5

122 2 0
                                    

                                  
Я почула голос подруги так це однозначно була Кіра. Її я впізнаю навіть з 1000.Але що вона забула в домі мого хлопця. І це був не просто її голос. Я наважилась піти подивитись що відбувається.Малими кроками я іду в кімнату де чуються звуки, від яких в голові паморочиться.

Я заходжу у кімнату і застигаю на місті. Кіра лежить на ліжку і стогне, а мій Гоша трахає її, мать його мій хлопець і моя подруга трахаються. Тут я зрозуміла усе. І те чому вона щоразу менше і менше зі мною спілкувалась і те як Гоша постійно не мав часу. От воно як тепер і стало зрозуміло чому то вони так раптом в один коледж вступили.
— Що тут в біса відбувається  — кричу я, а вони й застигають в тій клятій позі.Але трохи отямившись вони відповідають у відповідь те чого я явно не очікувала. 
— Дай ми закінчимо, тоді та поговоримо. — під цих слів німіють кінцівки.
— Але ж ви покидьки — кидаю я у відповідь.
Вони не розуміють, звідки я тут взялась, а в той час моє серце карається на маленькі уламки. Такого я не очікувала побачити та не очікувала такої підстави з їхньої сторони.
Я відчуваю як з моїх очей от от подаються сльози, але ні я не дам їм такого щастя, нізащо. Повертаюсь і іду геть з тієї клятої квартири.

Ти викрав моє розчароване серцеWhere stories live. Discover now