Στριφογυρνούσα στο δωματιο πόσες ώρες σήμερα, χωρίς να κάτσω ποσό μάλλον να κοιμηθώ. Προσπαθούσα να κάνω τα πάντα για να αποσπάσω την προσοχή μου, μέχρι τώρα καθάρισα τα αγαπημένα μου όπλα, έφτιαξα τα CD μου αλφαβητικά και έφτιαξα ακόμη και τα εσώρουχα μου βάση χρώματος. Όλα αυτά τα έκανα μέσα σε 2 ώρες και τώρα είμαι πάλι στο κενό.
Σκέφτομαι παρά πολύ.
Μετά τα γεγονότα στο κλαμπ που γνώρισα τον ναρκεμπορα και πάλεψα με την holly, φύγαμε από εκεί πριν έρθει η αστυνομία και αρχίσει τις ερωτήσεις. Θα ήταν αστείο να τους εξηγήσουμε αν έβλεπαν τους φακέλους μου. Όλο αυτό με τον θάνατο, θα άρχιζαν οι ερωτήσεις και άντε να εξηγήσεις τι έγινε.
Ναι, έπρεπε να φύγουμε απο εκεί γρήγορα.
Γυρίσαμε στο σπίτι και ο Drake έβαλε τον μεθυσμένο Connor στο κρεβάτι, με έναν Κούβα δίπλα στο κρεβάτι ώστε αν θέλει να ξεράσει το βράδυ να το κάνει εκεί. Όλοι πήγαμε κατευθείαν στα δωμάτια για να κάνουμε μπάνιο και να πετάξουμε τα ρούχα που φορούσαμε. Εγώ και ο Chris συμφωνήσαμε να βάλουμε την φωτογραφία του ναρκέμπορα στο σύστημα αύριο το πρωί και να μάθουμε ποιος είναι.
Δεν ειδα καν τον Jace αφού πήγα κατευθείαν στο δωματιο να κάνω μπάνιο και έβαλα τις πιτζάμες μου. Μόλις στέγνωσα τα μαλλιά μου έβαλα το Hollister φούτερ μου που δεν μπορούσα να πετάξω τόσο καιρό και τότε είναι που οι σκέψεις μου πήραν την κάτω βόλτα.
Με τον Jace ξανά φιληθήκαμε, και το έκανε για να μου δείξει ότι νοιάζεται. Τον φίλησα πίσω γιατί συνειδητοποίησα ότι και εγώ το ίδιο. Η κολλητή μου ήταν βαποράκι και έπρεπε να την σκοτώσω, η θα με σκοτώσει αυτή την επόμενη φορά που θα βρεθούμε αντιμέτωπες. Όλα αυτά γυρνούσαν στο μυαλό μου, και επιτέλους συνειδητοποίησα ότι αν έμενα μόνη θα γινόντουσαν χειρότερα.
Υπήρχε μόνο ένας άνθρωπος που ήθελα να μιλήσω τώρα, και πιθανώς κοιμάται μόλις ένα λεπτό μακριά από το δωματιο μου. Το σκεφτόμουν κανα πεντάλεπτο, λέγοντας στον εαυτό μου ότι είναι κακή ιδέα. Θα με πλήγωνε πάλι, όπως έκανε και παλιά. Σκεφτόμουν κάθε αρνητικό που υπήρχε για να μην πάω, αλλά δεν με ένοιαζε. Τον χρειαζόμουν.
Βγήκα έξω στο σκοτεινό χωλ και στάθηκα έξω από την πόρτα του, η φωνή στο κεφάλι μου ούρλιαζε ότι ήταν κακή ιδέα. Δεν έπρεπε να νιώθω και άλλο συναισθηματικά ασταθής με τον Jace.
Ωστόσο, η άλλη φωνή στο κεφάλι μου έλεγε ότι ήθελα να τον δω πιο δυνατά όποτε με έπεισε.
YOU ARE READING
Shy girl with a gun
Teen FictionΗ Emerald Rayne δεν είχε ποτέ αυτοπεποίθηση. Ήταν χαρούμενη με το να κάθεται στο παρασκήνιο, κρυβόταν πίσω από τις φίλες της. Στα 16 της, η ζωή της ήταν ένα απλό εφηβικό κλισέ. Ήταν ερωτευμένη με τον Jace, το αντιπαθητικό κακο αγόρι που δεν μπορούσε...