25

90 4 0
                                    

_ Пейтон_
Я хотів пожартувати, а вона неправильно все зрозуміла, але і придурок нащо я це сказав.
Прийшов Карл, сказав що хоче поговорити, а крихітка пішла. 
— Кажи.
— Дарі була в торговому центрі, там до неї вчепився Остін і почав душити. Я підійшов та сказав, щоб відійшов, він виконав моє прохання і тоді пані втекла — розповів він мені. 
— Поклич Майкла — за декілька хвилин він був в кабінеті.
— Цього Остіна давно треба було присадити, але ніяк не доходили руки, він допомагає Вінцесту, а тепер дістався до крихітки, він не знає що вона моя дружина, і це добре.
— Що ти хочеш зробити бос? — запитує Майкл.
— Ми організуємо захід на якому будуть всі тим паче Остін і Вінцест. Там ми з ними і покінчимо. Остіна буде дуже легко заманити в пастку, адже він пропонував співпрацю, удам що згоден. Займіться підготовкою.
Сказавши це я прямую на вихід, адже треба попередити всіх у домі. Та й помиритись із крихіткою.
Приїхавши додому, я зайшов у кімнату де і був мій ангел. 
— Крихітко я не те мав на увазі, я хотів пожартувати, а ти не так все зрозуміла. 
Пробач мені. 
— Йди я не хочу зараз тебе бачити — вона навіть не дивиться на мене, однозначно я її сильно образив. 
Крихітко сьогодні ввечері буде захід усім там потрібно бути, тому будь готова.

Ти викрав моє розчароване серцеWhere stories live. Discover now