«Δηλαδή για να καταλάβω..» ο jace γέρνει μπροστά αφού κάθεται στα πίσω καθίσματα του αυτοκινήτου. «Σε απήγαγε μια μυστική εταιρία από δολοφόνους, οι οποίοι σκηνοθέτησαν τον θάνατο σου και σε εκπαίδευσαν να σκοτώνεις ανθρώπους, και τώρα είσαι πίσω στο Waterford για να σκοτώσεις έναν ναρκεμπορα μαζί με τα βαποράκια του;» Ρώτησε, σαν να μιλούσε για τα σχέδια του για το Σαββατοκύριακο.
«Μπινγκο!» Ξάπλωσα πίσω στο κάθισμα και άπλωσα τα πόδια μου μπροστά για να χαλαρώσω.
Ο jace έμεινε σιωπηλός για λίγο χαμένος στις σκέψεις του. «Αυτό... είναι το πιο γελοίο πράγμα που έχω ακούσει σε όλη μου τη ζωή.» Επιτέλους είπε, και αναστέναξα νευριασμένη στο σχόλιο του.
«Αν δεν μας πιστεύεις σκέψου λίγο τι έγινε πριν στο μαγαζί, νομίζω τα όπλα και τα βαποράκια που προσπαθούσαν να μας σκοτώσουν μάλλον σε διαβεβαιώνει ότι δεν λέμε ψέματα.» Ο Chris απαντάει στον jace ενώ κοιτάει ακόμα τον δρόμο. Ο jace ήταν λες και καθόταν μπροστά μαζί μας τόσο πολύ που έγερνε μπροστά. Δεν κοιτούσε τον Chris όσο μιλούσε, ένιωθα το βλέμμα του πάνω μου.
«Δεν εννοώ ότι λέτε ψέματα.» Ο jace μας διαβεβαιώνει, «απλά δεν καταλαβαίνω πως σε απήγαγαν.» Ο jace μου μιλάει, και γύρισα να τον κοιτάξω. Το γεγονός ότι έγερνε μπροστά, το πρόσωπο του ήταν πιο κοντά απ ότι περίμενα.
«Γιατί έτσι;» Τον ρώτησα. Ήταν στην ζωή μου για λιγότερο από μια ώρα και ήδη άρχισε να μου σπάει τα νεύρα.
«Επειδή σε γνωρίζω χρόνια Emerald. Θυμάμαι πως ήσουν, με φώναζες για να σκοτώνω τις αράχνες για εσένα.» Ο jace δηλώνει, ο Chris άφησε ένα πνιχτο γέλιο και εγώ έκανα μια γκριμάτσα ακούγοντας τα λόγια του αφού θυμήθηκα ποσό ηλίθια ήμουν. «Δεν θα πίστευα ποτέ ότι αν μια εταιρία σαν αυτή υπήρχε, θα διάλεγαν εσένα.»
Τα λόγια του δεν ήταν προσβλητικά, αλλά ήθελα να του ξεριζώσω το λαρύγγι.
«Και ποιον νόμιζες ότι θα έπαιρναν;» Τον ρωτάω, «Μήπως κάποια σαν την Gina; Νομίζεις ότι μόνο οι πουτανες με περισσότερα STDs από ότι εγκεφαλικά κύτταρα θα μπορούσαν να γίνουν δολοφόνοι;» Του απαντάω φωναχτά, και τον βλέπω να κάνει λίγο πίσω από την ψυχρότητα της φωνής μου. «Λες ότι με ξέρεις χρόνια αλλά πίστεψε με δεν έχεις καμία ιδέα ποια είμαι και τι μπορώ να κάνω.» Επιτέλους τελειώνω.
Ο jace με κοιτάει, σχεδόν έκπληκτος από τον τόνο της φωνής μου όμως δεν φαινόταν προσβεβλημένος. Είχε το ίδιο βλέμμα με πριν στο μαγαζί. Ο Chris αναπνέει δυνατά και μπορώ να τον ακούσω να λέει «σκληρά λόγια emerald, σκληρά λόγια.»
YOU ARE READING
Shy girl with a gun
Teen FictionΗ Emerald Rayne δεν είχε ποτέ αυτοπεποίθηση. Ήταν χαρούμενη με το να κάθεται στο παρασκήνιο, κρυβόταν πίσω από τις φίλες της. Στα 16 της, η ζωή της ήταν ένα απλό εφηβικό κλισέ. Ήταν ερωτευμένη με τον Jace, το αντιπαθητικό κακο αγόρι που δεν μπορούσε...