴋ ɴᴀɢʏᴏᴛ Áʟᴍᴏᴅɴɪ~ ꜱᴢᴏʙᴏꜱᴢʟᴀɪ ᴅᴏᴍɪɴɪᴋ ꜰꜰ.
RomanceAnna és Zita iskolás koruk óta legjobb barátnők. Sok akadállyal kellett megküzdeniük kiskorukban, melyek következtében úgy döntöttek, kiköltöznek Lipcsébe az újrakezdés reményében. Azonban az első lehetőségnél belebotlottak egy nehezítő tényezőbe, a...