17

99 6 0
                                    

Приблизно через пів години у двері кабінету постукали.

— Заходь — у дверях показалась голова ювеліра, а у руках у нього була невеличка валіза. — мені потрібні обручки.

Він почав діставати все що в нього є, мені сподобалась одно обручка, цікаво яку обере крихітка.

 Почав будити ангела, дивно вона швидко прокинулась. Така мила, потирає свої очі руками, а на щічках видніються почервоніння від того що спала на моєму плечі. 

— Крихітко, обери яка тобі до вподоби — вона дивиться на обручки та показує на ту що і мені сподобалась. Я посміхнувся.

 — Скільки?
— 140 тисяч — від почутого в ангела розширились очі.
— Скільки? — прорізався голос Дарі.

 — Це дрібниці — видаю їй у відповідь.

 — Та це ж дорого, давай краще оцю, вона менша, отже і ціна буде менша.

 — Крихітко, зрозумій для мене неважлива ціна, головне, щоб тобі подобалось, а все інше це дрібниці.
— Давайте оцю й оцю — звертаюсь я до ювеліра. 

— Чудовий вибір, одна каблучка коштує 140, але ви обрали дві тому 250 тисяч доларів

Йой! Нажаль, це зображення не відповідає нашим правилам. Щоб продовжити публікацію, будь ласка, видаліть його або завантажте інше.

— Чудовий вибір, одна каблучка коштує 140, але ви обрали дві тому 250 тисяч доларів.

Я перевів дану суму на рахунок чоловіка, він зібрав речі та пішов, а крихітка все ж була в шоці від ціни. Дивна вона як 250 тисяч то багато, а те що її "подружка" залишила на неї кредит в розмірі 10 мільйонів то дрібниця.

На телефон поступив дзвінок він був від Майка
— Бос усе готово можете вирушати — почувся його голос — я зробив все як ви сказали, вас будуть там чекати на місті.
— Зрозумів — скидаю виклик — ходімо крихітко нас уже чикають — бері її за руку та веду на вихід з кабінету, потім же і з клубу.

Ти викрав моє розчароване серцеWhere stories live. Discover now