Chapter 19

43 2 1
                                    

JACE POV

Σήμερα όλο το πρωί ακούγαμε τον Connor να τραγουδάει στον εαυτό του τραγούδια γενεθλίων. Γελούσα με τον ρυθμό του, όπως και ο Chris. Ο Drake κουνούσε το κεφάλι του ενθουσιασμένος. Θα νόμιζε κανείς ότι κλείνει τα 10 από το ποσό ενθουσιασμένος είναι, κάνει σαν μικρό παιδί που μόλις του είπαν ότι θα πάει Disneyland. Μόνο που ένα μικρό παιδί δεν θα κατανάλωνε τόσο αλκοόλ όπως ο Conor κάνει τώρα.

Εγώ, ο Chris και ο Drake είμασταν στην κουζίνα/σαλόνι και πίναμε μπίρες, περιμένοντας την πριγκίπισσα να ετοιμαστεί και να βγούμε. Μόλις πήγε 8 και είμασταν έτοιμοι να πάμε στην πόλη για να γιορτάσουμε τα γενέθλια του Connor. Ενώ περιμέναμε πίναμε μπίρες και μιλούσαμε για άσχετα πράγματα, και παραλίγο να χύσω την μπίρα πάνω γελώντας από τις βλακείες που λέει ο Connor σήμερα.

«Ευχαριστώ που με προσκαλέσατε και εμένα σήμερα.» Λέω στα αγόρια. «Ξέρω ότι κατέληξα στα πόδια σας όποτε δεν χρειάζεται να το κάνετε.»

Ο Connor έριξε μπουνιά στο μπράτσο μου με μια γκριμάτσα. «Μην ανησυχείς φίλε, έχω μιλήσει με την Em για το παρελθόν της και νόμιζα ότι θα ήσουν ένας μαλάκας, αλλά τελικά είσαι καλό παιδί.»

Ο Chris και ο drake συμφωνούν κουνώντας το κεφάλι τους, αλλά μπορώ να δω τον Drake να προσπαθεί να μην γελάσει με τα λόγια του. Χαμογέλασα πίσω, προσπαθώντας να μην σκέφτομαι τι μπορεί να έχει πει η Em για εμένα. Μπορούσα να μαντέψω δηλαδή ξέρω τι έχει συμβεί μεταξύ μας και για να είμαι ειλικρινείς δεν υπήρχε περίπτωση να πει καλά λόγια. Διάολε, θα έλεγα τα χειρότερα λόγια αν ήμουν στη θέση της.

«Μιλώντας για την Em, πόση ώρα θέλει να βάλει δυο ρούχα και να παστωθεί με αυτό το μαύρο πράγμα στα μάτια της;» Ο Chris ρωτάει, και όλοι συμφωνούμε. Είχαμε ετοιμαστεί εδώ και μισή ώρα και η Em ήταν ακόμη στο δωμάτιο της.

«Γυναίκες και οι ανάγκες τους να κάνουν ώρες φτιάχνοντας την εμφάνιση τους.» Ο drake μουρμουρίζει κουνώντας το κεφάλι του.

Έπρεπε να δαγκώσω την γλώσσα μου για να μην πω ότι η Em δεν είναι μια απλή γυναίκα. Εννοώ ότι πριν 3 χρόνια όταν πηγαίναμε στα πάρτι, θα έκανε 10 λεπτά να ντυθεί και να βουρτσίσει τα μαλλιά της. Συνήθως με κορόιδευε και έλεγε ότι είμαι η γυναίκα στην σχέση επειδή έκανα περισσότερη ώρα να ετοιμαστώ. Ακόμη ένα διαφορετικό πράγμα για αυτή τη κοπέλα.

«Όποτε η Em δεν έχει θέμα να βγει για ποτό μόνο με αγόρια;» Ρώτησα πριν κρατήσω τον εαυτό μου.

Shy girl with a gunWhere stories live. Discover now