Chapter 12

82 2 7
                                    

"Όποτε Emerlad.. τι θα ήθελες να μοιραστείς με το γκρουπ;» Η Sarah, η αρχηγός από το μίτινγκ μου χαμογέλασε, και κρατήθηκα να μην την κοιτάξω δολοφονικά.

Χαμογελάσω πίσω, ψεύτικα φυσικά. Σηκώνομαι όρθια κοιτώντας τον κύκλο με τα 6 άτομα που με κοιτάνε περιμένοντας να ανοιχτώ. Κοίταξα τον Chris ο οποίος καθόταν στο κύκλο και μου χαμογελούσε ενώ καθάρισα τον λαιμό μου πριν μιλήσω.

«Το όνομα μου είναι Emerald, και είμαι εθισμένη στα ναρκωτικά.» Ανακοινώνω και παρατηρώ τον Chris που προσπαθεί να μην γελάσει. Το γκρουπ χειροκροτά με την εξομολόγηση μου, και κρατιέμαι να μην ρολαρω τα μάτια μου από το κριντζ. Το γκρουπ σταματάει να χειροκροτά περιμένοντας να συνεχίσω. Γυρνάω το κεφάλι μου προς την Sarah, την καλή γυναίκα που με κοιτάει χαμογελώντας εδώ και μισή ώρα, «Και εσύ Sarah, θα πεθάνεις.»

Το πρόσωπο της σοβαρεύει ενώ πιάνω το όπλο πίσω από το τζιν μου σημαδεύοντας της κατευθείαν. Η καλή γυναίκα που το έπαιζε τόση ώρα άλλαξε μόλις κατάλαβε τι συνέβη και την πιάνει πανικός ενώ πιάνει κάτω από την καρέκλα της και βγάζει ένα όπλο. Πριν προλάβω να τραβήξω την σκανδάλη, ένα μέλος από το γκρουπ σηκώνει το πόδι και κλωτσάει το χέρι μου, κάνοντας με να χάσω τον στόχο μου.

Πριν καταλάβω τι συνέβη, άρχισε να επικρατεί χάος παντού. Η Sarah, και άλλοι δυο άντρες οι οποίοι θα είναι βαποράκια πιάσανε τα όπλα τους όταν κατάλαβαν ότι τους πιάσαμε. Τα 3 μέλη του γκρουπ άρχισαν να φωνάζουν και τους βλέπω να πηγαίνουν προς τα τραπέζια στο πλάι που υπάρχουν στο μέρος και τα χρησιμοποίησαν ως προστασία.

Γυρνάω προς το αγόρι που με κλώτσησε προηγουμένως και τον κλωτησω στα πλευρά του φροντίζοντας να σπάσω μερικά. Διπλώνεται από τον πόνο και γρήγορα τον σκοτώνω,φυτεύοντας μια σφαίρα στο κεφάλι του.

«Emerald, άλλαξε!» Ο Chris φωνάζει, αποφεύγοντας μια μπουνιά της Sarah. Παρατηρώ ότι ένα αγόρι έρχεται κατά πάνω μου, και γρήγορα κάνω στην άκρη πηγαίνοντας προς την Sarah, ενώ o Chris πηγαίνει προς το αγόρι που ήρθε κατά πάνω μου πριν. Δεν είχα χρόνο μα παραπονεθώ για τον σεξισμό του Chris. Ήθελε να πάρει το αγόρι γιατί πίστευε ότι θα τα έβγαζα πέρα καλύτερα με την κοπέλα.

«Όποτε οι πράκτορες είναι στην πόλη ε;» Η Sarah χλευάζει, κοιτώντας με με αηδία. «Ο Dan μου είπε ότι σε είδε πριν λίγες μέρες.»

«Α ναι, βεβαιώσου να ρωτήσεις τον Dan τι προτιμάει, ένα μαχαίρι στο λαιμό του ή μια σφαίρα στο κούτελο του.» Χαμογελάω γλυκά, και σουφρώνει τα φρύδια της.

Shy girl with a gunWhere stories live. Discover now