"Όποτε, που είναι η μάνα σου;» Τον ρωτάω ενώ κάθομαι στο κρεβάτι όσο τον περιμένω να πάρει μερικά πράγματα. Ο jace έχωνε τα ρούχα του σε μια τσάντα όπως όπως, και ήμουν έτοιμη να τον σπρώξω και να του φτιάξω εγώ τα πράγματα.
«Τελειώνει σε 20 λεπτά, όποτε θα είναι εδώ σύντομα.» Ο jace μου λέει ενώ παίρνει ακόμα μια στιβα ρούχα και την βάζει στην τσάντα. Το OCD μου δεν είναι καλά με αυτό που βλέπω. Βλέπει ότι τον κοιτάω και με κοιτάει περίεργα. Κοίταξα γρήγορα αλλού γιατί δεν μπορούσα να βλέπω άλλο πως τα φτιάχνει, αλλά δεν πρόλαβα γιατί ένα ανατριχιαστικό χαμόγελο εμφανίστηκε στα χείλη του.
«Τι έγινε Emerald;» Με ρωτάει σαρκαστικά ενώ παίρνει μια μπλούζα και την κάνει μπάλα. Μου χαμογελάει, και τότε χώνει την μπλούζα του μέσα στην βαλίτσα. Τρίζω τα δόντια μου όταν συνειδητοποιώ ότι κατάλαβε ποσό με νευριάζει αυτό που κάνει. Όταν ήμασταν μικρότερο έκανα σαν τρελή όταν ερχόμουν στο δωμάτιο του και είχε πεταμένα ρούχα παντού.
«Πως είναι η μύτη σου;» Χαμογελάω αθώα.
Το χαμόγελο φεύγει από το πρόσωπο του και σουφρώνει τα φρύδια του, «η αιμορραγία σταμάτησε, ευχαριστώ για το ενδιαφέρον.» Απαντάει γρήγορα. Κρατιέμαι να μην γελάσω, και κοιτάω τριγύρω το δωμάτιο για να μην βλέπω πως φτιάχνει τα πράγματα του.
Γελάω σιγανά, αλλά όχι από την όμορφη ανάμνηση που τον χτύπησα. Με κοιτάει πάλι.
«Τι είναι τόσο αστείο;»
«Τρία χρόνια και δεν έχεις αλλάξει το δωμάτιο σου καθόλου.» Γελάω ενώ κοιτάω τριγύρω και συνειδητοποιώ ότι είναι όλα ίδια. Οι χιλιάδες αφίσες με μπάντες και κορίτσια στον τοίχο, μαζί με ένα γραφείο γεμάτο με τζελ και αποσμητικά και οτιδήποτε άλλο χρειάζεται ένα αγόρι. Το αρκουδάκι που του είχε πάρει η γιαγιά του ήταν σε μια καρέκλα στην γωνία, καλουμένη από περιοδικά. Δεν μπορούσε να κοροϊδέψει κανέναν.
Χαμογελάει απαλά, «Γιατί να καταστρέψω την τελειότητα;» Σαρκάζεται και ως προς έκπληξη μου βρίσκω τον εαυτό μου να γελάει.
Σηκώνομαι από το κρεβάτι και πηγαίνω στον τοίχο ο οποίος είναι γεμάτο με φωτογραφίες. Βλέπω τις ίδιες φωτογραφίες που θυμάμαι είχα δει τόσες φορές από όταν ερχόμουν στο δωμάτιο του, ακόμα και όταν ερχόμουν πίσω από την πλάτης της ginas. Βλέπω όλα τα πρόσωπα με τα οποία πήγαινα σχολείο μαζί, η ποδοσφαιρική ομάδα που o Jace έπαιζε και καινούργιοι άνθρωποι που δεν γνώριζα. Παρατήρησα ότι ούτε μια φωτογραφία δεν έχει την Gina μέσα.
YOU ARE READING
Shy girl with a gun
Teen FictionΗ Emerald Rayne δεν είχε ποτέ αυτοπεποίθηση. Ήταν χαρούμενη με το να κάθεται στο παρασκήνιο, κρυβόταν πίσω από τις φίλες της. Στα 16 της, η ζωή της ήταν ένα απλό εφηβικό κλισέ. Ήταν ερωτευμένη με τον Jace, το αντιπαθητικό κακο αγόρι που δεν μπορούσε...