26

95 4 0
                                    

Машина зупинилася перед святковим залом, і мої двері відчинилися. Я вийшов з машини на свіже повітря, поправив костюм і озирнувся. Повернувшись до того, щоб бути джентльменом з інстинктом убивці під усім цим, всі мої темні істини ховалися під маскою. 
— Остін прибув кілька хвилин тому, — Майк підійшов до мене, надавши мені всю необхідну  інформацію. 
— Вінцест має незабаром приїхати сюди. Вони просто отримають ваші гроші та поїдуть із міста сьогодні ввечері. – Я посміхнувся. Вони були страшенно жалюгідні. 
- Тоді ми вб'ємо їх. Кожного до одного, доки не залишаться тільки плями крові.
 Я сунув руку в кишеню і попрямував до входу. Біля входу охоронці кивнули головами і трохи вклонилися. Це було те, що я заробив.
Зал був гарно освітлений безліччю дорогих кришталевих люстр. Коли я озирнувся, чоловіки розмовляли та сміялися між собою. Усі вони виглядають як чортові багаті бізнесмени. Їхня реальність ховалася під їхніми костюмами. Вони ламають людям життя на клацання пальців. Найрозпусніші чоловіки цього міста. Але все приховано в їхній ретельно зіпсованій масці. Кожен міг сказати, що ці люди були найбагатшими. І я був серед них. Не лише один із них. Я був їхнім Босом. Королем. Загальну увагу раптом привернув я, коли я увійшов до зали для вечірок з Майко та Карлом поряд зі мною. Побачивши мене, Остін випростався з келихом вина в руці та широкою усмішкою на губах.
— Радий тебе бачити, Пейтоне. - Він простяг руку, щоб потиснути мою, і мені відразу захотілося відрізати її цьому ублюдку.
 — Хотів би я сказати те саме і тобі, Остіне. - Я потис йому руку. Я чув, як Карл хихикає поряд. Він простяг мені келих вина, намагаючись змінити настрій. Я взяв склянку і жестом запропонував Карлу зайнятися іншими справами. 
— Як ти раптом передумав, Пейтоне? Я був приголомшений, коли почув, що ти хочеш розширити наш бізнес. – Остін казав. 
О, я просто хочу, щоб ти і Вінсент були мертві, клянуся.
- Ти один із моїх дуже старих партнерів, Остіне. - Я говорив гладко. - Ти ніколи не підводив мене найкращим лайном, і мені подобається те, що ти мені пропонуєш. Тому я подумав, що було б непогано збудувати між нами міцнішу дружбу. Це принесе користь нам обом, правда?
- О так так! Повір мені, у мене є мої найкращі люди з-за кордону. Ми надто довго купуємо та продаємо їх. - Він підійшов ближче і щось прошепотів мені, не бажаючи, щоб хтось нас слухав. — Це найкраще лайно, що є у моєму місті. Ринку це страшенно сподобається. Ми можемо продати їх за вищою ціною та заробити більше грошей. - Він говорив, клацаючи пальцями. Я посміхнулася й кивнула.
 - Ти правий. Я мушу визнати, що в тебе приголомшливий мозок. - Я хотів пустити кулю в його поганий мозок. — Може, поговоримо про гроші?
— Ти отримаєш гроші, коли я отримаю свою продукцію. Не турбуйся про це. – Я одним махом випив вино, перш ніж озирнутися. І мої очі спіймали найцікавіше видовище чого мені не вистачило. Завжди. Дарі стояла у барі з іншими дамами. Її очі зустрілися з моїми. Вона поглянула мені у вічі й в мене перехопило подих, прямо з моїх грішних легень. Я усміхнувся їй. Вона виглядала страшенно красивою. Все, що я хотів зробити, це залишити цю страшенно нудну вечірку. Її посмішка завжди змушувала моє серце зупинитися, яскрава, вільна, сповнена ніжної любові. Я не міг дочекатись, щоб помиритись з нею вона ображається за той безглуздий жарт. 
- На що ти дивишся? Я так довго говорю, а ти не відповідаєш. – сказав Остін.
- Не твоя справа. - Я плюю, ніби мені не байдуже. Я спостерігав, як крихітка розмовляла з Авані та іншими жінками. Вона виглядала страшенно чудово. Хвилясте волосся, глибокі голубі очі, бездоганна шкіра та ідеальна фігура. Вечірня сукня до колін, яку вона носила, облягала її вигини.
І, Боже, її пружна дупа. Чорт, вона знала, як завдати мені неприємностей. До біса вечірки, до біса бізнес. Я хотів мати її прямо тут і зараз.
— То ти хочеш цю негідницю, так?
Мій погляд зупинився на Остіні, що напружено дивився на мою крихітку. Його язик провів нижньою губою, коли він оглядав мою жінку зверху донизу своїми брудними очима. — Вона така сексуальна. Подивися на ці вигини, чуваку. Мій член точно покохає її. Вона ще давно мала бути моєю. 
Блять.. Я вб'ю його прямо зараз.
Моя рука майже дотяглася до пістолета в кишені, коли Майкл зупинив мене.
— Небагато назріло, тобі не здається? - Він прошепотів. — Ми могли б убити його і всю його банду за кілька хвилин. Ти можеш робити все, що, чорт забирай, хочеш робити з цим маленьким ублюдком. Давайте не руйнуватимемо план зараз, Бос. Ми ще не знаємо, де Вінсент. – Майкл мав рацію. Я планував убити Вінсента багато років. Я ніколи не був людиною, щоб убити когось. Це не той, ким моя сестра хотіла, щоб я був. Але мені довелося стати вбивцею. Це все через те, що Вінсент зробив із моєю сестрою. Коли я дивився, як мою сестру зґвалтували в мене на очах, коли я бачив, як вона на смертному одрі бореться за свій наступний вдих, коли я плакав і кликав сестру, щоб вона розплющила очі і знову кликала мене на ім'я, і коли вона взяла її останнє зітхання, я пам'ятав кожну секунду. Я пообіцяв собі, що уб'ю кожного з них, через які моя сестра страждає. Ні, смерть була далеко не задоволена. Я б змусив їх благати про смерть. Навіть пекло стане для них раєм. Я готувався усі ці роки. Згадуючи кожен момент, через який довелося пройти моїй сестрі, її крики все ще дзвеніли в моїх вухах. Я чекав і чекав. Я чекав на цей момент, і я не хотів помилитися. Я був власником крихітки. І я відчував себе захищеним так, як ніколи раніше. Мої кулаки стиснулися з обох боків, і я вдихнув. Я намагався ігнорувати спазми у животі, намагався ігнорувати почуття порожнечі. Я, примушу Остіна страждати через те, що він дивиться на мою жінку. Але не зараз. Я чекав відповідного моменту для атаки. Як де добре що він не знає що вона моя
- Бос. - Карл підійшов до мене.
— Вінсент також прибув. Він на другому поверсі. Ми можемо почати зараз, – прошепотів він мені на вухо. Чортове пекло. Я чекав на цей грьобаний момент. 
— Ми повинні поговорити про решту наших справ наодинці, чи не так? - Я запропонував Остіну і пішов, не чекаючи відповіді, знаючи, що він все одно піде за мною. Ми увійшли до офісу на розі святкової зали та зайняли свої місця. Я перекинув ноги через стіл і відкинувся на спинку стільця. Остін зручно влаштувався на дивані, а Майкл стояв поруч зі мною, а Карл – біля дверей.
— Отже, коли вам потрібні ваші постачання? Просто питаю і… – Остін почав, але я перебив його. 
— Дозвольте мені це пояснити, Остін. Подивіться ще раз на мою жінку, і я прив'яжу вас ременями, а потім витягну з вашого тіла до останньої кістки.
- Про що ти говориш? — спитав він збентежено.
— Але Бос, він має бути живим, щоб хоч щось говорити про нашу королеву. – Карл сказав. Він був таким спойлером. Хоча правда. Крихітка була королевою. Королева, заради якої я та мої чоловіки зробили б усе, навіть якби це означало віддати наші життя, щоб захистити її.
 — Що ти маєш на увазі? - Остін заїкався, випростуючись. Його очі розширились. Його реакція зробила цю ситуацію в сотні разів кращою і смішною. Мої губи смикнулися, і я спіймав себе на тому, що посміхаюся.
- Боже! Подивися на себе, ти вже весь спітнів. – Карл пожартував.
Я підійшов до того місця, де сидів Остін. Він не зробив жодного кроку, бо знав: один рух, і він мертвий. Насправді він був мертвий у будь-якому випадку. А я, як садист, дістав ножа з кишені. Я любив грати зі своїми жертвами. Але сьогодні я був трохи нетерплячий. Сьогодні була ніч, на яку я чекав роками.
— П-Пейтоне, у нас угода.
— І угода скасовується і ти отримаєш за те що мучив мою крихітку. - Не гаючи часу, я встромив ножа йому прямо в шию. Я бачив, як він кричав і корчився від болю. Його кров бризнула з горла, коли я встромив ніж у його плоть.
— П-пішов ти-і ця ципочка! - Він захрипів. Його руки потяглися, щоб відштовхнути мене, але Майк підійшов до нього і стиснув його разом. Він хотів ще більше роздратувати мене. Можливо, його останній спробує, перш ніж він помре. 
— Ти ж знаєш, що не мав згадувати мою жінку. - Я похмуро сказав, перш ніж витягнути свій ніж із його шиї.
І наступного моменту мій ніж був просто йому в очі, коли я крутив ножем над клубочком тендітного м'яза його правого ока.
— Ти не мусив так дивитись на мою жінку. Можливо, ти міг би зберегти свої очі...
Кров капала з його ока, коли я ще більше обернувся. Його губи розійшлися, і він благав про своє життя. Майк глузливо посміхнувся, спостерігаючи, як він бореться за останній подих.
Блять. Ми були такими недоумками, що сміялися з цієї ситуації. Але чи була у цьому наша вина? Це було весело.
Мені було все одно? Ніколи.
Його крики заповнили мої вуха, коли я витяг ножа з його правого ока, одночасно вириваючи його очне яблуко.
Майк відпустив його, і його тіло впало на підлогу, а там, де лежала голова, запеклася кров. Він все ще смикався, і я стояв поряд з ним. Почувся галас. Мабуть, це люди Остіна . — Карле, йди потурбуйся про жінок.
Кожна з них має бути в безпеці, – сказав я, дістаючи пістолет із кишені. Після моїх слів він швидко вийшов із кімнати. 
Остін спробував підвестися, його остання спроба врятувати своє життя. Шкода.
Я направив на нього пістолет і натиснув на курок, прямо в його чортів череп. І його рухи завмерли, кров капала і заливала підлогу. Я натиснув на курок ще раз. Нема руху. Я підійшов до тіла і вдарив його ногою по голові. Нічого такого. Я посміхнувся. Тепер настав час отримати Вінсента.

Ти викрав моє розчароване серцеWhere stories live. Discover now