Зробивши все як сказала подруга, я уже сиджу у літаку. Ноги трусяться як вперше. Начебто я не боюся висоти, але летіти мені чомусь ой як страшно. Не знаю скільки пройшло часу, але я вже Лос-Анджелесі. Знову ж викликаю таксі й уже на порозі в подруги. Вона підійшла та обійняла мене. Ми пройшли в кімнату. Вона постелила мені ліжко і я занурилася в царство снів. Мені снились різні сни, і вони були ну далеко не добрими.З того часу пройшов тиждень. Ліза мене водила по місту показувала де що знаходиться, коротко сказати відволікала як могла.
Я прокидаюсь зранку від того що в кімнаті лунає дзвінок.
— Ало, я вас слухаю.- відповідаю на дзвінок.
— Доброго дня, вам дзвонить детектор коледжу до якого ви поступали, я дзвоню вам, тому що за ваше навчання оплати не надходило і я вимушений вас відрахувати — від почутого я перебувала в шоці, але все ж відповідаю
— Такого бути не може, але я можу сплатити зараз ? — я намагаюсь хоть якось розрулити ситуацію, адже я не розумію, мама або тато мали оплатити, чому вони цього не зробили я не розумію
— Ні не можете, адже якщо, ви не заплатили, то на ваше місце вже взяли іншу людину тому вибачайте - детектор кидає слухавку, а я досі нічого не розумію.
Набираю маму, бо я нічого не розумію.
— Мамо, привіт, як ви ?
— Привіт в нас все добре, але я хотіла тобі дещо сказати — відповідає вона мені.
— Так я слухаю, але я хотіла тебе спитати, чому мені подзвонили та сказали що ви не заплатили за навчання?
— Тому, що ми та не платили — я нічого не зрозуміла
— В смислі, як?
— Ми не повинні платити за твоє навчання, ти нам ніхто, ти нам не потрібна, ми взяли тебе з дитбудинку, але зараза коли тебе тут нема ми зрозуміли що ти нам не потрібна тому можеш не вертатись назад — і скинула слухавку, в мене від сказаного відняло просто мову, і серце знову ж розбилось на маленькі шматочки, в мене нікого не залишилось крім Лізи.
Як просто як, невже я настільки нікому не потрібна, що навіть мама з татом сказали що їм не потрібна. В мою тимчасову кімнату зайшла Ліза і не зрозуміла що таке.
Адже я сиджу з заплаканими очима на грані істерики.
— Даш що сталось, скажи хоть щось — вона трусить мене, але я їй нічого не відповідаю, в мене не виходить сказати та слова.
Вона встала і вийшла з кімнати, коли повернулась у неї в руках була склянка з водою, Ліза заставила мене його випити, але як виявилось потім це була не просто вода, а заспокійливе, випивши його, я через декілька хвилин поринула в сон.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Ти викрав моє розчароване серце
FanfictionВона навіть не здогадувалася як зміниться її чудеве життя всього лиш за рік . Вона зневірилася в житті та коханні.Але чи зможе він владний Мафіозі змінити життя дівчини на краще? Деякі моменти можуть бути скопійовані з інших джерел.