3

165 3 0
                                    

На сьомому небі від щастя я побігла до дому.Чимдуж я хотіла повідомити батькам цю чудову новину.

-Мамо, тату, я вступила
Мама: — молодець
Тато:- ми вірили у тебе
-Так як я поступила то можна мені полетіти до Гоші на усе літо?
Тато:- ну добре полетиш.

Гоша і Кіра так як і я Українці, але вони поїхали навчатися в Нью-Йорк.Я знаю адресу де вони живуть, але ніколи там не була.От і вирішила я зробити Гоші сюрприз і прилетіти до нього, думаю він буде радий мене побачити.

Я побігла у кімнату збирати валізу, і купувати білет.Так хоч я і живу в селі, але у мене досить багаті батьки і я можу собі дозволити усе що захочу.
І так на замітку  у мене немає корови, кози та такого всякого, все що є у нас в господарстві це кролики. Моя мама любить  садити город, і я їй з цим охоче допомагаю.

Зібравшись я попросила батьків відвезти мене у місто в аеропорт.Там ми з ними попрощались і я пішла на посадку у літак.Летіла я уперше і мені було страшно.Поруч із мною сиділа дівчина.Чесно кажучи мені її лице здавалося знайомим, але я не можу згадати де я її бачила.

— Привіт — сказала я до неї, а вона на мене подивилась якось дивно, і повернулась і щось шепнула чоловікові  який сидів із нею поруч, він звернувся до мене.
— Вона не зрозуміла що ви їй сказали, адже вона американка.- від його слів я впала в ступор, адже що вона могла тут робити.Тут вона мені почала щось говорити, але я її незрозуміла, адже була у своїх думках.Коли я зрозуміла що вона зверталась до мене я їй відповіла англійською, адже я добре нею володію

Далі вся історія буде вестися англійською, але я буду писати українською. 

— Вибач, не почула що ти сказала, була у своїх думках
– Та нічого, я Авані, а тебе як звати?
– Я Дарі.Вибач за питання, але що ти робиш в Україні ?
— Нічого страшного, у мене була тут зустріч із кумирами, але зараз я лечу в Нью-Йорк на показ моди, а ти чому туди летиш?
– Я лечу до свого хлопця, який там навчається, також там є подруга, і до неї в гості не забуду заглянути.-
Так за розмовами із дівчиною ми провели декілька годин.Потім почали дивитися фільм, але так його недодивилися, тому що заснули.
Проснулись ми від того що нас будив Джек.Це той чоловік який летів разом з Авані, він є її менеджером.
– Дівчата прокидатись пора ми уже прилетіли.
Ми зібрали свої речі та вийшли з літака, потім забрали валізи, вийшли з аеропорту і попрощалися. Я викликала таксі та поїхала до Гоші.

Ти викрав моє розчароване серцеWhere stories live. Discover now