Chapter 7

64 4 1
                                    

JACE POV

"Να μαντέψω, βρήκατε τα κατεστραμμένα σύρματα;» Το ξανθό κορίτσι ρωτάει τον Dan και τον Freddie. Δεν απαντάνε και τους κοιτάνε επίμονα μια το αγόρι μια την κοπέλα.

Μήπως να τους ενημερώσω ότι έχουν όπλο;

«Εντάξει αγόρια, μπορείτε να βγείτε από εκεί πίσω και να το συζητήσουμε, αν θέλετε;» Το αγόρι, ο Chris σύμφωνα με το όνομα που τον αποκάλεσε η κοπέλα, καλεί τόν Dan και τον Freddie, ο τόνος της φωνής του φιλικός.

Τους βλέπω να ανταλάσσουν ένα βλέμμα μεταξύ τους και πολύ γρήγορα στέκονται μπροστά από τον πάγκο σημαδεύοντας τον Chris με την κοπέλα με πιστόλια, χωρίς να πυροβολούν. Που στο διάολο βρήκε το όπλο ο Freddie; Γιατί έχει όπλο;! Ξέρω τον Freddie περισσότερο από ένα χρόνο, δεν μου φαινόταν ο τύπος που θα μπορούσε να έχει όπλο! Ο Chris κάτι είπε για βαποράκια, αλλά δεν το συνειδητοποίησα μέχρι τώρα, ήταν ο Freddie βαποράκι με όπλο;

Ακούω τον Chris να αναστενάζει και να κουνάει το κεφάλι του, «γιατί πάντα επιλέγουν το βίαιο τρόπο;» Ρωτάει δραματικά. Αν δεν υπήρχαν όπλα, θα γελούσα με το το αγόρι. Είχε χιούμορ.

Ακούω έναν πυροβολισμό και τότε και οι δυο φεύγουν από την μέση, το κορίτσι πάει δεξιά ενώ ο Chris αριστερά. Ο Chris τρέχει πιο γρήγορα από ποτέ στον πάγκο, βάζει το χέρι του κάτω για να δώσει ώθηση στον εαυτό του και κλωτσάει τον Dan στα μούτρα ρίχνοντας τον κάτω. Συνεχίζουν να παλεύουν και οι δυο, το όπλο έφυγε από το χέρι του Dan και μπήκαν στην αποθήκη χάνοντας τους από την οπτική μας επαφή.

Η Naomi σφίγγει το χέρι μου από την τρομάρα της. Είχα ξεχάσει ότι ήταν δίπλα μου τόση ώρα, καθώς είχα παγώσει στο θέαμα, τα μάτια μου κόλλησαν στην ξανθιά κοπέλα η οποία στεκόταν στα καθίσματα που κάθονταν οι πελάτες. Είδα ένα μικρό χαμόγελο στο πρόσωπο της όταν ο Freddie την σημάδευσε με το όπλο πάλι.

«Χρειάζεται αλήθεια όπλο για να με σκοτώσεις Fredster;» Τον κοροϊδεύει. Σφίγγει το σαγόνι του τραβάει τη σκανδάλη. Έχασα δυο χτύπους από την καρδιά μου καθώς περίμενα να την χτυπήσει η σφαίρα, αλλά ως προς έκπληξη μου μόλις ακούστηκε ο ήχος η κοπέλα πήδηξε στον αέρα, κρεμάστηκε από τις λάμπες του μαγαζιού, αποφεύγοντας τη σφαίρα.
Πήδηξε κάτω, μπροστά από τον Freddie αφήνοντας τις λάμπες και του έριξε μια μπουνιά στα μούτρα.

Το ότι το έκανε αυτό με τακούνια με ξεπερνάει.

Του έριξε μια μπουνιά στην κοιλιά, πετώντας τον πίσω στα ράφια, και με μια ακόμη μπουνιά το όπλο έφυγε από τα χέρια του.

Shy girl with a gunWhere stories live. Discover now