28

143 8 3
                                    

Як і сьогодні, все діло було в моєму іміджі. Чім більш страшніше я виглядаю, тим сильніше трясеться моя жертва від страху. Карл зупинився, побачив мене, і посунувся, щоб дати мені дорогу. — О собако. Подивись на себе. Ти так жалюгідно виглядаєш. – Я усміхнувся та подивився на синяки які були по всьому тілу. Кімната наповнилась жахливим запахом його крові.
— Т-ти ублюдок. Неважливо, скільки ти б мене не бив… в кінці кінців… я виграю. – він виплюнув кров на землю, перед тим як продовжити. 
— Я й мої люди… зґвалтували твою сестру в тебе на очах … Ми вбили її, а ти навіть нічого не зміг зробити. – Він усміхнувся, коли кров потекла з його рота його очі зустрілись з моїми.Тепер він намагався боротись. Він кричав, міг мене матюкати, щоб я розізлився но в нього не виходило.
Він знав наслідки, але намагався зі мною пограти. Я вже не втерпів та витягнув лезо з кишені.
— Я бачу в тебе великі яйця старий — я повільно підійшов до його стільця нахиляючись над ним.
— Ти занадто молодий, щоб вбити такого як я, чи не так? Інакше... чого ти так довго мене шукав.
— Значить ти мене зовсім не знаєш, старий — я ходив довкола нього. — Ти не бачив мене справжнім. Твій дім, офіс, твої клуб, все тепер під моїм керівництвом. І все це зникне сьогодні так як і ти.Де зараз твої друзі? Вони тебе рятують?
Я наблизився до нього та провів лезом по його щоці, він відскочив, а я розсміявся. Я відчував його страх 

   Він хотів побачити, як я зійду з розуму, перед тим як він помре. Хороша спроба. Я нахиляюсь до його хникаючого обличчя, спостерігаю як він тремтить.
— І? Ви говорили ? – прошепотів я йому в лице, граючись кинджалом біля його очей.
— Я дотепер пам'ятаю … як вона сжималалась довкола мене… вона була такою хорошою… Я кінчив в неї тієї ночі… два рази. Я не повинен був залишати її помирати … Я повинен був взяти її з собою, щоб трахати її вузеньку піхвочку... – Перед тим як він встиг сказати ще одне слово, мій кинджал порізав його шкіру, його кінчик злегка проткнув тіло. Це була ледь не рана, но потік крові з маленької дірочки котру я зробив. Сьогодні була ніч, коли я помщусь за свою сестру, ніч, раді якої я так тяжко працював. Я заплющив очі, коли згадки про події тієї ночі показались в моїй голові. Я сильніше застроми лезо в його шоку, коли він закричав він підніс мені задоволення. Кров почала витікати з його щоки. Я прокрутив лезо в його шкірі перед тим як витягнути і знову його застромити.Вдарив його ножем по обличчі, коли він кричав та корчився від болю. Я продовжував колоти його ніс, очі, язик поки не стало важко зрозуміти, хто він такий. Кинув лезо кудись на підлогу, та підняв з підлоги V-подібну палицю із нержавіючої сталі та що всієї сили вдарив його по потилиці.Коли я тільки вдарив із голови родилась кров, потрапляючи на підлогу та стіни. Ще один удар і його очні яблука випали з його очей.Ще один удар, його тіло впало на підлогу разом зі столом до якого він був прив'язаний. Я продовжував бити все його тіло, поки він не відповів. Кров залила підлогу. Я штурхнув його по нозі, ніякої реакції. Але я не закінчив.
Я витягнув пістолет з кишені, і не чикаючи нажав на курок. Це був ідеальний вистріл.Одна куля. Прямо через груди мертвого Вінцеста. Мило і до чортиків просто
Я вистрілив, не один раз, не два, а декілька, зупинився тоді коли на його тілі не залишилось місця для вистрілу.
Я підійшов до мертвого тіла та розрядив залишок своїх куль йому в голову. Що було зі мною і його головою. Але Боже, це так мені подобається.
— Бос, сюди. — Карл протягнув мені телефон, і я усміхнувся. Я натиснув на кнопку відправити і побачив як дім Вінцеста, і фабрики і всі клуби, якими він володів, згорають у вогні. Це було все одно що дивитись на феєрверк. Я ніколи не знав, що мене це буде так подобатись Ми бачили як його люди яким не пощастило, згортали заживо. Це було схоже на бігаючих туди сюди курчат з відірваними головами.
  Я був королем. Ми правили мафією брали все що хотіли і коли хотіли. ми вбиваємо для нашої сім'ї.Всі вони опинились не в тому місті і не в той час. Не моя провина.
— Приберіть цей бардак та відправте його тіло його сім'ї — сказав я перед тим як вийти з кімнати.

Ти викрав моє розчароване серцеWhere stories live. Discover now