14

101 4 0
                                    

__Роv незнайомця_
Сьогодні у мене в планах заїхати в мій клуб.
Це не дивно що в мене є клуб, і як ви зрозуміли він в центрі і найпопулярніший серед всіх.
В моєму володінні не тільки клуби, понад 10 офісів, 30 кафе, 20 ресторанів та ще багато чого, а чого ви очікували? Так в мене багато володінь, і не дивно що мене знають всі, моя мафія якнайбільша та наймогутніша, ніхто і слова проти мене не скаже. 
Так от сьогодні я їду в клуб, щоб розібрати деякі документи. 
Я сидів у своєму кабінеті, але виникло шосте чуття що треба подивитись що твориться в залі. Підійшовши, до скляних поручнів я бачу всю ту ж картину що завжди, діджей крутить музику, хтось танцює, а хтось сидить за столиком. А деякі як завжди або напились або накурились і валяються, але перевівши погляд на бар, я вгледів дуже цікаву картину, якийсь п'яний олух пристає до дівчини. Хм вона теж не сильно твереза, але коли той дурень потягнув її за руку, і вона повернулась, я вгледів свою крихітку.
Злість вже мене розібрала, як якийсь недоумок сміє торкатись мого ангела ? Я направився до них, охорона вгледіла мій рух, але не підходить.
І от я стою перед ними та чекаю поки він зробить ще крок і коли він його зробив, крихітка перечепилась, але не впала це добре, але руки все одно я йому викручу в іншу сторону, адже торкатись її не можна.
Моя крихітка хоч і п'яна, але бачу язичок в неї добре розв'язався 
— Ти що геть тупий ? Я ж кажу пусти, ти не розумієш, в тебе будуть потім проблеми
— вириває вона руку, О крихітка з зубками це мені подобається.
— Та які проблеми ? Що ти мені зробиш , малявка. — видає той олух їй, але просто ще не повернув голову в мій бік.
— Вона то може і нічого тобі не зробить, але що зроблю з тобою я, як ти думаєш ? — вирішив все ж привернути до себе увагу, а той з переляку пускає крихітку, а та летить на підлогу, добре що я її встиг схопити.
— От сволота як побачив мене то зразу наробив у штани ? — хах завжди подобалось як люди реагують на мене. 
— Пане, вибачте мені, я не знав, що вона ваша, пробачте, не робіть зі мною нічого, будь ласка — пищить він, але здається він так і не виявив що я не терплю коли торкаються мого.

Ви спитаєте, а як же зрозуміти що вона моя ? А все просто у неї на шиї татуювання, яке являється моїм символом. 
Так моя крихітка не знаючи того зробила тату яке означає що ти є головним, і не просто головним, а у мафії, це тату я сам придумав і набив на собі, але видно крихітка побачила на просторах інтернету фото, яке їй сподобалось і зробила. Видно сама доля хоче, щоб вона була моєю.

 Видно сама доля хоче, щоб вона була моєю

Йой! Нажаль, це зображення не відповідає нашим правилам. Щоб продовжити публікацію, будь ласка, видаліть його або завантажте інше.

Моя є трішки більшою.

Ти викрав моє розчароване серцеWhere stories live. Discover now