Упродовж місяця я працюю на 2 роботах, так виявляється робота ця зовсім не легка, якщо в кафе то все просто, то в офісі в якому мені потрібно помити 20 поверхів, доводиться не легко, робочий день закінчується в 9, але цього часу мені ніколи не вистачає, і виходжу звіти я як не о 4 то 6 ранку.
Я щоразу дивуюсь Ліза яка ніде не працює, де вона постійно бере гроші, батьки у неї не мають грошей, щоб мати хлопця який їй гроші б давав також не має, а ледь не через день у неї з'являються дорозі стильні речі, дивно.
Прийшовши до дому з роботи я помітила дивну річ, речей Лізи дома не було, взагалі ніяких, а на столі, лежав якийсь лист, підійшовши до нього я подивилась що там написано, а написано там було от що
""Дарі, Дарі, яка ти наївна, ти навіть не знаєш на скільки, ти 100% зараз читаєш це і не розумієш де я і мої речі, так от я тобі скажу. Я зараз дуже далеко) Там де мене не знайдуть, ти ж дивувалась де я беру такі великі гроші, не працюю, а маю, так от я від твого іменні набрала стільки кредитів ахаха, але не переживай я їх брала не у банку, а в одного мафіозі, щоб мене не чіпали я змилась, а ти розхльобуй, не знаю чи вб'ють тебе, чи що з тобою зроблять, але я впевнена 10 мільйон $ тобі ніде не взяти) Ти ж і так брошенка на тобі та це). Чао какао, твоє улюблена Лізочка)""
Так як я була сильно втомлена, я лягла спати. Зламали та розчарували мене повністю.Прокинулась я від того що над собою я почула крик. Я підірвавшись з ліжка з широко розробленими очима сиділа в шоці. Переді мною стояв якийсь чоловік.
— Ну що Малишка час віддавати гроші. Час тік так, а гроші я щось не бачу в себе. — кидає він мені.
— Ви хто і що тут робите? — мій голос тремтить.
— Як це хто? Я Остін. І чекаю свої бабки.
— Я в вас нічого не брала, що ви в мене хочете. — Мій голос все ж тремтить.
— Ти – не брала, твоя подружка – брала, вона втікала, а ти виплачуй. Мені все одно як, щоб гроші були та на все про все в тебе тиждень, а ні то ти краля гарна, вийдеш за мене заміж. А поки, хлопці розберіться з нею. — Остін виходить з квартири, а ті два амбали що були з ним підходять до мене і починають бити по тілі. Я не знаю скільки це тривало, адже втратила свідомість, але коли отямилась їх вже не було, а тіло все боліло.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Ти викрав моє розчароване серце
FanfictionВона навіть не здогадувалася як зміниться її чудеве життя всього лиш за рік . Вона зневірилася в житті та коханні.Але чи зможе він владний Мафіозі змінити життя дівчини на краще? Деякі моменти можуть бути скопійовані з інших джерел.