Chapter 4

62 6 1
                                    

3 Χρόνια αργότερα...

Εγυρα στην καρέκλα και έβαλα τα πόδια μου στο τραπέζι για να βολευτώ. Το τραπέζι ήταν καλυμμένο από φακέλους και έγγραφα, το οποίο μαντεύω ότι είναι όλες οι δουλειές. Πήρα ένα φάκελο και το έβαλα στα πόδια μου, ξεφυλλίζοντας το και βλέποντας τι κάνει ο φίλος μας.

Το όνομα του στόχου μας ήταν Eleonora Jackson, είναι μια διαζευγμένη 34χρονη γυναίκα που μένει σε ένα σπίτι μαζί με τον εφτάχρονο γιο της. Ήμουν στην κουζίνα της, περιμένοντας την κυρία να γυρίσει πίσω για να τελειώσω την δουλειά μου και να πάω σπίτι. Μου δόθηκε ο φάκελος της αυτό το πρωί, ήταν εύκολη δουλειά. Βρες την γυναίκα και τελείωσε την. Σε λιγότερο από μια ώρα θα είμαι σπίτι πίνοντας μπίρες και βλέποντας ηλίθιες ταινίες με τον Connor, που με πρήζει να δω μια σειρά με κάτι πορτοκαλί ηλίθιους που λέγεται jersey shore.

Ο στόχος μου ήταν επιστήμονας. Το ξέρω τι σκέφτεστε, φαίνεται μια απλή γυναίκα με μια σταθερή δουλειά, γιατί να είναι στόχος;

Λοιπόν, φαίνεται ότι όχι μόνο χρησιμοποιεί της ικανότητες της και τις γνώσεις της για την επιστήμη μόνο για δουλειά, αλλά στον ελεύθερο χρόνο της φτιάχνει βόμβες που μπορούν να καταστρέψουν εύκολα μια μικρή πόλη. Όταν ο στόχος φτιάξεις τις βόμβες, τις πουλάει σε αυτόν που θα τις δώσει τα περισσότερα λεφτά. Ο οποίος προσέβαλε έναν βομβιστή αυτοκτονίας  στο  Buckingham palace χθες και να ανατινάξει το μέρος μαζί με το κόσμο που βρισκόταν εκεί. Ο Chris όμως τον σταμάτησε και απενεργοποίησε την βόμβα πριν πεθάνει κανείς. Ήταν προετοιμασμένος να πεθάνει έτσι και αλλιώς, η ευχή του πραγματοποιήθηκε, απλά δεν πέθανε κανείς μαζί του.

Όποτε αυτό με έφερε εδώ, να τελειώσω αυτή την γυναίκα πριν οι δημιουργίες της πέσουν σε έναν ψυχακια που θέλει να δημιουργήσει ένα "καινούριο κόσμο" ή με ο,τι στο διάολο πείθουν τον εαυτό τους ότι κάνουν.

Το να μπω στο σπίτι της ήταν πολύ εύκολο, σχεδόν βαρετό θα έλεγα. Για μια γυναίκα που είναι τόσο έξυπνη, φάνηκε πολύ χαζή στο να κλείνει την μπροστινή της πόρτα. Ήταν στο σπίτι, άκουγα τα βήματα της από πάνω. Άκουσα βήματα που ερχόντουσαν κάτω και πλησίαζε την κουζίνα. Κοιτούσα τα έγγραφα της, βλέποντας την δουλειά της.

Από την άκρη του ματιού μου, είδα μια γυναίκα να περπατάει στην κουζίνα και να παγώνει μόλις βλέπει την παρουσία μου.

«Νομίζω θα ήταν καλύτερα να χρησιμοποιείς έναν υπολογιστή για να βάζεις τα έγγραφα σου.» Της λέω, γυρνώντας σελίδα. «Τα χαρτιά είναι πολύ παλιακά.»

Shy girl with a gunWhere stories live. Discover now