18

95 4 0
                                    

Ми попрямували до машини. Я підійшов до пасажирсько місця відчинив у двері для крихітки посадив її, та зачинив за нею двері. Обійшовши машину я і сам сідаю у неї. Глянувши на крихітку я помітив як вона тягне за ремінь та ніяк не може пристебнутись, я нахилився до неї та потягнув ремінь пристебнув, але назад не відкинувся. Ми були так близько, наші губи були за декілька сантиметрів один від одного, мені так хотілось її поцілувати, але я не можу так. Вона ще досі п'яна. Вона повинна запам'ятати наш перший поцілунок.Все ж відсторонившись від неї, я також пристебнувся, завів машину та направився до РАГСу. 
Прибувши на місце, ми вийшли з машини та направились у приміщення, там нас вже чекає реєстратор. Для того, щоб ми були одруженні нам залишилось лише підписати документи та забрати нові паспорти. Так все зробили без церемонії та свідків.Так однозначно це не рахується за весілля, але так швидко я міг зробити тільки це. Однозначно пізніше коли моя крихітка буде при тямі й буде впевнена що кохає мене, я зроблю їй пропозицію і тоді буде просто прекрасне весілля. Я бачу мій ангел і не проти того що зараз все так просто.
Тепер крихітка офіційно моя дружина. 
Зі справами сьогодні покінчено.
— Крихітко, їдьмо до дому — звертаюсь я до неї, адже бачу що вона вже на ходу засипає.
— Їдьмо до мене — відповідає вона мені, та підходить обіймає мене за торс, я її у відповідь — у твоїх обіймах мені так спокійно, мені здається що ти мене уже обіймав. 
Від її слів на душі стало так солодко.
— Я наче бачу тебе уперше, але обійми такі рідні — додає вона, кинувшись мені в груди.
— Їдьмо крихітко — на те вона нічого не відповіла, а лиш кивнула головою.
Ми сідаємо в автівку і направляємось у її квартиру, чому не до мене до дому? 
Тому що завтра зранку має туди прийти той недо мафіозі. 
Під'їхавши під дім, ми зайшли в під'їзд потім у квартиру. Мій ангел знову підійшов до мене та обійняла, на її обличчі не було ніяких емоцій.
— Що сталось сонечко?
— Нічого, просто не залишай мене, будь ласка.
— Ніколи — обійняв її міцніше, а вона уже почала засипати, піднявши її на руки, я поклав її у ліжко. Роздягнувся сам та роздягнув крихітку, ліг поруч та накрив нас ковдрою. Обійняв та поринув у сон.

Ти викрав моє розчароване серцеWhere stories live. Discover now