27

88 4 0
                                    

- Наші люди готові, бос. Нам треба вибратися звідси, – повідомив Майк. Ми вийшли з кімнати і попрямували до коридору другого поверху. Майк стусаном відчинив двері кімнати, де знаходився Вінсент. Кімната була величезною, і він сидів на стільці з келихом вина в руці. Напевно, чекають, коли Остін прийде та разом відсвяткує їхню перемогу. Але я все зіпсував, чи не так?
— Це було так довго, Вінсенте, — сказав я, зайшовши до кімнати. — Де ти ховався?
Келих з вином випав з його руки, коли він підвівся. Він був досить старий, але його тіло було тугим від насильства. Він виглядав більше, збільшеним із ледве прив'язаним контролем. Я думав, що він втратить контроль і нападе на нас. Його руки смикнулися, але потім він зробив неглибокий, уривчастий вдих.
- П-Пейтон. – Його очі блукали моєю закривавленою сорочкою.
 — Ти пам'ятаєш, коли ми востаннє бачилися, старий?
 — П-слухай, це була моя помилка...
— Мені начхати, Вінсент. Через тебе я втратив сестру. - Я повільно підійшов до нього. І він зробив крок назад. Залишив свого ангела-охоронця вдома? Сьогодні ввечері не було кому його врятувати чи сховати. 
— Пам'ятаєш, як ти і твої люди зґвалтували мою шістнадцятирічну сестру прямо на очах? - Ще один крок до нього. — Пам'ятаєш, я благав тебе відпустити її? Мені було лише дев'ять років. – Я продовжив.
- Це вина твого батька! Твій батько зруйнував м..
— Моя сестра благала тебе і твоїх людей зупинитися. Моя сестра боролася до останнього подиху. - Моменти спалахнули перед моїм поглядом. — Я пам'ятаю, старий. За все треба платити.
— Ви справді дурні, якщо думали, що виживете сьогодні ввечері, — прогарчав Майк позаду мене. Я посміхнувся, бо сьогодні вночі я помщуся за свою сестру. — Будь ласка… – благав він. Страх у його очах, це те, заради чого я жив.
Я схилив голову набік, замислившись.
Я погано себе почуваю?
Хм. Звичайно, ні.
- Знаєш, як тобі не пощастило? Тому що я можу вбити тебе, нехай твоя кров забризкає землю та стіну. Я можу робити все, що захочу, і всі, на чхати і хто б і оком не моргнув, – прошипів я, витягаючи пістолет. Але його смерть не буде такою легкою. Я хотів би грати з ним.
- Даймо йому шанс втекти, чи не так, Майку? - Запитав я. Питання змусило очі Вінсента засяяти надією.
Так страшенно безглуздо.
- Іди. Біжи. Я дам тобі шанс. - Я рушив і поступився йому дорогою. — Я обіцяю, що не торкнуся тебе. І ти знаєш, що я не порушу своєї обіцянки. - Він проковтнув, перш ніж подивитися на двері. Він глянув на мене, потім на Майка, який стояв на розі, посміхаючись, а потім на двері. Коли ніхто з нас не ворухнувся, цей боягуз побіг до дверей. Як я і обіцяв, я не торкався до нього. Мені подобалося, коли вони благали, мені подобався страх у їхніх очах, знаючи, що маю силу грати в Бога. Їхня доля була в моїх руках. Я вирішу, чи мають вони жити, чи померти.
Я пішов за ним із кімнати, поки він біг за своїм життям.
Я сподівався, що Вінсент побіжить рятувати своє життя. І коли я зловлю його, він випробує пекло на землі.
Але чого я не очікував, то це крихітки, що стоїть наприкінці коридору. Вінсент утік у тому напрямі. І я точно знав, що він зробить усе, щоб завдати їй болю. Тому що він знав, що я ніколи не допущу, щоби постраждав жоден невинний. Я завмер на місці. Моя кров гуділа у вухах, і моє тіло тремтіло. Моє серце здригнулося, і страх наринув на мене з такою силою, що обпік мене зсередини. Піднявши пістолет, я вказав на задню частину ніг Вінсента, прицілившись на місці. Він не помітив, що я був за ним.
Мій палець зачепився за спусковий гачок, і я натиснув, не замислюючись.
Він упав на підлогу, його тіло корчилося від болю.
Мій погляд зупинився на Дарі.
Я молився, щоб вона не обернулася. Я хотів, щоб вона втекла. Я не хотів, щоб вона бачила мене такою. Я біса благав мовчки.
Я злякався?
Так.
Я боявся втратити її.
Вона обернулася. Її очі зустрілися з моїми. Вона подивилася на мою закривавлену сорочку. В її очах я побачив страх, паніку. Вона тремтіла, її дихання було хрипким. Ще кілька кроків, і я буду поряд із нею. Я міг їй все пояснити. Я міг би обійняти її, я міг би укласти її у свої обійми та повернути додому. Ми могли б говорити всю ніч. Я міг би сказати їй, якою гарною і чудовою вона виглядала сьогодні на вечірці. Я міг би розповісти їй, як багато часу вона принесла мені під час вечірки. Я міг грати з її шовковистим волоссям, я міг цілувати її соковиті губи, я міг відчувати її смак у роті, я міг відчувати її тепло у своєму тілі. Все, що я хотів зробити, це тримати її в безпеці у моїх руках. Я хотів, щоб вона відчула, що мої руки були для неї найбезпечнішим місцем. Я хотів бачити кохання в її очах, коли вона дивилася на мене. Але я сам все зіпсував.
Я просто намагався помститися за свою мертву сестру. Я намагався врятувати сім'ю. Я хотів захистити крихітку. 

Ти викрав моє розчароване серцеWhere stories live. Discover now